Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

SCART bus voor experimenteerprint

Pagina: 1
Acties:

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik ben een vidoeschakeling aan het bouwen waarvoor ik een 15-pin Dsub (VGA) en een 21-pin SCART bus voor printmontage nodig heb. Het probleem daarbij is dat ik die niet kan vinden voor montage op een experimenteerprint. De rijen met pinnen staan op ongelijke afstand ten opzichte van elkaar waardoor het niet past. De foto illustreert dit.

Mijn vraag is dus of iemand weet of er een VGA/SCART bus bestaat die wél op een experimenteerkaart passen? Natuurlijk heb al bedacht dat je een stekker of chassisdeel kunt gebruiken en dan met draden aan de print solderen, maar dat kan niet de ruimte waar het printje ingbouwd moet worden. Ook is zelf een print etsen geen optie.

Afbeeldingslocatie: http://eshop.euras.com/include/showpic.asp?id=16947&typ=jpg

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Verwijderd

Plaatje doet niet veel hier, maar hier een overzichtje van wat Scart sockets: http://www.westfield.co.uk/tt/images/i2/39.jpg
Natuurlijk heb al bedacht dat je een stekker of chassisdeel kunt gebruiken en dan met draden aan de print solderen, maar dat kan niet de ruimte waar het printje ingbouwd moet worden
Hoezo niet? Mits correct gedaan kan dat zelfs minder ruimte innemen als een normaal socket ;)

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2004 20:12 ]

• Super_ik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:47

Super_ik

haklust!

bietje douwen en verbuigen en het past perfect, doe ik al jaren voor allerlij connectors
en anders kun je michien het printje tussen de 2 rijen pinnen in steken, en dan boven en onder vast solderen, werkt ook goed :)

8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek