Heb sinds een paar uur Mandrake 10.1 geinstalleerd staan, valt me nu al flink tegen.
Vergeleken met 10.0 is het er hard op achteruit gegaan:
1. De packer manager (rpmdrake) slaat na een tijdje gewoon uit zonder enige waarschuwing of foutmelding.
2. Heb een aantal progjes geinstalleerd (aMSN, FireFox, J2re, Webmin, enz.) maar werken geen van allen (zijn alleen op te starten met een grote omweg... rechtstreeks vanuit de directory) ze zijn dus niet gerigstreerd in de /usr/bin/ directory.
3. Menu werkt maar half, ondanks dat ik vele progjes geinstald heb staan zijn er uberhaupt maar een paar toegankelijk vanuit het menu (toevoegen heeft geen zin, geeft ze niet weer).
4. Desktop crasht telkens, dus geen icoontjes
5. Konqeuror endergelijke starten zeer traag op.
Heeft iemand anders toevallig ook last van deze symptomen ?
het gaat dus over Mandrake 10.1 Official edition standaard installatie.
Vergeleken met 10.0 is het er hard op achteruit gegaan:
1. De packer manager (rpmdrake) slaat na een tijdje gewoon uit zonder enige waarschuwing of foutmelding.
2. Heb een aantal progjes geinstalleerd (aMSN, FireFox, J2re, Webmin, enz.) maar werken geen van allen (zijn alleen op te starten met een grote omweg... rechtstreeks vanuit de directory) ze zijn dus niet gerigstreerd in de /usr/bin/ directory.
3. Menu werkt maar half, ondanks dat ik vele progjes geinstald heb staan zijn er uberhaupt maar een paar toegankelijk vanuit het menu (toevoegen heeft geen zin, geeft ze niet weer).
4. Desktop crasht telkens, dus geen icoontjes
5. Konqeuror endergelijke starten zeer traag op.
Heeft iemand anders toevallig ook last van deze symptomen ?
het gaat dus over Mandrake 10.1 Official edition standaard installatie.