Deze troll-reactie wordt doodleuk naar +4 Inzichtvol gemod. Schelden op Brein doet het altijd goed. Mijns inziens hoort hij gewoon op -1. Wat denkt men er hier van?
Ik heb al even wat puntjes verspijkerd.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Ik heb ook even naar beneden gemod. Verder ben ik het er mee eens, hoewel de reactie niet eens zo heel slecht zou zijn, als hij het wat beschaafder zou doen en wat betere beargumentering bij gaf. Maar idd veel te slecht voor +4polaris schreef op woensdag 15 december 2004 @ 19:52:
Deze troll-reactie wordt doodleuk naar +4 Inzichtvol gemod. Schelden op Brein doet het altijd goed. Mijns inziens hoort hij gewoon op -1. Wat denkt men er hier van?
Lijkt mij knap trollerig
Linkje (niet alle downloads zijn gemiste inkomsten) is offtopic en oud nieuws, dus dat "naaien van de klant" voegt nou ook niet echt wat toe en dan ben ik tactvol. Met het nieuwsje heeft het verder weinig te maken, hij wil gewoon op Brein katten - wat mij doet concluderen dat er gemod moet worden en dat alle hulp welkom is want het gaat weer ouderwets hard met deze draad.
Complimenten voor de titel trouwens
Complimenten voor de titel trouwens
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Brein, Buma, Stichting Thuiskopie, Reprorecht en meer van dergelijke 'fijne' stichtingen kunnen steevast op een grote schare anti-fans rekenen. Wmb is dat ieders goed recht (en ik kan me daar echt wel wat bij voorstellen, mijn vrienden zijn het zeker niet), maar in dergelijke draadjes lijkt het er op dat de meeste reacties slechts bestaan uit gal spugen op een manier die niets met het nieuwsje te maken heeft.
Natuurlijk is Brein afbranden goed voor 'dat vind ik nu ook!!!' plus-waarderingen, en dan mogen er een heleboel moderaties gecorrigeerd worden
Best triest ei'k dat mensen graag steeds weer dezelfde rant willen horen . . .
Natuurlijk is Brein afbranden goed voor 'dat vind ik nu ook!!!' plus-waarderingen, en dan mogen er een heleboel moderaties gecorrigeerd worden

Best triest ei'k dat mensen graag steeds weer dezelfde rant willen horen . . .
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Mensen willen niet graag dezelfde rant horen, mensen zijn het eens met die rant. De geschiedenis leert nu eenmaal dat er sterk gemod wordt op mening: men wil dus gewoon graag iets horen dat ze zelf ook vinden. Omdat dergelijke stichtingen en organisaties een makkelijke zondebok zijn om op te ranten, gaat men dat dus ook doen. Het is niet meer dan menselijk dat iemand het leuk vind om zijn eigen mening - hoe ranterig ook - in een reactie terug te zien: hij of zij zal die dan ook omhoog modden. De massa maakt in dit geval zijn eigen mening, en versterkt die onderling alleen maar. Want hoe cool is het nu als je iets ziet in de argumenten van bijvoorbeeld Brein?
Nou heeft hij er ook nog een edit bijgezet met commentaar op de moderatie. Aangezien hij stukgemod is heb ik hem maar naar de -1 ge PM'd.
ja, jij gelijkG33rt schreef op woensdag 15 december 2004 @ 22:24:
Mensen willen niet graag dezelfde rant horen, mensen zijn het eens met die rant.
Waar ik op doel is dat de mensen graag dezelfde rant plaatsen/roepen. Mensen in het algemeen hebben zowiezo al moeite met het luisteren naar inhoud (niet te verwarren met 'horen' als in: ik hoor je wel maar ik luister toch niet).
[/rant]
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Pagina: 1