Primaccount Fiscaal Rapport werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• coachmans
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-08 22:52
Ik heb in het programma Primaccount van Montana het probleem dat ik geen fiscaal rapport meer kan weergeven of uitprinten. Dit gebeurde normaal gesproken door middel van IE.
Maar ik krijg in het scherm deze melding "De pagina kan niet worden weergegeven"
Ik heb al met Montana gebeld en die vertelden mij dat IE opnieuw geinstalleerd moest worden.
Via de Microsoft knowledge base heb ik dat gedaan (ik draai xp) dus via regedit en opnieuw installeren, maar dat heeft niet gebaat.

Wie heeft er een idee wat te doen?

• Wacky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-08 22:19

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

Naar welk adres / pad wordt er verwezen (via IE dus)? Dan kunnen we een aantal problemen uitsluiten :)

• coachmans
Het is een verwijzing binnen het programma zelf, dus een verwijzing zou ik je niet kunnen geven.

• Wacky

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

Je weet niet meer of hij naar een URL (http://nogiets/dir) of naar een map verwees (c:\program files\etc\etc\) :?

• coachmans
Het is een programma Primaccount dat gebruik maakt van Internet Explorer om bepaalde overzichten te genereren. Hoe het programma dat doet verder weet ik niet.

• Wacky

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

Om te kunnen kijk waar het probleem zit lijkt me het makkelijk als je verteld WAAR de pagina van opgevraagd wordt. Als het een directory is dan kan het zijn dat ie naar een verkeerde directory verwijst. Is het een URL die bv. via localhost wordt aangeroepen kan het zijn dat een bepaalde service niet draait.

Oftewel: werk even mee, en wie weet wordt je probleem opgelost :{

• coachmans
Maar als ik zeg dat het iets is wat in het programma zelf zit, dan weet ik het ook niet. Ik kan niet in het programma kijken, ik ben geen programmeur. Ik denk dat het verwijst naar een bpl bestand wat ie wil bekijken in internet explorer. Maar ik denk nu toch dat het aan mijn internet explorer ligt aangezien die ook geen nieuwe pagina's kan openen...

• Wacky

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

BPL bestanden bekijken in IE? De hele extensie BPL zegt me niks, maar IE is alleen gemaakt voor .htm/.html (en wat andere aanverwante extensies). Dus waarom dat programma BPL's in IE wil openen ... zit er misschien een plugin bij?

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:15
Ja, net ff geprobeerd: wanneer je een niet-PDF afdrukt, wordt 'ie via IE geprint in Primaccount.

Maar het probleem wat jij hebt, ben ik nog nooit tegengekomen. Opnieuw installeren van IE lijkt me zowieso nergens op slaan.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk. Doet tegenwoordig iets in de metaal.

Pagina: 1