Hey hey tweakers
Ik zit met het volgende probleem. Ik zou graag een standaard CM stacker zijpaneel hebben. De gene met alleen de gaatjes en NIET de gene met de grote cirkel. Dit wil ik om mijn zijkant mooi te modden. Echter nu blijkt dat niemand mede werking wil verlenen om mij aan zo'n zijkant te laten komen.
Wat ik al ondernomen heb:
- Webwinkels gemailt: "Distributeurs willen het niet aanvragen"
- Distributeurs gemailt: "geen reactie of verkeerde onderdeel"
- Coolermaster gemailt: "RMA afdeling wil het onderdeel niet graag (lees: NIET ) geven"
- een advertentie gezet een vraag en aanbod op Tweakers
- Gekeken in vraag en aanbod
- Gekeken op marktplaats.
Heeft 1 van jullie misschien nog een idee om aan zo'n zijpaneel te komen? Want ik word een beetje wanhopig van dit gepruts van mezelf.....
Ik zit met het volgende probleem. Ik zou graag een standaard CM stacker zijpaneel hebben. De gene met alleen de gaatjes en NIET de gene met de grote cirkel. Dit wil ik om mijn zijkant mooi te modden. Echter nu blijkt dat niemand mede werking wil verlenen om mij aan zo'n zijkant te laten komen.
Wat ik al ondernomen heb:
- Webwinkels gemailt: "Distributeurs willen het niet aanvragen"
- Distributeurs gemailt: "geen reactie of verkeerde onderdeel"
- Coolermaster gemailt: "RMA afdeling wil het onderdeel niet graag (lees: NIET ) geven"
- een advertentie gezet een vraag en aanbod op Tweakers
- Gekeken in vraag en aanbod
- Gekeken op marktplaats.
Heeft 1 van jullie misschien nog een idee om aan zo'n zijpaneel te komen? Want ik word een beetje wanhopig van dit gepruts van mezelf.....