Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

CM Stacker side panel

Pagina: 1
Acties:

• Xeo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:39
Hey hey tweakers

Ik zit met het volgende probleem. Ik zou graag een standaard CM stacker zijpaneel hebben. De gene met alleen de gaatjes en NIET de gene met de grote cirkel. Dit wil ik om mijn zijkant mooi te modden. Echter nu blijkt dat niemand mede werking wil verlenen om mij aan zo'n zijkant te laten komen.

Wat ik al ondernomen heb:
- Webwinkels gemailt: "Distributeurs willen het niet aanvragen"
- Distributeurs gemailt: "geen reactie of verkeerde onderdeel"
- Coolermaster gemailt: "RMA afdeling wil het onderdeel niet graag (lees: NIET ) geven"
- een advertentie gezet een vraag en aanbod op Tweakers
- Gekeken in vraag en aanbod
- Gekeken op marktplaats.

Heeft 1 van jullie misschien nog een idee om aan zo'n zijpaneel te komen? Want ik word een beetje wanhopig van dit gepruts van mezelf.....

• Nebuch
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-10 21:38
Zijn de sidepanels van de Stacker onderling verwisselbaar. Anders zou je als laatste actie ook nog je rechterpaneel kunnen nemen en die modden. Die zet je dan links. Het linkerpaneel met plexiglas gaat dan rechts. Maar eerst zandstraal/schuur/ondoorzichtigmaken je het plexiglas en zet er dan wat ledjes/ccfl in om het alsnog een mooi effect te geven.

Ik weet alleen niet of de Stacker 2 zijpanelen heeft die uit te wisselen zijn. Mijn no-name design kast heeft dat wel en dat werkt heerlijk. Ik een extra zijpaneel met plexiglas (mooier dan zelfdoen) gekocht en heb nu dus een paneel over. Dat is soms best handig.

• Xeo
Nebuch schreef op woensdag 15 december 2004 @ 18:52:
Zijn de sidepanels van de Stacker onderling verwisselbaar. Anders zou je als laatste actie ook nog je rechterpaneel kunnen nemen en die modden. Die zet je dan links. Het linkerpaneel met plexiglas gaat dan rechts. Maar eerst zandstraal/schuur/ondoorzichtigmaken je het plexiglas en zet er dan wat ledjes/ccfl in om het alsnog een mooi effect te geven.

Ik weet alleen niet of de Stacker 2 zijpanelen heeft die uit te wisselen zijn. Mijn no-name design kast heeft dat wel en dat werkt heerlijk. Ik een extra zijpaneel met plexiglas (mooier dan zelfdoen) gekocht en heb nu dus een paneel over. Dat is soms best handig.
De panelen zijn inderdaad verwisselbaar maar, dat wil ik graag als laatste optie over houden. Ik ben namelijk niet zo'n ster in zagen met een dremel, dit heb ik nog nooit gedaan, daarom zou ik dus ook een backup willen....
( was van plan een Transformer logo in me kast te dremelen )

• Hom3r
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-10 09:25
Ik kan alleen voor de stacker dit zijkant vinden. ;)

http://shop.freezinghardw...asp?Pagina=00002&SubID=68

• Xeo
Mja en die bedoel ik dus niet :(
maar THNX anyway

• archetta
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-05-2022
er zullen best mensen zijn die die zijkant wel willen, deze hebben dan een gewone zijkant over.
misschien iets voor in vraag en aanbod te zetten?

ik zou ook eerst 'ns proberen te dremelen, als het misgaat kun je dan nog op zoek. anders zit je met 2 zijkanten :)
Pagina: 1