Toon posts:

Firewall uitzetten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
zoals ik al eerder zei heb ik :

NAV corperate edition

hier bij zit waarschijnlijk een firewall ingebouwd. want volgens de site van Symantec ben ik hack-proof ( natuurlijk nooit helemaal ) maar nou kan ik nergens de optie vinden om die firewall uit te zetten.

ik ben al lange tijd aan het zoeken en kan het nergens vinden.

ik hoop dat SCHOUW het nu wel duidelijk vind?

• Bart
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:12
Het is niet helemaal de bedoeling om zomaar een nieuw topic te openen als je oude net is gesloten.

Maar om even op de vraag terug te komen. Als je echt NAV Corporate hebt, dus Norton AntiVirus, dan zit daar volgens mij helemaal geen firewall in. Anders misschien even zoeken op de site van symantec?

I'm not deaf, I'm just ignoring you.

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:41

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Bart schreef op woensdag 15 december 2004 @ 18:13:
Maar om even op de vraag terug te komen. Als je echt NAV Corporate hebt, dus Norton AntiVirus, dan zit daar volgens mij helemaal geen firewall in. Anders misschien even zoeken op de site van symantec?
misschien (waarschijnlijk?) zit er in de corporate editie ook een versie van Norton Internet Security (NIS).
Deze is normaal te zien als wereldbolletje in je systray, waar je hem ook kunt uitschakelen.
Verder heeft elke Norton versie een menu waarin alle geinstalleerde programma's staan verzameld inclusief NIS (waar ook de systeeminstellingen, opstarten enz. zijn te beheren voor ieder programma).

als er dus niks van Internet Security tussen staat heb je de firewall ook niet

[ Voor 7% gewijzigd door Pendaco op 15-12-2004 19:47 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2004 @ 18:11:
ik hoop dat SCHOUW het nu wel duidelijk vind?
Nee. En waarom SCHREEUW je zo tegen iemand die ook jou helpt door dit forum te leiden :?

Het punt is helemaal niet jou te pesten, het punt is dat je geen informatie geeft. "Ik heb gezocht" is prima, maar is totaal geen argument of hulp om verder te komen. Nu moeten wijj precies dezelfgde zoektocht afleggen om p[roberen te helpen en dat lijkt me niet moeten. Dus waar heb je op gezocht (welke termen bij Google, waar op de Symantec site, welke items in F1 en de handleiding), welke tips heb je geprobeerd maar hielpen niet? Scheelt dubbel werk en levert jou mensen die actief mee willen denken op ;)

Waarom denk je trouwens Verwijderd in "Firewall uitzetten"
dat het de Symantec FW is? Als wellicht geen NAV FW: welke processen draaien er, welke starten er automatisch op bij booten? Welke daarvan zijn volgens Google van Symantec/Norton?

[google=disable norton firewall] lijkt namelijk meteen een antwoord te geven en dan check ik de handleiding nog niet eens (die ik niet heb, ik heb geen Symantec producten op mn PC staan behalve Ghost :+ ).

^^ allemaal vragen die bij me opkomen, als je die nu even in een topicstart zet, kunnen we meer doen dan zeggen dat het gewoon hoort te werken ;)

Ik neem aan dat je wel gewoon systeembeheerrechten hebt op je PC? Anders houdt het snel op en mopet je gewoon je admin bellen met de vraag of je mag leechen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)