Ik heb NFSU2 hier, het werkt bij me broertje perfect zonder problemen. Hij heeft een Sempron 2600 en een Geforce 2 mx nog wat (serieus). WinXP professional.
Mijn pc:
Windows XP professional. SP1 dacht ik (weet niet zeker meer).
XP1800+ @ 2000+
Nvidia Geforce Ti4200 geklokt naar 300/500.
256 DDR ram.
Via KT266a chipset. Asrock K7VT2 moederbord.
80 gb WD hd.
Wat is het probleem? Na alle filmpjes van NFSU2 kom je in een menu waar staat press enter to continue, als ik enter druk crashed het spel zonder reden terug naar desktop
De grap is dat het spel 1 keertje wel heeft gedaan, me oom zat op me pc, hij had NFSU2 erop gezet, hij wou effe dyno (vermogensbank) doen en pats, de game crashed naar desktop. Vanaf toen begon bovengenoemd probleem. Tijdens de eerste crash die hier is genoemd, dit zijn de logs:
Heb van alles geprobeerd:
Terugclocken alle snelheden.
Nieuwste drivers voor de videokaart (heb nu 43.01 ofzo).
Allerlei no-cd cracks geprobeert in de hoop dat er een probleem is met de cd (cd is nog splik splinternieuw eigenlijk).
Bij me broertje werkt het spel perfect zoals ik al zei.
Met taskmanager alle programmas uitzetten helpt totaal niet. Probleem blijft.
Edit: spel uiteraard opnieuw geinstalleerd (echt vaak) helpt geen moer, probleem blijft.
In de logs van winxp staat niks over nfsu2, de spel crashed letterlijk zonder bericht, zelfs windows weet niet dat ie crashed
Niet geprobeerd:
Windows XP opnieuw, maar dit wil ik echt niet doen.
Mijn pc:
Windows XP professional. SP1 dacht ik (weet niet zeker meer).
XP1800+ @ 2000+
Nvidia Geforce Ti4200 geklokt naar 300/500.
256 DDR ram.
Via KT266a chipset. Asrock K7VT2 moederbord.
80 gb WD hd.
Wat is het probleem? Na alle filmpjes van NFSU2 kom je in een menu waar staat press enter to continue, als ik enter druk crashed het spel zonder reden terug naar desktop
De grap is dat het spel 1 keertje wel heeft gedaan, me oom zat op me pc, hij had NFSU2 erop gezet, hij wou effe dyno (vermogensbank) doen en pats, de game crashed naar desktop. Vanaf toen begon bovengenoemd probleem. Tijdens de eerste crash die hier is genoemd, dit zijn de logs:
Maar na die ene crash, crashed hij nu zonder iets te zeggen, tijdens de press enter screen terug naar desktop, nadat ik enter heb gedruktVastgelopen toepassing: speed2.exe, versie: 0.0.0.0, vastgelopen module: speed2.exe, versie: 0.0.0.0, vastgelopen op: 0x002fc026.
Zie Help en ondersteuning op http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp voor meer informatie.
Heb van alles geprobeerd:
Terugclocken alle snelheden.
Nieuwste drivers voor de videokaart (heb nu 43.01 ofzo).
Allerlei no-cd cracks geprobeert in de hoop dat er een probleem is met de cd (cd is nog splik splinternieuw eigenlijk).
Bij me broertje werkt het spel perfect zoals ik al zei.
Met taskmanager alle programmas uitzetten helpt totaal niet. Probleem blijft.
Edit: spel uiteraard opnieuw geinstalleerd (echt vaak) helpt geen moer, probleem blijft.
In de logs van winxp staat niks over nfsu2, de spel crashed letterlijk zonder bericht, zelfs windows weet niet dat ie crashed
Niet geprobeerd:
Windows XP opnieuw, maar dit wil ik echt niet doen.
[ Voor 10% gewijzigd door Roflmao op 15-12-2004 18:18 ]