Toon posts:

Agenda op pc & laptop met server

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de zoek functie gebruikt maar kon niet echt iets nuttigs vinden..

Het probleem is als volgt:

Ik gebruik op school elke dag mijn laptop, nu wil ik daarop mijn agenda punten kunnen invoeren, en dan als ik thuis kom op mijn pc ook mijn agenda openen, en precies het zelfde zien. Als het kan ook nog met email support. :P

Mijn vraag is dat of iemand een pakketje week die werkt met een server, zodat ik overal te wereld mijn zelfde agenda heb... Iets met een mysql database ofzo? Maar geen webbased aub!.

Maar liefst geen Exchange of Lotus iets zoiets logs, dat is een beetje overkill..

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2004 17:29 ]

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Bij het bedrijf waar ik werk zijn ze bezig met een ontwikkeling van een programma :) www.multiagenda.nl misschien heb je er wat aan

Verwijderd

Topicstarter
Zier er leuk uit maar werkt niet goed, foutmeldingen... Maar het is ook niet freeware, het liefst zou ik iets freeware willen hebben.

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 19:55:
Zier er leuk uit maar werkt niet goed, foutmeldingen... Maar het is ook niet freeware, het liefst zou ik iets freeware willen hebben.
freeware is niet echt iets goed te vinden iig mij lukte het niet :P Wens je suc6 als je wat vind laat het ffies weten :) Ik ga ook nog ffies verder zoeken
maaruh foutmeldingen ? Meld die dan ff via die pagina dan kunnen die opgelost worden ? :)