Account

Pagina: 1
Acties:

• Ojjorz
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

Topicstarter
Ik heb al een tijdje een gathering.tweakers.net account. Ik heb dat account aangemaakt met het chello emailadres dat ik gekregen had van mijn provider. Nu wilde ik een bericht posten op de frontpage van tweakers.net Maar daar kan ik niet inloggen met mijn gathering gegevens. Nu ben ik overgestapt van provider, maar ik heb daar een emailadres bijgekregen dat ik niet kan checken. Het gaat namelijk om de provider Myadsl, en daar ligt de webmail van down voor mij en ze willen me geen nieuwe gebruikersnaam sturen.

Om een lang verhaal kort te maken. Ik kan me dus niet registreren op de frontpage. Kunnen jullie mij daarmee helpen? Ik gedraag me voorbeeldig op gathering ;) Dus ik hoopte dat jullie misschien een uitzondering konden maken en mij een password sturen naar een hotmail of gmail account...

Met vriendelijke groet,

P.S. Ik heb de gebruikersnaam "ojjorz" al wel geregistreerd, maar ik kan het account niet activeren...

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Je hebt een wachtwoord in je hotmail-box zitten als het goed is :).

Vergeet trouwens niet om je mergevoorkeuren op te geven: http://arethusa.tweakers.net/~acm/dbmerge/

[ Voor 44% gewijzigd door Wouter Tinus op 15-12-2004 18:13 ]

Professioneel Hyves-weigeraar

• Ojjorz
  • Niet online

Ojjorz

Topicstarter
Nog niet maar zal zo wel komen hopelijk :)

twas:

Bedankt iig!

[ Voor 18% gewijzigd door Ojjorz op 14-07-2021 14:43 ]

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Ik heb het nog een keer geprobeerd, als er straks twee komen dan moet je de laatste hebben ;).

Professioneel Hyves-weigeraar

• Ojjorz
  • Niet online

Ojjorz

Topicstarter
Nogmaals Merci :)

Ik wacht gewoon wel even, soms kan het lang duren...

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Check ook even je map met ongewenste post :) .

• Ojjorz
  • Niet online

Ojjorz

Topicstarter
Heb het gecheckt (twee goede malen) maar kan niet anders dan concluderen dan dat ik dat mailtje nogsteeds niet heb :) Ik wacht gewoon wel rustig tot morgen, moet zo werken dus kan er toch niets mee. Als ik hem morgen nou nog niet heb, post ik het nog wel...
Erg bedankt voor de moeite in ieder geval!

• Ojjorz
  • Niet online

Ojjorz

Topicstarter
Vervelend dat ik je verder moet storen, maar ik heb het mailtje nogsteeds niet gehad. Als je wil, zou je het dan nog eens willen proberen op:

Anders misschien een pushmessage met het password?
Bij voorbaat dank

[ Voor 7% gewijzigd door Ojjorz op 14-07-2021 14:44 ]

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb je een password toe laten mailen naar je Gmail-adres. Mocht dat ook niet werken dan kan je eens overwegen om de passmailer te gebruiken: http://www.tweakers.net/my.tnet/?action=passmailer :P.
Pagina: 1