Ik heb al een tijdje een gathering.tweakers.net account. Ik heb dat account aangemaakt met het chello emailadres dat ik gekregen had van mijn provider. Nu wilde ik een bericht posten op de frontpage van tweakers.net Maar daar kan ik niet inloggen met mijn gathering gegevens. Nu ben ik overgestapt van provider, maar ik heb daar een emailadres bijgekregen dat ik niet kan checken. Het gaat namelijk om de provider Myadsl, en daar ligt de webmail van down voor mij en ze willen me geen nieuwe gebruikersnaam sturen.
Om een lang verhaal kort te maken. Ik kan me dus niet registreren op de frontpage. Kunnen jullie mij daarmee helpen? Ik gedraag me voorbeeldig op gathering
Dus ik hoopte dat jullie misschien een uitzondering konden maken en mij een password sturen naar een hotmail of gmail account...
Met vriendelijke groet,
P.S. Ik heb de gebruikersnaam "ojjorz" al wel geregistreerd, maar ik kan het account niet activeren...
Om een lang verhaal kort te maken. Ik kan me dus niet registreren op de frontpage. Kunnen jullie mij daarmee helpen? Ik gedraag me voorbeeldig op gathering
Met vriendelijke groet,
P.S. Ik heb de gebruikersnaam "ojjorz" al wel geregistreerd, maar ik kan het account niet activeren...