Ik heb hier thuis een domein waar meerdere mensen gebruik van maken en onder andere voor het verhogen van de veiligheid ga ik een beleid maken voor het automatisch afmelden en afsluiten van de pc's waar we op werken. Ook mijn eigen account ga ik hier in eerste instantie onder laten vallen. Voor het automatisch afmelden heb ik inmiddels de screensaver winexit.scr als optie staan en dit zal ongetwijfeld goed gaan werken. Nu zit ik nog met het automatisch afsluiten van Windows, uitsluitend vanuit het logon scherm. Ik zit in een domein dus we hebben het over de classic logon.
Ik heb verschillende dingen gezocht maar er zijn niet echt goede programma's 1-2-3 te vinden. Dan kan ik zelf een service of programma schrijven, of eventueel een script, maar dat vind ik eigenlijk zonde van de moeite. Eventueel is het geen probleem.
Heeft iemand anders misschien echt een geniaal idee?
Ik heb verschillende dingen gezocht maar er zijn niet echt goede programma's 1-2-3 te vinden. Dan kan ik zelf een service of programma schrijven, of eventueel een script, maar dat vind ik eigenlijk zonde van de moeite. Eventueel is het geen probleem.
Heeft iemand anders misschien echt een geniaal idee?