Toon posts:

GeForce2 MX probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleempje. Sindkort ben ik de trotse eigenaar van een MS-Starforce 816 GeForce 2 MX kaart. Goeie kaart.

Maar....bij sommige spellen geeft hij een probleem. Bij bijvoorbeeld Rune en Deus Ex mist er tijdens het spel een deel van het beeld. Ik heb wel het hele spelscherm (ik kan dus alles zien) maar aan de linkerzijde en aan de bovenkant zit een zwarte balk. Ik kan die spellen dus niet full screen spelen, terwijl dat makkelijk kan.

Bij mijn oude kaart (Diamond Viper v770) gaf hij dat probleem niet. Ik heb al met de resoluties van de spellen zitten kloten maar het hielp niks.

Mijn specs zijn:
LG Flatron 17" monitor
128 MB SDRAM
ASUS moederbord
Celeron 466

Ik word er een beetje gek van |:( dat het niet werkt. Kan iemand mij helpen??

• worsie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-02-2025
Grote balk? of maar een klein stukje? Misschien dat ie het beeld niet goed centered? Probeer eens met de display settings (knoppies op je monitor dus) de boel aan te passen in het spel. Dan kan je zo zien of het aan de display settings ligt. Misschien verkeerde resolutie gekzen?

• BEVEL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-06 08:48

BEVEL

s9.BeVeL

misschien ook effe een andere detonator gebruiken (als je die al gebruikt)
probeer effe 6.31
die werkt bij mij wel ok

Verwijderd

Topicstarter
Het ligt niet aan de instellingen van mijn beeldscherm. Windows en sommige andere spellen zijn wel gewoon full screen (zoals het hoort). Het is een kleine zwarte balk (ongeveer 1.5 cm) aan de bovenkant, onderkant en aan de linkerkant. Dus niet aan de rechterkant. Daar sluit het spelscherm wel goed aan op de rand van mijn monitor. Ik gebruikt al detonator 6.31.

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan mij helpen??

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-08 08:06
je hebt zown flatscreen toch ?? misschien dat dat het is ofzo ! :?:?

• worsie
Vraag me niet hoe, maar het is dan inderdaad een gevolg van niet goed centeren van het plaatje. Ik heb dit ook wel vaker gehad, maar heb er geen oplossing voor gevonden (ook nooit naar gezocht, boeit me persoonlijk niet zo). Je kan eens zoeken op www.geforcefaq.com. Misschien dat je in een andere resolutie speelt dan waarop je desktop staat. Zet je desktop eens in dezelfde resolutie en pas het aan. Ga dan het spel spelen.

Verwijderd

Per resolutie en verversingsfrequentie moet je je monitor opnieuw centreren (dit is eenmalig). Daarom maakt het niks uitof je beeld wel goed staat onder windows.

• worsie
Ah ok. Zoiets dacht ik al, maar ik wist het niet zeker. Meestal zit ik namelijk 1 of 2 keer te kutten met het beeld in een spel en daarnaa werkt het gewoon. Maar dat is dan waarschijnlijk de reden :)

Weer wat geleerd...
Pagina: 1