Toon posts:

in IE worden mijn webpagina's merkwaardig breed

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben momenteel bezig met het maken van een website, en zelf gebruik ik firefox om te kijken of het er allemaal nog goed uitziet enzo, maar laatst hoorde ik dus dat mensen die IE gebruiken, een hele brede pagina krijgen, dus ik ben hier even naar gaan kijken, wat er gebeurd is dat de index er nog normaal uit ziet, maar zodra je op een link klikt dan wordt de pagina heel erg breed, en als je die zelfde pagina dan refreshed, dan ziet hij er weer normaal uit. Ik heb al een tijdje zitten zoeken, maar ik heb nog steeds niet kunnen ontdekken waar het door veroorzaakt wordt, en ik kan er verder ook weinig over vinden op het net. De url naar de site is overigens http://www.xanity.org/altvoorde/

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:44

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Zo te zien wordt je afbeelding bovenin helemaal opgerekt. Waarschijnlijk geef je een verkeerde width mee.

Overigens hoort HTML niet in Programming & Webscripting maar in Webdesign & Graphics. Mar ik betwijfel of ze deze in Webdesign & Graphics willen hebben met deze topicstart.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.