[Word 2003] Scherm bevriest bij opstarten?*

Pagina: 1
Acties:

• Goofyduck384
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:18
Ik heb een raar en vooral irritant probleempje:
Elke keer als ik gebruik maak van Microsoft Word loopt mijn beeldscerm adapter ineens vast.
Dan loopt Word vast en kan ik niks doen, gevolgen kunnen zijn:
- na 2-3 seconden valt mijn beeldscherm uit en knippert het lanmpje aan en uit.
- na 2-3 seconden valt mijn beeldscherm uit en gaat daarna weer aan en dan is er een foutmelding m.b.t. mijn videokaart. Hij scrollt dan alleen nog met schokken en alles is veel slomer geworden m.b.t. het grafische gedeelte (menuutjes laten zien, start menu laten zien etc)

Als het eerste gebeurd (het beeldscherm valt uit en lanmpje blijft knipperen) dan moet ik mijn pc restarten. Bijna altijd is het zo dat hij normaal opstart, ook alles weergeeft op het beeldscherm en dan wanneer windows volledig is geladen, dus wanneer er weer "welkom" komt te staan, valt mijn beeldscherm weer uit.
Soms moet ik de pc eerst in veilig modus hebben opgestart en daarna weer normaal en dan doet ie het wel weer gewoon..

Ik heb dit probleem alleen bij gebruik van Word. Als ik outlook gebruik heb ik nergens last van, maar wanneer ik een mailtje wil schrijven, en dus automatisch gebruik maak van Word, loopt hij weer vast.....

Omdat ik alleen last heb bij Word denk ik niet dat het zozeer aan mijn videokaart ligt. Daarvoor heb ik al de nieuwste drivers geinstalleerd. Ik draai verder DirectX 9.0c. Kan het daar aan liggen?

Mijn pc:
proc: 1200 mhz celeron
512 mb geheugen
windows XP NL
Office 2003
Ati Radeon 9700 PRO 128 Mb

Wie kan mij helpen met dit probleem, want mailen lukt nu niet meer en verslagen schrijven ook al niet meer....

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd? Al eens gegoogled of http://support.microsoft.com gezocht? SP1 voor Office al eens geïnstalleerd?

Word is software, geen OS. Daarom ga ik even je topic verplaatsen naar het forum waar het thuishoort, en even een cosmetische titelfix doen :)
beeldscermadapter loopt vast bij gebruik van microsoft word > [Word 2003] Scherm bevriest bij opstarten?*

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Goofyduck384
ik heb zojuist Office SP 1 gedownload en geinstalleerd, maar ben nog niet van het probleem af helaas...

Nog meer tips?

• Goofyduck384
iemand nog een idee?

Is het misschien een probleem van Office 2003?

Kan het liggen aan een fout tussen Word en iets anders? (DirectX 9.0c, of iets anders m.b.t. mijn videokaart)