Hallo,
Ik heb hier op mijn laptop (met win xp pro) een probleempje met media plyer 10. Als ik deze minimaliseer, zodat ik verder gewoon door kan werken en een nummer kan stoppen enz... dan kun je zo'n leuk klein venstertje in je taakbalk krijgen. Deze
Alleen zoals je al kunt zien is het probleem dat die 4 knopppen niet werken. Is dit gewoon een instelling of doe ik wat fout? Vind het namelijk erg makkelijk tijdens het werk. Heb in media player al naar mogelijkheden gezocht maar niks kunnen vinden,
Verder heb ik hier op got en op google al gezocht maar weinig tot niks kunnen vinden wat met mijn probleem te maken heeft.
Wie kan mij helpen
Alvast bedankt.
Peter
Ik heb hier op mijn laptop (met win xp pro) een probleempje met media plyer 10. Als ik deze minimaliseer, zodat ik verder gewoon door kan werken en een nummer kan stoppen enz... dan kun je zo'n leuk klein venstertje in je taakbalk krijgen. Deze
Alleen zoals je al kunt zien is het probleem dat die 4 knopppen niet werken. Is dit gewoon een instelling of doe ik wat fout? Vind het namelijk erg makkelijk tijdens het werk. Heb in media player al naar mogelijkheden gezocht maar niks kunnen vinden, Verder heb ik hier op got en op google al gezocht maar weinig tot niks kunnen vinden wat met mijn probleem te maken heeft.
Wie kan mij helpen
Alvast bedankt.
Peter