Toon posts:

[Typo3] Website toevoegen via dreamweaver.

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweakers ,

Ik heb de opdracht gekregen om een cms op te zetten. Maar ik kom er niet echt uit. Ik werk met typo3. En ik ben nog een n00b ik cms systeemen omdat dit de eerste x is dat ik er mee te maken heb.

Nou was mijn vraag of ik php bestanden in kon voegen in het typo3 programma omdat het websites maken in dreamweaver me wel lukt.

tips and tricks zijn altijd welkom.

Mvg
Albert

Verwijderd

Ik heb met Typo3 gewerkt en ik weet dat het maken van een site via typo3 veel tijd kost. Als je geen verstand van dit cms hebt zou ik het je afraden omdat dit een gigantisch cms is wat de benodigde ervaring vereist.

• drpeer_holland
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06:48
Ik denk dat je eerst moet afvragen of dit cms wel kan omgaan met php bestanden, en eerst maar eens research moet gaan doen, naar dit cms alvoren je ermee aan de slag gaat.
Er zal vast wel een vast stramien zijn waar je website aan moet voldoen als je iets wilt toevoegen in dit cms.

Veel succes!

Verwijderd

Topicstarter
Het komt ook niet op tijd aan ofzo maar ik ben zo maar bezig voor de gein.

Maar als iemand me een beetje op weg kan helpen.

Typo3 werk iig met php bestanden want ik heb nu een site voor me neus waar ik kan ( zit standaard bij typo 3.6 )

Stoel dan weet jij vast wel of ik dat ergens in kan voegen ???

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Ga even op de site van de producent kijken of dit programma phpfiles ondersteunt ;) De handleiding is je beste vriend. Lees Software Algemeen - Beleid en Algemene gedragsregels (Netiquette) ook nog even goed door ;) We verwachten wel dat je dit soort dingen uitgebreid zelf uitpluist alvorens bij ons je vraag te deponeren :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.