[XP] Wizard hardware uitschakelen?*

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• chicky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-06-2025
Hoi,

Ik heb een Xerox Workcentre XD155df printer (tafelmodel copieer en printer) geinstalleerd met de drivers van Xerox.

Als ik m'n pc opnieuw opstart, start de wizard nieuwe hardware op, om te vertellen dat er nieuwe hardware is gevonden (de printer dus). Als ik de printer opniew installer, krijg ik een foutmelding dat de nieuwe hardware mogelijk niet goed geinstallerd is en mogelijk niet goed werkt.

Ik heb de printer al geinstaleerd met de XP-drivers de oude- en nieuwe Xerox drivers.

Kan ik de hardware wizard uitschakelen of voor de gek houden, of zijn er nog andere mogelijkheden ???

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Kan je niet gewoon kiezen om niet meer te vragen drivers voor dat ding te installeren ? Verder haal ik even de overbodige vraagtekens uit de titel ;)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• chicky
Als dat zou kunnen ben ik er, maar ik weet alleen niet hoe?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

chicky schreef op donderdag 16 december 2004 @ 20:25:
Als dat zou kunnen ben ik er, maar ik weet alleen niet hoe?
Uitschakelen in apparaatbeheer.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• chicky
Dat zu ik wel willen, maar in apparaatbeheer staan de printers niet en kan ik ze ook niet uitzetten.

Of staat er in aparaat beheer een optie om de wizard uit te schakelen?
of moet in aparaatbeheer iets anders uitschakelen zodat de wizard niet meer komt?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

chicky schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 13:51:
Dat zu ik wel willen, maar in apparaatbeheer staan de printers niet en kan ik ze ook niet uitzetten.
Waarschijnlijk als een hidden device.
Zet dat maar eens aan (gisteren nog praktijkvoorbeeldje gezien).

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1