Toon posts:

[HTML] frames niet aanpassen aan beeldscherm

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo wie kan mij helpen met het volgende probleem?
Ik ben net begonnen aan mijn site. De pagina is opgebouwd uit 3 horizontale frames. Nu wil ik juist dat deze zich niet aanpassen aan het scherm. Ik heb voor elk frame de hoogte aangegeven... (frameset rows="128,370,100") , maar nu past hij zich nog steeds aan aan het schem. Weet iemand wat ik hier fout doe?

• disheaver
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Je kunt in ieder geval niet scrollen over meerdere frames...Dus als zichtbaar scherm van de gebruiker kleiner is dan 128+370+100=598 pixels zal 1 van de frames kleiner worden.

Echter 600 pixels voor de hoogte is klein. Je kunt wel een 4de frame (leeg) aanmaken, welke het overige pixels gebruikt (dus met hoogte=*).Zo zal waarneer de zichtbaar scherm van de gebruiker groter is dan 598 pixels, de onderste frame alle overige pixels gebruiken.

[ Voor 18% gewijzigd door disheaver op 15-12-2004 15:08 ]

Verwijderd

Topicstarter
dus het 4e frame vang de overige pixels op.... (ik kon het niet helemaal lezen bij mij valt telkens de eerste regel weg...? misschien dat het anders wel aan mijn computer ligt? zou dat ook kunnen?)
Maar om even op de 4e frame ver te gaan, kun je dan wel de hele pagina laten centeren op de hele pagina in het juiste formaat?

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:48
Heel goed :)

Verder aardig basic dit.

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Dit topic is gesloten.