In Leidschendam ook digitale tv van kpn, schitterend beeld, zeker als je het vergelijkt met de casema! Echter één ding krijg ik niet voor elkaar dat is opnemen met video en dan een ander tv programma kijken als je dan een andere zender opzet gaat dat met de video ook mee, dus kan wel opnemen maar moet de twintuner op het programma laten staan! Iemand die weet hoe het zal moeten, volg helemaal de gebruiksaanwijzing van kpn, wellicht ligt het aan de videorecorder Sony.
Je zegt dat je een twintuner hebt, zorg dan dat je het spul goed aan hebt gesloten, zoals ook in de handleiding staatVerwijderd schreef op woensdag 15 december 2004 @ 14:57:
In Leidschendam ook digitale tv van kpn, schitterend beeld, zeker als je het vergelijkt met de casema! Echter één ding krijg ik niet voor elkaar dat is opnemen met video en dan een ander tv programma kijken als je dan een andere zender opzet gaat dat met de video ook mee, dus kan wel opnemen maar moet de twintuner op het programma laten staan! Iemand die weet hoe het zal moeten, volg helemaal de gebruiksaanwijzing van kpn, wellicht ligt het aan de videorecorder Sony.
De scart TV-out -> TV
De scart VCR-out -> video
Als je dan je twintuner gebruikt, zonder specifiek iets voor de vcr in te stellen, dan krijgt de vcr altijd het tv-out beeld.
TOTDAT: je (ook volgens de handleiding) de zender lijst (met de OK knop) kiest, dan op TV/VCR drukt (ik dacht het groene knopje uit m'n hoofd) en voor de video dus specifiek een ander kanaal kiest. Selecteer een zender en druk op OK.... Voila, je video krijgt de geselecteerde zender terwijl je TV nog steeds de huidige zender laat zien.
Mijn tip: lees toch nog eens de handleiding goed door, wat zo moeilijk is dit helemaal niet.
Alles kan stuk.