Hey mensen...
Ik ben druk bezig met VB nu lukt er mij 1 ding niet...
Ik heb een ListBox waarin ik een lijst heb gemaakt van zogenaamde binnen gekomen e-mailtjes...
de lijst ziet er zo uit:
From: Jan Jaja <jan@jaja.nl> Subject: Heey kerel
From: Nick NeeNee <nick@neenee.nl> Subject: UIF Opdracht 7
Wanneer ik op 1 van deze twee klik wil ik graag in een textbox (zelfde formulier en frame) graag de inhoud van het mailtje weergeven.. bijvoorbeeld: "Hey kerel, alles goed blaat blaat blaat" en bij het 2e mailtje: "We moeten het nog ff maken ofzo..."
nu heb ik de volgende code:
Maar nu geeft hij aan: Argument not optional en selecteerd hij .Selected
Nu ben ik nog maar een beginner met VB en vraag het me af hoe ik dit voor elkaar krijg...
Kan iemand mij helpen!?
Ik ben druk bezig met VB nu lukt er mij 1 ding niet...
Ik heb een ListBox waarin ik een lijst heb gemaakt van zogenaamde binnen gekomen e-mailtjes...
de lijst ziet er zo uit:
From: Jan Jaja <jan@jaja.nl> Subject: Heey kerel
From: Nick NeeNee <nick@neenee.nl> Subject: UIF Opdracht 7
Wanneer ik op 1 van deze twee klik wil ik graag in een textbox (zelfde formulier en frame) graag de inhoud van het mailtje weergeven.. bijvoorbeeld: "Hey kerel, alles goed blaat blaat blaat" en bij het 2e mailtje: "We moeten het nog ff maken ofzo..."
nu heb ik de volgende code:
Private Sub List1_Click() If List1.Selected.Text = "From: Jan Jaja <jan@jaja.nl> Subject: Heey kerel" Then Text1.Text = "test" End If End Sub |
Maar nu geeft hij aan: Argument not optional en selecteerd hij .Selected
Nu ben ik nog maar een beginner met VB en vraag het me af hoe ik dit voor elkaar krijg...
Kan iemand mij helpen!?