Toon posts:

Lego-wedstrijd

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

samen met enkele andere mensen ben ik van plan om in belgië een sumobot-wedstrijd te organiseren. dit is een wedstrijd waar zelfgemaakte lego-robotjes elkaar uit een cirkel proberen te duwen.

meer informatie is te vinden op www.legochallenge.be en op www.legomindstorms.com

ik vroeg me af of hier interesse voor was. maw, zouden jullie willen meedoen aan zo een wedstrijd, of willen komen kijken? of interesseert het jullie geen zier ;)

mvg,
Digits

(ik had dit bericht eerst in een ander forum gepost, maar blijkbaar hoorde het daar niet echt thuis aangezien het op slot gedaan is. hopelijk past het hier beter.
als het nog niet goed zou zijn, zouden jullie het dan zelf willen verplaatsen naar het goede forum? alvast bedankt)

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:24

Coldcat

HODL

Het lijkt me super cool maar ik woon in NL en heb geen lego mindstorms. Ik was wel van plan om het te kopen maar het was toen zo duur voor me. Maar hoe bevalt het jullie nu. Nu ik het zie heb ik er wel weer zin in.

Als het bij mij in de buurt was zou ik 100% zeker komen kijken.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Dit zou misschien meer iets voor Stuffis Generalis zijn, maar aangezienje daar geen toegan tot hebt heeft het verplaatsen niet veel zin. Daarnaast heeft dit ook een beetje weg van spam, en dat zien we niet graag hier op de site :)

Dit topic is gesloten.