Hoe kan je een DVD afspelen vanaf de harde schijf (en toch alle menu functies van een dvd schijf behouden)? Welke software moet je gebruiken voor het afspelen. Ik heb al geprobeerd om met claddvd en smartripper de dvd naar de harddisk te rippen, maar bij het afspelen van de dvd (met powerdvd of windvd) kan ik alleen kiezen voor het afspelen voor de losse bestanden. In dit geval verlies ik de functionaliteit die een dvd player normaal gesproken bied bij het afspelen van een dvd (zoals de ondertiteling).
Zover ik weet is dit niet mogelijk.
Een (geripte) DVD op harddisk bevat ook niet alle .vob bestanden van de DVD schijf.
Een (geripte) DVD op harddisk bevat ook niet alle .vob bestanden van de DVD schijf.
Is er niet een of ander programma als fakecd of virtual cd, maar dan geschikt om een dvd speler na te bootsen?
Ik vraag mij af WAAROM..? Waarom zou je 5 GIG schijfruimte inleveren om van de HD te kijken. Waarom kijk je niet gewoon van de DVD zelf..?
Als het om huur-DVD's gaat, rip ze dan en kijk dan maar zonder alle functionaliteit, en maak er bijvoorbeeld een avi van
(kun je de FXP-ers er ook een plezier mee doen...)
Als het om huur-DVD's gaat, rip ze dan en kijk dan maar zonder alle functionaliteit, en maak er bijvoorbeeld een avi van
(kun je de FXP-ers er ook een plezier mee doen...)
Wanneer je een dvd gekopieerd hebt met die software, waarmee kan je het dan vervolgens afspelen? Want bij powerdvd kan je alleen maar kiezen voor de drie cdromdrives en niet voor een harddisk, waar de film dan op staat
Verwijderd
Ja ok, maar waarom wil je dit? 5GB ruimte kan ge toch beter gebruiken voor.. 80 uur mp3 ofzo? 
Ik zou het rippen, en dan naar DiVX;-) encoden, heb je lekker bestand van 600~1200mb en zelfde kwaliteit (nouja, ongeveer) als DVD. Heb je wel krachtigge machine voor nodig, maarja, als je zoveel geld hebt dat je zomaar ff 5GB van je ruimte wil inleveren
Ik zou het rippen, en dan naar DiVX;-) encoden, heb je lekker bestand van 600~1200mb en zelfde kwaliteit (nouja, ongeveer) als DVD. Heb je wel krachtigge machine voor nodig, maarja, als je zoveel geld hebt dat je zomaar ff 5GB van je ruimte wil inleveren
Ik heb een 45 GB IBM schijfje. Met de mp3's en programma's die ik heb krijg ik dit niet vol, ik hou nog wat ruimte over.
Maar weet iemand nu hoe ik het af moet spelen. En waarmee moet ik het dan rippen? Kunnen met claddvd geripte bestanden gewoon met volledig functionaliteit afgespeeld worden?
Maar weet iemand nu hoe ik het af moet spelen. En waarmee moet ik het dan rippen? Kunnen met claddvd geripte bestanden gewoon met volledig functionaliteit afgespeeld worden?
gebruik flask-decss voor het rippen en encoden van je dvd. schijf er een avi van mbv. mpeg4 of divx codec en gebruik mp3 codec om het geluid erbij te streamen.
nu heb je een avi bestand waarmee je gewoon de film kunt afspelen met media player.
nu heb je een avi bestand waarmee je gewoon de film kunt afspelen met media player.
Als je alles ript met cvladdvd naar een directory die video_ts heet kan je volgens mij gewoon de hele dvd met alle opties afspelen in bijvoorbeeld powerdvd
Dat is nu juist het probleem, wanneer je dan de film af probeert te spelen, kan je geen subtitels meer selecteren en de film wordt als allemaal losse vob files geladen.
Pagina: 1