wie krijgt eigenlijk de TV-rechten?
mail voor de aanstelling van 4e official kan ook richting oisyn@tweakers.net neem ik aan?
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
.o/ cornerpaaltje meldt!
John de Mol die gaat voor alles wat kijkcijfers genereerdm-m schreef op woensdag 15 december 2004 @ 12:44:
wie krijgt eigenlijk de TV-rechten?
'When you're not paying for the product, you are the product!'
* Osiris twijfelt... Als doelpaal sta je wel lekker dicht bij de actie, 50% van de tijd... Maarja... Strax schieten ze mis
Kan de scheids ook een topic staken wanneer er spreekkoren zijn?
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Positieve reacties in LA, wie had dat ooit gedacht? 
Xanga is voorlopig de enige scheidsrechter en we hebben nog een tweede kandidaat op het oog. W&G (en misschien later deze maand P&W) zal als pilot dienen voor heel GoT; gezien het vermeende 'devschuur ivoren torentjes' idee wat er bij sommige mensen (ten onrechte) heerst, is W&G hiervoor de ideale proeftuin. Na 2 maanden zullen we het evalueren en kijken of het iets is om GoT-wide in te voeren.
Tegen die tijd zal er per forum weer gezocht moeten worden naar een aantal geschikte mensen die dit kunnen doen, dus tot die tijd heeft het niet veel zin om te solliciteren
Xanga is voorlopig de enige scheidsrechter en we hebben nog een tweede kandidaat op het oog. W&G (en misschien later deze maand P&W) zal als pilot dienen voor heel GoT; gezien het vermeende 'devschuur ivoren torentjes' idee wat er bij sommige mensen (ten onrechte) heerst, is W&G hiervoor de ideale proeftuin. Na 2 maanden zullen we het evalueren en kijken of het iets is om GoT-wide in te voeren.
Tegen die tijd zal er per forum weer gezocht moeten worden naar een aantal geschikte mensen die dit kunnen doen, dus tot die tijd heeft het niet veel zin om te solliciteren
Is een scheidsrechter dan niet een soort LiteMod alleen dan in een ander jasje
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
oh wacht, het is serieus?
Eerder combinatie tussen litemod en regular ofzo denk ik?Atlas schreef op woensdag 15 december 2004 @ 12:48:
Is een scheidsrechter dan niet een soort LiteMod alleen dan in een ander jasje
Blijkbaar

En deze kleurgeile LSD-design-hippie gaan jullie rode en gele kaarten laten uitdelen?Haaaah... kleuren, wie houdt er niet van? Iedereen heeft wel en lievelingskleur en iedereen heeft wel eens de discussie gevoerd of zwart nu wel of niet een kleur is. Kleuren zijn overal om ons heen en ze geven het leven een beetje... eh tsja... kleur
De geheimen van kleur worden al duizenden jaren onderzocht door schilders, beeldhouwers, stylisten en natuurlijk architecten. De tempels uit de klassieke oudheid waren bijvoorbeeld niet wit, zoals vaak wordt aangenomen. De beelden trouwens ook niet. Zij waren beide beschilderd in felle levensechte kleuren. Eigenlijk waren de beelden uit die tijd als wassen beelden nu en de tempels waren bijna als een feesttent vol sprankelijke kleuren. Ook toen al werden er hevige debatten gevoerd over hoe bij welke kleur te komen en wat welke kleur met een andere doet.
Kleuren worden namelijk altijd in samenhang met elkaar gebruikt, zij gaan een dialoog aan met elkaar
Konden jullie niet op zoek gaan naar een wat minder vigilant kleurcontrastje, bv zalm-oranje en/of marine-blauwe kaarten op mat papier gedrukt en leuke stansvormpjhes erin ...
serieus, Xangadix, het lijkt me een best wel zwaar experiment, maar zeker ook het proberen waard
Al moet je ook eerlijk zijn, diegenen die klagen over W&G en de Devschuur algemeen zijn vaak ook gewoon dom en lui, en hoef je ook zeker niet opeens een luie, domme frontpage-krabbelaars knuffelaar te gaan worden
[ Voor 8% gewijzigd door RM-rf op 15-12-2004 12:55 ]
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
'k Zag gister(avond) ook al dat Xan... een W&G Scheidsrechter was geworden. Grappig hoor...
Zo'n bot karakter heeft de W&G crew toch niet? Of is dat omdat ik er al te lang in rondhang?
[small]Wordt dit ook het (proeftijd) felicitatiedraadje?
Zo'n bot karakter heeft de W&G crew toch niet? Of is dat omdat ik er al te lang in rondhang?
[small]Wordt dit ook het (proeftijd) felicitatiedraadje?
Verwijderd
Xan, feli, heb je het er toch doorgeduwd 
Ik vind eigenlijk dat er ook wel eens positief gemodereerd mag worden, al dat gele, rode kaarten en slotjes gebeuren is zo negatief. Ik pleit dan maar voor een trainer die peptalks geeft aan users die ff een steuntje in de rug nodig hebben.
En groene kaarten voor de mensen die het wel goed doen
Ik vind eigenlijk dat er ook wel eens positief gemodereerd mag worden, al dat gele, rode kaarten en slotjes gebeuren is zo negatief. Ik pleit dan maar voor een trainer die peptalks geeft aan users die ff een steuntje in de rug nodig hebben.
En groene kaarten voor de mensen die het wel goed doen
Wat is precies het verschil tussen Litemods, Mods en scheidsrechters? Ik snap het nog niet helemaal.
ergens denk ik nog steeds dat het een grap is...
ergens denk ik nog steeds dat het een grap is...
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
Muahahahaha

* André kan er wel om lachen
* André kan er wel om lachen
litemods, bestaat dat dan nog?
https://fgheysels.github.io/
Kan iemand van de crew even een volledige tekst en uitleg geven. Ik ben vast niet de enige die de weg een beetje kwijt is wat dit betrefd
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
Verwijderd
Wat doet een scheidsrechter eigenlijk op GoT 
edit:
Met Atlex dus...
Met Atlex dus...
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2004 13:09 ]
Verwijderd
Mods zijn eikels, litemods zijn kleine eikels met potentie tot eikels, scheidsrechters zijn roze. Duidelijk toch?P_de_B schreef op woensdag 15 december 2004 @ 13:08:
Wat is precies het verschil tussen Litemods, Mods en scheidsrechters? Ik snap het nog niet helemaal.
Verwijderd
En ex-mods?Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2004 @ 13:09:
[...]
Mods zijn eikels, litemods zijn kleine eikels met potentie tot eikels, scheidsrechters zijn roze. Duidelijk toch?

Dat maakt jou dan een exeikel?Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2004 @ 13:09:
[...]
Mods zijn eikels, litemods zijn kleine eikels met potentie tot eikels, scheidsrechters zijn roze. Duidelijk toch?
/laaaaat
[ Voor 3% gewijzigd door P_de_B op 15-12-2004 13:18 ]
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
de rol van de scheids wordt schromelijk onderschat. Stel je eens een voetbalwedstrijd voor zonder scheids, maar wel met een W&G mod. Daar moet je toch ook niet aan denken?
'Wat nou commentaar. Slotje! Ban! Ga maar douchen!'
'Wat nou commentaar. Slotje! Ban! Ga maar douchen!'
Ik ben bang dat een in de kern leuk voorstel als dit een grap is.
Die kaarten is natuurlijk onzin, maar het aantal slotjes reduceren zou ik een goed initiatief vinden.
Die kaarten is natuurlijk onzin, maar het aantal slotjes reduceren zou ik een goed initiatief vinden.
Who is John Galt?
Is dat nu alleen voor W&G
Heeft de huidige scheids ook alleen die rechten binnen W&G
Als het voor heel GoT geldt/gaat gelden, hoe kies je zo iemand
Hebben de huidige mods gewoon tijd tekort om heel de boel onder de duim te houden
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
Het is inderdaad een Pilot die -in overleg met o.a. Daniel- binnen W&G is gestart, en misschien in een later stadium voor heel GoT zal gaan gelden.
[ Voor 7% gewijzigd door Willem op 15-12-2004 13:25 ]
Dit is te vergelijken met de rode en groene kruisjes vroeger ? Alleen kunnen deze nu "straffen" uitdelen ?
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Had die scheids niet André moeten zijn, de wannabe-mod, of krijgt-ie dan teveel capsones?
Of is dat degene die jullie al op het oog hebben?
Of is dat degene die jullie al op het oog hebben?
Xangadix is na stemming de scheidsrechter bij uitstek gebleken.
Kappuh lulVerwijderd schreef op woensdag 15 december 2004 @ 13:10:
[...]
Eikels die geen slotjes meer kunnen zetten. Sukkels dus
Wel maf dat W&G wat nogal afwijkend is voor een pilot gebruikt gaat worden. Was iets met meer bril-met-plakband-gehalte-en-weinig-dronken-users beter geweest in mijn optiek.willem169 schreef op woensdag 15 december 2004 @ 13:25:
Het is inderdaad een Pilot die -in overleg met o.a. Daniel- binnen W&G is gestart, en misschien in een later stadium voor heel GoT zal gaan gelden.
[ Voor 54% gewijzigd door OzBoz op 15-12-2004 13:34 ]
Nu kan dus een user ervoor zorgen dan ik een note krijgJe kunt van deze scheidsrechter een gele kaart krijgen, welke in je notes bijgehouden wordt.
* SysRq komt trouwens bijna nooit in W&G, dus ik hoef er voorlopig nog niet voor te vrezen....
Is er geen gefeli topic?
[ Voor 10% gewijzigd door SysRq op 15-12-2004 13:41 ]
-
Dat vind ik niet zo maf, want W&G (en P&W) zijn juist serieuzere onderwerpen waar het GoT toch vooral om te doen is en waarbij het dus belangrijk is dat het in goede banen wordt geleid. Als dat eerst ergens anders wordt ge-pilot, weet je nog niet echt of het wel werkt. Daarnaast is blijkbaar de Devschuur een punt van discussie wat dit betreft. Het is uiteindelijk ook "slechts" een pilot, iets waar maar weinig mensen echt iets van zullen merken imo.OzBoz schreef op woensdag 15 december 2004 @ 13:33:
[...]
Wel maf dat W&G wat nogal afwijkend is voor een pilot gebruikt gaat worden. Was iets met meer bril-met-plakband-gehalte-en-weinig-dronken-users beter geweest in mijn optiek.
Nee juist daarom.OzBoz:
Wel maf dat W&G wat nogal afwijkend is voor een pilot gebruikt gaat worden. Was iets met meer bril-met-plakband-gehalte-en-weinig-dronken-users beter geweest in mijn optiek.
willem169 schreef op woensdag 15 december 2004 @ 13:41:
[...]
Nee juist daarom.En die dronken users zouden halveren als jij es zou kappen met je port maar vooral Sambucca
Verwijderd
Waarom een scheidsrechter? Is het teveel werk voor mods om users aan te spreken over slecht gedrag in topics?
De werking, rechten, bevoegdheden etc van een scheidsrechter zijn nu nog erg summier gedefinieerd. Tijdens de pilot zullen er dingen naar boven komen die we mee zullen nemen in de evaluatie, en mocht de scheidsrechter GoT-wide ingevoerd gaan worden dan zullen we al deze zaken helder en duidelijk formuleren.
Vooralsnog is het een proefproject, waar helemaal niet zo veel waarde aan gehecht hoeft te worden als sommigen hier meteen weer insinueren. We beginnen ermee in W&G en zodra er consequenties zijn voor heel GoT dan zullen we daar iedereen natuurlijk over informeren
Vooralsnog is het een proefproject, waar helemaal niet zo veel waarde aan gehecht hoeft te worden als sommigen hier meteen weer insinueren. We beginnen ermee in W&G en zodra er consequenties zijn voor heel GoT dan zullen we daar iedereen natuurlijk over informeren
Asmodeus jij zou in aanmerking komen voor een kaart 
Voortaan beter lezen...
Omdat we in W&G van het botte karakter van de crew af wilden, hebben we onze oren geneigd naar een subliem idee van een gewaardeerde user in dit forum.
Voortaan beter lezen...
Omdat we in W&G van het botte karakter van de crew af wilden, hebben we onze oren geneigd naar een subliem idee van een gewaardeerde user in dit forum.
Ten eerste heb ik hier persoonlijk, als het al aanwezig is, helemaal geen moeite mee. Maar is het niet zo dat de crew ofwel door (1) drukte/omstandigheden, ofwel door (2) geen zin hebben om aardig te doen dit botte gedrag vertoond? Kan dat (1) probleem niet beter bij de kern worden aangepakt door een extra (lite)mod aan te stellen o.i.d.? Of is het meer dat (2) jullie iemand willen cq. hebben gevonden die gewoon "niet bot" iedereen gaat wijzen over hoe het hier zou moeten, op de faqs gaat wijzen, tips gaat geven, etc.?
Scheidsrechter 
Behalve dat de titel wmb beter good old 'Regular' had kunnen zijn, denk ik dat er zich nu alleen een verschuiving van botheid heeft plaatsgevonden. Een mod is er toch niet alleen om slotjes uit te delen, maar ook om te sturen?
* Thijsmans dacht eerst aan een 1-april-grap, maar het is pas 18 december
Hoewel content-ad's ook al in maart werden aangekondigt, is december wel wat erg over the top

Behalve dat de titel wmb beter good old 'Regular' had kunnen zijn, denk ik dat er zich nu alleen een verschuiving van botheid heeft plaatsgevonden. Een mod is er toch niet alleen om slotjes uit te delen, maar ook om te sturen?
* Thijsmans dacht eerst aan een 1-april-grap, maar het is pas 18 december

Hoewel content-ad's ook al in maart werden aangekondigt, is december wel wat erg over the top
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Kun jij me uitleggen waarom dit in W&G dan minder goed zou gaan dan in een willekeurig ander forum? Of, laat ik het anders stellen, waar zie jij dit project anders lopen dan wanneer het in bijv. OH, WOS of NT was gestart?OzBoz schreef op woensdag 15 december 2004 @ 13:46:
En pilots doe je in de regel met de landen/onderdelen etc die wel representatief zijn voor het globale.
OW's zijn forum-breed (en na de merge straks zelfs site-breed). Je krijgt nog steeds een OW als je iets doet dat niet mag. De gele kaarten zijn vooral bedoeld voor domme acties, of andersoortige posts van users die iets roepen zonder te weten waar het over gaat, mensen die dingen vragen die allang beantwoord zijn etc. De toegang tot het subforum waar je twee gele kaarten voor hebt ontvangen wordt je ontnomen, de rest is gewoon nog toegankelijk.Ben overigens wel benieuwd hoe het gaat lopen. Ik zie alleen niet veel verschil met de ow's van vroegah. Dan lag je er ook na x-aantal uit, nu heten ze geel en geel = rood. Sja.
Of we 2 gele kaarten dan weer als OW willen laten tellen is iets waar we nog niet over uit zijn, maar ook daar kunnen we pas na afloop van de pilot meer nuttigs over roepen
Hebben jullie misschien ook een concreet voorbeeld van een topic wat op die manier opengehouden kan worden? Het is mij nog niet helemaal duidelijk wat de gevallen zijn waarbij ;de scheids' gaat ingrijpen. Wordt hier ook gedoeld op de mensen in de 3d topics die elkaar constant aan het flamen zijn en dergelijke?
Edit:
Edit:
Dat vind ik positief; dan wordt de active topic prostitutie eens aangepakt!Pelle schreef op woensdag 15 december 2004 @ 14:00:
De gele kaarten zijn vooral bedoeld voor domme acties, of andersoortige posts van users die iets roepen zonder te weten waar het over gaat, mensen die dingen vragen die allang beantwoord zijn etc.
[ Voor 40% gewijzigd door Rowanov op 15-12-2004 14:02 ]
Verwijderd
Waarschijnlijk wel, een scheidsrechter is uiteraard een uitstekend middel om dit soort brandjes te blussen.Rowanov schreef op woensdag 15 december 2004 @ 14:00:
Hebben jullie misschien ook een concreet voorbeeld van een topic wat op die manier opengehouden kan worden? Het is mij nog niet helemaal duidelijk wat de gevallen zijn waarbij ;de scheids' gaat ingrijpen. Wordt hier ook gedoeld op de mensen in de 3d topics die elkaar constant aan het flamen zijn en dergelijke?
Een forum is simpel, het is echter moeilijk om het simpel te houden. Maar een forum onderhouden is een spel van fouten. Wie de minste fouten maakt heeft een goed forum in handen. Door een scheidsrechter in te zetten kun je dit soort fouten beperken en tot een beter forum komen. Nu zit je met een aantal mensen die versterking nodig heeft en dat kun je dan het beste ook geven. Wel is het zo dat je dat pas gaat zien als je het doorhebt. En je zult toch moeten schieten, anders kun je niet scoren. Nu kun je natuurlijk zeggen dat het allemaal nog niet zo duidelijk is, maar ieder voordeel heb zijn nadeel. Maar da's logisch.
Dat past nooit allemaal op het tegeltje Durden

De eerste gele is de deur dan al uit:
[rml]XangadiX in "[ Dreamweaver4] Verandering van 1 Layout ..."[/rml]
Mjah, als dit het voorbeeld moet zijn over het zal gaan ben ik het met [rml]Prammenhanger in "[ Dreamweaver4] Verandering van 1 Layout ..."[/rml] eens. Dat was evengoed nog bot.Rowanov schreef op woensdag 15 december 2004 @ 14:10:
De eerste gele is de deur dan al uit:
Signature
DevSchuur publiek is imo (en volgens mij volgens veel andere o's) een ander soortig mensch. Dan heb ik het niet over beter/slechter maar een creatief is geen account om het even richting real life te trekken. Karakter van het gemiddelde beestje is gewoon anders. En voor mijn gevoel had je dan beter een forum kunnen nemen wat meer linkt aan het gemiddelde karakter van een gemiddelde GoT bezoeker. En volgens mij zit je dan beter op de plek als PMG, C&E etc.Pelle schreef op woensdag 15 december 2004 @ 14:00:
Kun jij me uitleggen waarom dit in W&G dan minder goed zou gaan dan in een willekeurig ander forum? Of, laat ik het anders stellen, waar zie jij dit project anders lopen dan wanneer het in bijv. OH, WOS of NT was gestart?
Ik denk dat het wel belangrijk is duidelijk te zijn, pilot of niet een user moet wel weten wat bepaalde consequenties zijn. Anders kun je het ook niet testen volgens mij en extra onduidelijk scheppen is 1 van de punten waar GoT goed in is, maar daar help je een forum niet mee denk ik.OW's zijn forum-breed (en na de merge straks zelfs site-breed). Je krijgt nog steeds een OW als je iets doet dat niet mag. De gele kaarten zijn vooral bedoeld voor domme acties, of andersoortige posts van users die iets roepen zonder te weten waar het over gaat, mensen die dingen vragen die allang beantwoord zijn etc. De toegang tot het subforum waar je twee gele kaarten voor hebt ontvangen wordt je ontnomen, de rest is gewoon nog toegankelijk.
Of we 2 gele kaarten dan weer als OW willen laten tellen is iets waar we nog niet over uit zijn, maar ook daar kunnen we pas na afloop van de pilot meer nuttigs over roepen
Overigens ben ik het zelf met sommigen in deze draad in dat ik het een verschuiving is. Als crew vindt dat ze te bot zijn of die reputatie hebben dan stop je gewoon met crew zijn. Net zoals vrijwel inactieve mods gewoon op zouden moeten zouten imo (maar die weten dat ik er zo over denk).
Het moet a) voor de users plezierig blijven b) voor jezelf plezierig blijven. Als je merkt dat je lomp begint te modden dan vind ik dat je gewoon een ander tijdverdrijf moet zoeken (als je zelf al het gevoel hebt dat het wat -te- is). Overigens heb ik het niet over jou maar ik vind weer een extra 'titel/functie' het er zeker voor users niet duidelijker op maken. Het is ook onzin naar mijn idee. Desondanks ben ik wel benieuwd wat het resultaat zal zijn.
Vind het eigenlijk helemaal niet zo bot? Okay, plaatje is beetje flauw, mgoe. Reactie van Prammenhanger blijkt alleen maar uit dat ie nog niet doorhad dat Xang scheids ispasta schreef op woensdag 15 december 2004 @ 14:12:
[...]
Mjah, als dit het voorbeeld moet zijn over het zal gaan ben ik het met [rml]Prammenhanger in "[ Dreamweaver4] Verandering van 1 Layout ..."[/rml] eens. Dat was evengoed nog bot.
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Om ook maar eens serieus te reageren, dat plaatje is mogelijk nog betuttelender en schofferender IMO dan welke botte reactie dan ook. Tenminste, als ik dat plaatje voor mn neus zou krijgen zou ik me echt als een klein kind behandeld voelenDarkX schreef op woensdag 15 december 2004 @ 14:19:
[...]
Vind het eigenlijk helemaal niet zo bot? Okay, plaatje is beetje flauw, mgoe. Reactie van Prammenhanger blijkt alleen maar uit dat ie nog niet doorhad dat Xang scheids is
Op zich had Prammenhanger wel gelijk. Xangadix had misschien ook ff naar de post historie van deze persoon kunnen kijken; hij was niet bepaald ingeburgerd in W&G. Het lijkt me dan beter op zijn plaats om gewoon de TS uit te leggen wat hij allemaal verkeerd doet met zo'n topicstart cq. vraag. Wat ik me wel bedenk is dat de scheidsrechter bedoeld was om zulke niet-FAQ-lezende figuren tijdelijk te kicken. Anywayz, ik ben het met OzBoz eens; eerst maar eens kijken wat het oplevert.
De eerste stadswacht op GOT is een feit 

Idd, ik zou eens flink op zijn voetbals duidelijk maken wat ik er van vind om vervolgens een paar bakstenen richting de ME te pleurenLuNaTiC schreef op woensdag 15 december 2004 @ 14:22:
[...]Om ook maar eens serieus te reageren, dat plaatje is mogelijk nog betuttelender en schofferender IMO dan welke botte reactie dan ook. Tenminste, als ik dat plaatje voor mn neus zou krijgen zou ik me echt als een klein kind behandeld voelen
[ Voor 86% gewijzigd door Basszje op 15-12-2004 14:29 ]
Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.
Uhu. Plaatje helpt inderdaad niet echt om W&G minder bot te laten overkomenLuNaTiC schreef op woensdag 15 december 2004 @ 14:22:
[...]
Om ook maar eens serieus te reageren, dat plaatje is mogelijk nog betuttelender en schofferender IMO dan welke botte reactie dan ook. Tenminste, als ik dat plaatje voor mn neus zou krijgen zou ik me echt als een klein kind behandeld voelen
De reactie opzich vind ik verder niet zo slecht, een DW handleiding e.d. was wel handig daar
Tussen dat plaatje en die roze nick snap ik wel dat mensen de pilot in eerste instantie niet serieus nemen

[ Voor 10% gewijzigd door DarkX op 15-12-2004 14:33 ]
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Verwijderd
Dat had ik gelezen, maar ik was vergeten om mijn vraag wat toe te spitsen. Waarom kunnen de mods dan niet wat vriendelijker ingrijpen? En waarom zou zo'n scheidsrechter niet de titel 'botte lul' of 'kinderachtige lul' krijgen als hij een gele kaart uitdeelt? Het lijkt alleen maar op een bliksemvanger, en daar zie ik het nut eigenlijk niet echt van in.willem169 schreef op woensdag 15 december 2004 @ 13:51:
Asmodeus jij zou in aanmerking komen voor een kaart
Voortaan beter lezen...
En daarnaast is een modactie eigenlijk altijd bot in de ogen van degene wiens post ge-edit is/wiens topic is gesloten/[insert modactie]. Daar doe je niet zoveel aan en ik zie dan ook niet echt in hoe zo'n scheidsrechter zou kunnen helpen. Ik heb veel meer het idee dat het een modje is met iets minder mogelijkheden.
edit: en toch heb ik het vermoeden dat ik met dit soort replies grandioos op de lachspieren werk van de W&G-crew.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2004 17:08 ]
Dit is echt lol..
Vooral het plaatje bij een gele kaart en de paarse nicks. Nofi
Maar één ding is me niet duidelijk. Hoe willen jullie door een scheidsrechter aan te stellen het botte karakter van de crew weghalen? De kliekvorming in W&G is een veel sterkere negatieve ontwikkeling naar mijn mening dan de botheid van de crew tijdens het sluiten van een topic.
Xangadix is trouwens wel een echte W&G-er met kennis.. Dus wat dat betreft zie ik hem nog wel eens als moderator.
Maar één ding is me niet duidelijk. Hoe willen jullie door een scheidsrechter aan te stellen het botte karakter van de crew weghalen? De kliekvorming in W&G is een veel sterkere negatieve ontwikkeling naar mijn mening dan de botheid van de crew tijdens het sluiten van een topic.
Xangadix is trouwens wel een echte W&G-er met kennis.. Dus wat dat betreft zie ik hem nog wel eens als moderator.
http://hawvie.deviantart.com/
Ik kan er maar 1 zinnig ding over zeggen: 1 april valt vroeg dit jaar
Iets serieuzers krijg ik er niet uit als ik het zie, sorry

Zeg nu zelf, ozboz, cutter, willem169 en die oudere broer die best leuk kan fotograferen ...HawVer schreef op woensdag 15 december 2004 @ 17:00:
Tom, mcViruss
hebben we ooit wel eens mods in W&G gehad die nu werkelijk weten waarover ze het hebben..?
Natuurlijk crisp, maar die werd dan ook gelijk weggepest en in een hoekje bezig gezet: "Ga jij nu maar lekker de nieuwe layout XHTML-compatible maken" (maar eigenlijk omdat ze dus niet met hem wilden spelen) ..
Nee, om mod W&G te worden is de bruine arm toch echt een stuk belangrijker dan werkelijke kennis
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
I'm with Asmodeus.
Als de W&G-crew en de Devschuur-crew als geheel van zichzelf al aangeeft dat hun mod-acties behoorlijk bot kunnen zijn, wordt het dan geen tijd voor een crew-beleids-verandering, waarin de crew minder bot moddereerd?
Nu wordt de botheid gewoon verplaatst naar de scheidsrechter. Gebruikers met simpele zoekvraagjes, "hoe doe ik zus en zo in programma X"-vraagjes enz. zullen niet worden afgeschrikt door de scheidsrechter. Misschien verbetert hun gedrag een beetje, maar ook een mod mag wel een sturende functie hebben.
Het probleem ligt bij het botte gedrag van de modjes (blijkbaar, ik vind het zelf niet zo storend). Moet daar dan ook niet de oplossing worden gezocht?
Komt het door overbelasting (te groot territorium per mod) of doordat de mods te weinig tijd hebben? Neem dan een (paar) extra mod(s)!
Zijn de huidige mods gewoon van huis uit bot? Nieuwe mods zoeken...? (Erg gewaagde uitspraak, again, ik vind het modbeleid niet echt storend.)
Als de W&G-crew en de Devschuur-crew als geheel van zichzelf al aangeeft dat hun mod-acties behoorlijk bot kunnen zijn, wordt het dan geen tijd voor een crew-beleids-verandering, waarin de crew minder bot moddereerd?
Nu wordt de botheid gewoon verplaatst naar de scheidsrechter. Gebruikers met simpele zoekvraagjes, "hoe doe ik zus en zo in programma X"-vraagjes enz. zullen niet worden afgeschrikt door de scheidsrechter. Misschien verbetert hun gedrag een beetje, maar ook een mod mag wel een sturende functie hebben.
Het probleem ligt bij het botte gedrag van de modjes (blijkbaar, ik vind het zelf niet zo storend). Moet daar dan ook niet de oplossing worden gezocht?
Komt het door overbelasting (te groot territorium per mod) of doordat de mods te weinig tijd hebben? Neem dan een (paar) extra mod(s)!
Zijn de huidige mods gewoon van huis uit bot? Nieuwe mods zoeken...? (Erg gewaagde uitspraak, again, ik vind het modbeleid niet echt storend.)
Ik zou bijna zeggen 'verbeter de wereld en begin bij jezelf', maar ik ken die 'botte' mentaliteit natuurlijk niet. In regel mag je verwachten dat het één het ander uitlokt (user<->mod) dus zou ik een oplossing liever in de oorzaak zoeken, niet in een lapmiddel.Omdat we in W&G van het botte karakter van de crew af wilden . . .
[/mening]
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Verwijderd
De oorzaak van de botheid van mods is een lastig verhaal. Waar de een zich beroept op de aard van de werkzaamheden van de mod, die botheid in de hand werkt, stelt de ander dat moderators een zwakke persoonlijkheidsstructuur hebben, autoritair zijn ingesteld en omdat zij in het echte leven niet kunnen slagen, via deze digitale weg nog enige bevrediging van hun dictatoriale neigingen tegemoet kunnen zien.
In het eerste geval kunnen we inderdaad denken aan lastenverlichting. Dit kan in de vorm van meer moderators zijn, maar dit is een schijnoplossing. Zo worden ze slechts minder geconfronteerd met dezelfde negatieve taken, het is beter om de taken leuker te maken. Dit kan door middel van vrije drugsverstrekking voor moderators, zodat alle stomme topics, berichten en gebruikers in een keer in leuke en vrolijke teletubbies die al dansend over het regenbogenbeeldscherm bloemetjes strooien veranderen.
In het tweede geval zullen wij gewoon moeten leven met de botheid van de moderator, of in ieder geval de omstandigheden zo maken dat hij zich niet langer bot hoeft te uiten om zijn machtsgevoelens bevredigd te zien. Een simpele: "
Moderators, jullie zijn mijn helden
" onder elke post en in je signature zou al voldoende kunnen zijn. Of een keer per jaar het offeren van je moederbord of processor, ten gunste van de almachtigen zodat ook zij zich op waarde geschat voelen.
Zo'n scheidsrechter vind ik maar een belachelijk idee.
In het eerste geval kunnen we inderdaad denken aan lastenverlichting. Dit kan in de vorm van meer moderators zijn, maar dit is een schijnoplossing. Zo worden ze slechts minder geconfronteerd met dezelfde negatieve taken, het is beter om de taken leuker te maken. Dit kan door middel van vrije drugsverstrekking voor moderators, zodat alle stomme topics, berichten en gebruikers in een keer in leuke en vrolijke teletubbies die al dansend over het regenbogenbeeldscherm bloemetjes strooien veranderen.
In het tweede geval zullen wij gewoon moeten leven met de botheid van de moderator, of in ieder geval de omstandigheden zo maken dat hij zich niet langer bot hoeft te uiten om zijn machtsgevoelens bevredigd te zien. Een simpele: "
Zo'n scheidsrechter vind ik maar een belachelijk idee.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2004 17:24 ]
D2k
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Volgens mij is dat onpraktisch, daarvoor is nu net de standaard signature bedacht, maar die gebruiken veel mensen om opmerkingen over zichzelf te plaatsen en het eigenlijk doel ervan gaat verloren (namelijk een stukje tekst dat onder 'iedere post' erbij hoort)Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2004 @ 17:23:
Een simpele: "Moderators, jullie zijn mijn helden
" onder elke post en in je signature zou al voldoende kunnen zijn.
Gebruikers zouden gewoon die tekst standaard in hun signature kunnen zetten
[ Voor 3% gewijzigd door RM-rf op 15-12-2004 18:11 ]
Ik ben wel een beetje met ^^X-Lars schreef op woensdag 15 december 2004 @ 13:57:
[...]
Ten eerste heb ik hier persoonlijk, als het al aanwezig is, helemaal geen moeite mee. Maar is het niet zo dat de crew ofwel door (1) drukte/omstandigheden, ofwel door (2) geen zin hebben om aardig te doen dit botte gedrag vertoond? Kan dat (1) probleem niet beter bij de kern worden aangepakt door een extra (lite)mod aan te stellen o.i.d.? Of is het meer dat (2) jullie iemand willen cq. hebben gevonden die gewoon "niet bot" iedereen gaat wijzen over hoe het hier zou moeten, op de faqs gaat wijzen, tips gaat geven, etc.?
Omdat jullie in W&G van het botte karakter van de crew af wilden besluiten jullie een extern extra persoon aan te stellen? Dat lijkt me persoonlijk toch écht de verkeerde manier
Gelukkig zie ik er ook wel iets goeds in, maar niet zoals geformuleerd in die sticky
Gelukkig is het een proef, ik hoop wel dat er over 2 maanden in LA een evaluatie topic verschijnt, ipv dat het stilzwijgend wordt doorgezet
edit:
En de eerste gele kaart vind ik eerlijkgezegd echt helemaal niks, nofi
Verder ben ik erg met Durden ^^ , de hypothese dat dit sturen minder leuk gevonden wordt, en daarom maar iemand anders daarvoor wordt gebruikt, is nogal negatief naar de W&G crew, maar zo komt het wel over.
Imho kan het allemaal beter als de crew zich vriendelijker presenteerd, máár als daar geen gehoor aan gegeven wordt daar ook áltijd consequenties aanhangen. Eerste "magere topicstart" topic een gele kaart, tweede een OW. Gebruikers moeten zich maar goed gedragen, en één keer corrigeren lijkt me genoeg. Of het zo strikt als ik net zei moet worden gehanteerd, weet ik niet, maar er moet wél verbetering plaatsvinden. Gebruikers met weinig niet in eigen topic posts moeten imo ook maar gewaarschuwd worden, behalve als ze met die topics eens goede bijdrage leveren natuurlijk
Het kan overigens ook best een grap zijn, nu ik nog eens nadenk

edit:
2Overigens, het ín de topics uit gaan delen van gele kaarten aan mensen voor flamen, etcetera, is natuurlijk al helemaal een slecht idee, dat verziekt de sfeer alleen maar
Hier zou ook vast over nagedacht moeten zijn, is het écht geen grap?
[ Voor 39% gewijzigd door JHS op 15-12-2004 18:39 ]
ik snap er niks van. dus nu krijgen die arme newbies die met de beste bedoelingen een kansloos topic openen in W&G eerst nog een gele kaart alvorens het topic met de botte bijl dichtgegooid wordt? het helpt alleen tegen idioten die de boodschap van een gelocked topic niet snappen en vrolijk nog een poging wagen. maar goed, stel dat "veelplegerij" echt een probleem was, waarom kunnen de modjes zelf dan geen gele kaart uitdelen bij het sluiten van een topic?
maar ik kan dus blijkbaar ook een gele kaart krijgen als ik in een reply een botte opmerking maak...en dat beslist dan iemand die zelf niet gemodereerd wordt (nofi Xan...) ? ik vind dat er dan ook een visitatiecommissie moet komen hoor, zodat ik dan daar naartoe kan stappen...
toen ik het scheidsrechter verhaal voor het eerst las dacht ik dat modjes een gele kaart konden krijgen voor bot gedrag. maarja toen ik de straffen las zag ik dat dat nooit geval kon zijn. maarja als je iets aan de botheid van modjes wil doen, lijkt me dat nog niet eens zo raar...
maar ik kan dus blijkbaar ook een gele kaart krijgen als ik in een reply een botte opmerking maak...en dat beslist dan iemand die zelf niet gemodereerd wordt (nofi Xan...) ? ik vind dat er dan ook een visitatiecommissie moet komen hoor, zodat ik dan daar naartoe kan stappen...
toen ik het scheidsrechter verhaal voor het eerst las dacht ik dat modjes een gele kaart konden krijgen voor bot gedrag. maarja toen ik de straffen las zag ik dat dat nooit geval kon zijn. maarja als je iets aan de botheid van modjes wil doen, lijkt me dat nog niet eens zo raar...
Kom net uit groningen gereden, maar het is vast leuk als ik zelf ook even reageer.
Een scheidsrechter is natuurlijk een erg dom idee, mods moeten zelf kunnen sturen, en niet de 'regulars' gaan misbruiken om hun 'dirty work' te komen doen. Zeker als die 'regulars' al helemaal geen rechten hebben behalve dan een dom plaatje te posten. Het plaatje is ook al geen goed idee, op deze manier gaan mensen zich afvragen of het eigenlijk geen grap is. Newbies kunnen zich aangespoort voelen in hun gedrag hierdoor. (hahaha een gele kaart, kijken of ik er nog een kan krijgen)
Ik denk dat op deze manier het niveau van het forum nog verder naar beneden gaat en dat er geen stoppen meer aan is met de brain-drain die al jaren op W&G aan de gang is.
Vreselijk dronken mensen hun ideeen serieus nemen in een kroeg in Amsterdam is natuurlijk gewoon niet echt handig, zeker niet als het mensen zijn die zelf niet echt bekend staan als de aardigste figuren hier op GoT. Nog een voorbeeld van het belonen van het naar mijn idee te ludieke karakter van 'de scheidsrechter'.
Nee, een scheidsrechter is eigenlijk een heel slecht plan.
Maar even serieus,
ondanks alle tegens lijkt het me dus interessant om een 'regular' of iig iemand met kennis over een bepaald onderdeel te laten oordelen of een post wel of niet kan, qua niveau. W&G is een van de subfora (eigenlijk de hele devschuur) waar we graag meer willen betekenen dan een newbie forum en in de middenmoot willen verkeren. Hoe we dat willen bereiken is al jaren een onderwerp van discussie. Misschien dat dit werk, misschien niet. Ik hoop iig dat ik dat kekke homo kleurtje mag houden
Oveirgens, die eerste gele kaart was inderdaad een twijfelgeval, maar aan de hand van de topicstart meende ik op te maken dat deze jongen niet genoeg zelf gedaan had om aan dat niveau te voldoen EN er was al in het topic gewezen op andere zoekmogelijkheden. En ja ik heb wel in zijn post history gekeken en juist daarom hem een gele kaart gegeven. Een ludieke manier (zonder al te veel consequenties zoals bij een OW) om iemand duidelijk te maken hoe het werkt in W&G.
Daarbij, Lunatic, als je een Battlestar Galactica Deluxe Box set koopt voor 20 euro dan zou dat eigenlijk in een Sticky moeten in alle relevante subfora, die kaart van jouw was dus MEER dan onterecht.
Een scheidsrechter is natuurlijk een erg dom idee, mods moeten zelf kunnen sturen, en niet de 'regulars' gaan misbruiken om hun 'dirty work' te komen doen. Zeker als die 'regulars' al helemaal geen rechten hebben behalve dan een dom plaatje te posten. Het plaatje is ook al geen goed idee, op deze manier gaan mensen zich afvragen of het eigenlijk geen grap is. Newbies kunnen zich aangespoort voelen in hun gedrag hierdoor. (hahaha een gele kaart, kijken of ik er nog een kan krijgen)
Ik denk dat op deze manier het niveau van het forum nog verder naar beneden gaat en dat er geen stoppen meer aan is met de brain-drain die al jaren op W&G aan de gang is.
Vreselijk dronken mensen hun ideeen serieus nemen in een kroeg in Amsterdam is natuurlijk gewoon niet echt handig, zeker niet als het mensen zijn die zelf niet echt bekend staan als de aardigste figuren hier op GoT. Nog een voorbeeld van het belonen van het naar mijn idee te ludieke karakter van 'de scheidsrechter'.
Nee, een scheidsrechter is eigenlijk een heel slecht plan.
Maar even serieus,
ondanks alle tegens lijkt het me dus interessant om een 'regular' of iig iemand met kennis over een bepaald onderdeel te laten oordelen of een post wel of niet kan, qua niveau. W&G is een van de subfora (eigenlijk de hele devschuur) waar we graag meer willen betekenen dan een newbie forum en in de middenmoot willen verkeren. Hoe we dat willen bereiken is al jaren een onderwerp van discussie. Misschien dat dit werk, misschien niet. Ik hoop iig dat ik dat kekke homo kleurtje mag houden
Oveirgens, die eerste gele kaart was inderdaad een twijfelgeval, maar aan de hand van de topicstart meende ik op te maken dat deze jongen niet genoeg zelf gedaan had om aan dat niveau te voldoen EN er was al in het topic gewezen op andere zoekmogelijkheden. En ja ik heb wel in zijn post history gekeken en juist daarom hem een gele kaart gegeven. Een ludieke manier (zonder al te veel consequenties zoals bij een OW) om iemand duidelijk te maken hoe het werkt in W&G.
Daarbij, Lunatic, als je een Battlestar Galactica Deluxe Box set koopt voor 20 euro dan zou dat eigenlijk in een Sticky moeten in alle relevante subfora, die kaart van jouw was dus MEER dan onterecht.
[ Voor 3% gewijzigd door XangadiX op 15-12-2004 20:46 ]
Stoer; Marduq
Verwijderd
Ik meen toch echt gelezen te hebben dat je bij twee gele kaarten permanent verwijderd wordt uit W&G. Dit is echt verplaatsing van het probleem. Waarom moet er een intermediar optreden? Modjes kunnen toch zelf wel zien of een reactie niet kan? Dan kunnen ze hem toch een OW geven? of een tempban? Zo kan je toch ook het beleid aanscherpen?XangadiX schreef op woensdag 15 december 2004 @ 20:42:
Een ludieke manier (zonder al te veel consequenties zoals bij een OW) om iemand duidelijk te maken hoe het werkt in W&G.
Wanneer men echt vindt dat W&G te bot is, dan moet ieder voor zich maar eens bij zichzelf nagaan of hij daar medeoorzaak aan is.
Ik hoop dat je zelf ook kan / wilt aangeven dat dit wederom een erg botte manier was van oplossen (los van 't feit dat er een plaatje was toegevoegd)XangadiX schreef op woensdag 15 december 2004 @ 20:42:
Ha ha... Wie 'Scheidts' de ScheidsDaarbij, Lunatic, als je een Battlestar Galactica Deluxe Box set koopt voor 20 euro dan zou dat eigenlijk in een Sticky moeten in alle relevante subfora, die kaart van jouw was dus MEER dan onterecht.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
ja dat hoor ik ook voor het eerst, en ik moet eerlijk zeggen dat ik het als ludieker fenomeen beschouwde, maar als dat erin blijft zal ik met meer zorg proberen te lijnrechtenIk meen toch echt gelezen te hebben dat je bij twee gele kaarten permanent verwijderd wordt uit W&G. Dit is echt verplaatsing van het probleem. Waarom moet er een intermediar optreden? Modjes kunnen toch zelf wel zien of een reactie niet kan? Dan kunnen ze hem toch een OW geven? of een tempban? Zo kan je toch ook het beleid aanscherpen?
Wanneer men echt vindt dat W&G te bot is, dan moet ieder voor zich maar eens bij zichzelf nagaan of hij daar medeoorzaak aan is.
Ik vind eigenlijk zelf dat de verantwoordelijkheden bij de mods moeten blijven liggen en een scheids meer moet kunnen fungeren als sturende factor. Maar goed, dat gaan we de komende twee maanden dus allemaal zien
ja dat bedoel ik dus, zonder concequenties vind ik dat het moet kunnen, als het dus wel dit soort consequenties heeft dan zal ik er in het vervolg voor zorgen dat bij iedere gele kaart een duidelijke uitleg over het waarom, een 'alsnog' antwoord op de vraag en een uitleg waarom hij hier niet past. (een soort vliegende FAQ bedenk ik me nuIk hoop dat je zelf ook kan / wilt aangeven dat dit wederom een erg botte manier was van oplossen (los van 't feit dat er een plaatje was toegevoegd)
edit: wat ik dus zeg is, dat als 2 gele kaarten je een defschuur-ban of een got ban opleveren, had ik die gele kaart in dat dreamweaver topic nooit gegeven
[ Voor 17% gewijzigd door XangadiX op 15-12-2004 21:24 ]
Stoer; Marduq
En ik hoor weer een echo uit een ver verleden: [rml][ idee] Verschillende banniveau's[/rml]
2x geel = Niet meer in staat om de dufdevschuur in te kunnen.
Maar op zich is het wel een goed idee, alleen is het litemods terug in een nieuw (zeer lelijk
) jasje. Beetje rechten, maar niet 100%
2x geel = Niet meer in staat om de dufdevschuur in te kunnen.
Maar op zich is het wel een goed idee, alleen is het litemods terug in een nieuw (zeer lelijk

[ Voor 3% gewijzigd door Resistor op 15-12-2004 21:58 . Reden: Toch maar verbetering aangebracht, Devschuur (zozo, zelfs met hoofdletter) is niet mijn favo gedeelte, maar ik respecteer het werk wel. ]
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Wat een onzin. Naam, kleur en idee helemaal fout.
I.p.v. maar iedereen te herinneren aan het botte verleden
Devvers, steek de hand in eigen boezem, stop er eens mee de collega's op een overdreven een klop op de schouder te geven en reageer gewoon vriendelijk.
Om een scheidsrechter te benoemen die als taak heeft toe te zien dat er alleen correcte startposten worden gemaakt, komt over als het in bescherming nemen van moderators die hun werk niet goed doen.
Iemand die goed kan schrijven maar geen verstand heeft van techniek moet je gewoon geen slot in zijn handen duwen maar gewoon einde laten schrijven.
kan men beter maar eens kappen met het continu terughalen van dat imago.Omdat we in W&G van het botte karakter van de crew af wilden, hebben we onze oren geneigd naar een subliem idee van een gewaardeerde user in dit forum.
Devvers, steek de hand in eigen boezem, stop er eens mee de collega's op een overdreven een klop op de schouder te geven en reageer gewoon vriendelijk.
Om een scheidsrechter te benoemen die als taak heeft toe te zien dat er alleen correcte startposten worden gemaakt, komt over als het in bescherming nemen van moderators die hun werk niet goed doen.
Iemand die goed kan schrijven maar geen verstand heeft van techniek moet je gewoon geen slot in zijn handen duwen maar gewoon einde laten schrijven.
ARME AOW’er
Guardian Angel schreef op woensdag 15 december 2004 @ 21:39:
kan men beter maar eens kappen met het continu terughalen van dat imago.

I didn't start the fire. Het komt immers uit de schuur zelf?
Maar ik zie het als een mislukte grap, tenslotte staat het niet in de med.
[ Voor 9% gewijzigd door Guardian Angel op 15-12-2004 21:51 ]
ARME AOW’er
waar gaat dit over een waar slaat dit op??
*opperhoof zit net een topic te lezen dat er een streng beleid wordt gehandhaafd om het NIVEAU hoog te houden??
*opperhoof zit net een topic te lezen dat er een streng beleid wordt gehandhaafd om het NIVEAU hoog te houden??

Verwijderd
Guardian Angel schreef op woensdag 15 december 2004 @ 21:51:
I didn't start the fire. Het komt immers uit de schuur zelf?
Opperhoof schreef op woensdag 15 december 2004 @ 21:54:
waar gaat dit over een waar slaat dit op??
![]()
![]()
![]()
![]()

Wat er allemaal niet uit zo'n "conversatie" op een W&G meeting naar voren komt

Verwijderd
http://www.cheatah.nl/gfx/pleur-toch-op.gif
@ naam
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2004 22:12 ]
Verwijderd
Het idee is grappig maar please:

Dit gaan jullie toch niet volhouden he?
Ik bedoel, ik ben 30, vind het prima als iemand me aanspreekt op m'n fouten, maar we komen dan toch niet met zo'n lullig gifje aanzetten aub? Als ik dat wil, start ik MSN wel ofzo..

Dit gaan jullie toch niet volhouden he?
Ik bedoel, ik ben 30, vind het prima als iemand me aanspreekt op m'n fouten, maar we komen dan toch niet met zo'n lullig gifje aanzetten aub? Als ik dat wil, start ik MSN wel ofzo..
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2004 22:32 ]
Heren, heren, kalm... Ik kan me nog iets anders met gifjes herinneren waar ik destijds ook vol ingetuind ben 
Verder hoeft er geen MED te komen om iets aan te kondigen hoor, zie bijvoorbeeld de SA Wiki. Die is eerst in SGC (Softe Goederen Crew) als idee geopperd en daarna in Crew Algemeen. Een MED is er echter nooit geweest, en toch is het een 'echte' pilot
Verder hoeft er geen MED te komen om iets aan te kondigen hoor, zie bijvoorbeeld de SA Wiki. Die is eerst in SGC (Softe Goederen Crew) als idee geopperd en daarna in Crew Algemeen. Een MED is er echter nooit geweest, en toch is het een 'echte' pilot
Dit schiet me ietwat het verkeerde keelgat in, uit de mond van de man die vrij recentelijk emmers stront over de devschuur heen heeft staan gooienGuardian Angel schreef op woensdag 15 december 2004 @ 21:39:
kan men beter maar eens kappen met het continu terughalen van dat imago.

Ik wist het indertijd idd nog niet, ik dacht dat het bij een 'running-gag' bleefDarkX schreef op woensdag 15 december 2004 @ 14:19:
Vind het eigenlijk helemaal niet zo bot? Okay, plaatje is beetje flauw, mgoe. Reactie van Prammenhanger blijkt alleen maar uit dat ie nog niet doorhad dat Xang scheids is
Overigens stel ik voor het ietwat grappig bedoelde plaatje uit het plan te schrappen. Als je iemand berispt/stuurt, doe je dat niet terwijl je op de grond ligt te rollen van het lachen. Tevens denk ik dat een PM beter geschikt is dan een post, je weet zeker dat de user het leest en een persoonlijke benadering werkt afschrikwekkender dan een jolige post in een toch al niet serieus topic (immers, goede topics behoeven geen sturing).
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Verwijderd
Als dit serieus is, is een PM niet het middel. Als ik het verhaaltje goed begrijp gaat het er niet alleen om om 'domme users' aan te pakken (dus UTFS vraagstellers etc) maar ook de UTFS-roepers. Dan moeten die wel kunnen zien dat dat niet getolereerd wordt, en dat gaat niet als je PM's stuurt.
En die gif moet definatly exit
En die gif moet definatly exit
Ik geloof, sterker nog, ben er van overtuigd beste prammenhanger dat je geheugen op het niveau van mijn moeder is, ze heeft Alzheimer en is dement.
Leer nu eens lezen wat er staat. Dat eeuwige gezeik ben ik nu langzaam aan meer dan zat.
Guardian Angel in "Alleen een scheidsrechter?"
Wat dat betreft zijn jullie net een stelletje kleuters.
Leer nu eens lezen wat er staat. Dat eeuwige gezeik ben ik nu langzaam aan meer dan zat.
Guardian Angel in "Alleen een scheidsrechter?"
Wat dat betreft zijn jullie net een stelletje kleuters.
ARME AOW’er
zelfs de gif was niet mijn idee (alhoewel wel mijn browsel)
mijn eigen idee was:

maar dat natuurlijk terzijde
Guardian Angel, ik weet echt niet waar dit over gaat en wie of wat je bent (ik kom nooit buiten het 'lekkere jonge wijven topic' in de HK en W&G), maar met 7000+ posts zou je toch echt beter moeten weten dan hier te gaan lopen flamen.
Ik geef meteen toe dat er aan het idee een heleboel bijgeschaafd moet worden, alles wat ik TEGEN het hele scheidsrechter idee heb gepost dat meen ik ook nog. Ik ben me er terdege van bewust dat het idee zoals het hier wordt voorgesteld redelijk tot enorm belachelijk klinkt, zeker met een dergelijk plaatje erbij. Maar de essentie van het idee: een litemod/nagotiatior mix is gewoon niet slecht en best wel nodig in w&g waar serieus al jaren sprake is van een 'verdomming' van de gebruikers, en waar mensen afhaken juist omdat er eigenlijk niets meer te halen valt.
Er is vast een enorm gevecht gaande geweest over weet ik veel wat en de devschuur hier en jullie hebben vast allemaal gelijk maar al heeft prammenhanger je enkel eraf gebeten, beledigingen als deze zijn nergens gewenst en als je in w&g had rondgelopen dan had ik je dus een gele kaart gegeven
als je creatief wil schelden dan open je maar een draad in de HK.
mijn eigen idee was:

Guardian Angel, ik weet echt niet waar dit over gaat en wie of wat je bent (ik kom nooit buiten het 'lekkere jonge wijven topic' in de HK en W&G), maar met 7000+ posts zou je toch echt beter moeten weten dan hier te gaan lopen flamen.
Ik geef meteen toe dat er aan het idee een heleboel bijgeschaafd moet worden, alles wat ik TEGEN het hele scheidsrechter idee heb gepost dat meen ik ook nog. Ik ben me er terdege van bewust dat het idee zoals het hier wordt voorgesteld redelijk tot enorm belachelijk klinkt, zeker met een dergelijk plaatje erbij. Maar de essentie van het idee: een litemod/nagotiatior mix is gewoon niet slecht en best wel nodig in w&g waar serieus al jaren sprake is van een 'verdomming' van de gebruikers, en waar mensen afhaken juist omdat er eigenlijk niets meer te halen valt.
Er is vast een enorm gevecht gaande geweest over weet ik veel wat en de devschuur hier en jullie hebben vast allemaal gelijk maar al heeft prammenhanger je enkel eraf gebeten, beledigingen als deze zijn nergens gewenst en als je in w&g had rondgelopen dan had ik je dus een gele kaart gegeven
als je creatief wil schelden dan open je maar een draad in de HK.
[ Voor 78% gewijzigd door XangadiX op 15-12-2004 23:20 ]
Stoer; Marduq
Verwijderd
Nu nog bondscoaches, aanvoerders, grensrechters, commentatoren, ballenjongens, en het vaste maandblad w&g international en de chaos in hierarchie is compleet 
Verfrissend idee, maar ik hoop dat men er zich iets van aan gaat trekken, uberhaupt het concept al begrijpt.
Verfrissend idee, maar ik hoop dat men er zich iets van aan gaat trekken, uberhaupt het concept al begrijpt.
Verwijderd
Ik zou 'm nog wat groter maken, hij is wat slecht te zien zoXangadiX schreef op woensdag 15 december 2004 @ 23:06:
zelfs de gif was niet mijn idee (alhoewel wel mijn browsel)
mijn eigen idee was:
[afbeelding]
@Guardian Angel: relax dude, anders krijg je straks een gele kaart..
Nou ja, zal het maar niet serieus nemen en zeker niet na de laatste posting van XangadiX.
Voor mijn part dan maar een gele kaart. Eikels heb ik nu wel genoeg gezien.
Voor mijn part dan maar een gele kaart. Eikels heb ik nu wel genoeg gezien.
[ Voor 31% gewijzigd door Guardian Angel op 15-12-2004 23:11 ]
ARME AOW’er
Verwijderd
Ik heb een idee. En dat idee houdt in dat Guardian Angel eens ophoudt over de Devschuur. Als er iemand is die zich kinderachtig gedraagt, dan ben jij dat wel. Okay, je hebt een paar slechte ervaringen gehad met de Devschuur. Dat kwam voornamelijk omdat jouw idealen en onze idealen niet erg overeen kwamen. Nu heb jij verder vrij weinig met programmeren, websites maken, enzovoorts. Wij hebben daar wel iets mee, dus wij bepalen. Get over it.Guardian Angel schreef op woensdag 15 december 2004 @ 23:06 een verhaaltje
...
Verwijderd
oeh oeh oeh .. mag ik hier fluiten? .. hoppa allemaal naar de kleedkamer, met zo'n sfeer kan je niet scoren!
@cheatah en de rest van de devschuur
Ik heb OOK een idee, wie begint er hier nu te zeiken over dat KUT imago wat jullie hadden?
Ik niet, dat doen jullie zelf. Begin dan verdorrie een eigen forum en sleep MIJ er niet telkens met mijn haren bij als je op iemand wilt zeiken..
Een goede lezer ziet het positieve in mijn posting waarin ik aangeeft dat JULLIE eens moeten kappen met dat neerhalen van jullie eigen forum. Als je dat niet snapt ben je nog dommer dan het achterste eind van de staart van een varken.
Ik heb OOK een idee, wie begint er hier nu te zeiken over dat KUT imago wat jullie hadden?
Ik niet, dat doen jullie zelf. Begin dan verdorrie een eigen forum en sleep MIJ er niet telkens met mijn haren bij als je op iemand wilt zeiken..
Een goede lezer ziet het positieve in mijn posting waarin ik aangeeft dat JULLIE eens moeten kappen met dat neerhalen van jullie eigen forum. Als je dat niet snapt ben je nog dommer dan het achterste eind van de staart van een varken.
ARME AOW’er
Verwijderd
"MIJ er niet telkens met mijn haren bij"
extends
" kan men beter maar eens kappen met het continu terughalen van dat imago "
... oef.. dat was op de lat, helaas geen goal...
extends
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2004 23:23 ]
Verwijderd
Eh.. jongens.. zoals mijn oma altijd al zei:
Kunnen we de kwestie niet gewoon laten rusten?kinderen, kinderen, straks huilt er weer eentje
volgens mij moet er ook een scheidrechter komen in LA

Stoer; Marduq
Hmmm. Ik moet wel zeggen dat het sfeertje nu behoorlijk verpest word door sommige users hier 
Ik vind het zelf wel een goed ideetje, maar als ik kijk naar 'vroeger' :
Herinvoering regulars
Zijn regulars of mentoren nodig?
snap ik niet helemaal dat het wel is doorgevoerd. Xan is gewoon een soort van 'verkapte' regular/litemod, terwijl men die status gewoon wou verbannen
Iig. vind ik dit een beetje
De ene elftal wil wel, dat andere wil niet
Ik vind het zelf wel een goed ideetje, maar als ik kijk naar 'vroeger' :
Herinvoering regulars
Zijn regulars of mentoren nodig?
snap ik niet helemaal dat het wel is doorgevoerd. Xan is gewoon een soort van 'verkapte' regular/litemod, terwijl men die status gewoon wou verbannen
Iig. vind ik dit een beetje

De ene elftal wil wel, dat andere wil niet
offtopic:
ik wil wel fluiten in HK
ik wil wel fluiten in HK
[ Voor 3% gewijzigd door Outerspace op 15-12-2004 23:24 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Goed quoten...Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2004 @ 23:21:
"MIJ er niet telkens met mijn haren bij"
extends
kan men beter maar eens kappen met het continu terughalen van dat imago.Omdat we in W&G van het botte karakter van de crew af wilden, hebben we onze oren geneigd naar een subliem idee van een gewaardeerde user in dit forum.
ARME AOW’er
Well, that would be meXangadiX schreef op woensdag 15 december 2004 @ 23:22:
Als men niet eens het fatsoen op kan brengen GoT te vrijwaren van dergelijke taal en uitlatingen, dan rest mij niks anders om deze dicht te mikken.
Over dat Scheidsrechtersgebeuren in de Devschuur: laten we allemaal geduldig afwachten wat daar uit gaat komen: only time will tell.
HoiXangadiX schreef op woensdag 15 december 2004 @ 23:22:

Ik was lekker uit eten vanavond maar ik zie dat jullie het gezellig hebben gehad
Dit topic is gesloten.