met papier mache kun je alles maken!!
Hoor je andere geluiden (MP3'tje ofzo) dan wel goed door die BT headset? Zoja, dan ligt het probleem ws. bij de geluidskaartinstellingen en niet bij die headset...
Ik kan MP3 streamen naar het headsetje, het probleem is dat de telefoon ( een callcenter telefoon) de geluidskaart niet detecteerd als headsetje.... aansluiting is zo'n kleine RJ45 variant (standaard telefoonstekkertje). de telefoon detecteerd niet dat er een headset inzit als ik hem aansluit op de computerPalomar schreef op woensdag 15 december 2004 @ 12:33:
Hoor je andere geluiden (MP3'tje ofzo) dan wel goed door die BT headset? Zoja, dan ligt het probleem ws. bij de geluidskaartinstellingen en niet bij die headset...
[ Voor 10% gewijzigd door Servowire op 15-12-2004 15:04 ]
*subtiele kick*
Heb je niet en een digitale uitgang en een normale hoornuitgang op die telefoon? Ik kan me namelijk vaag herinneren dat sommige callcenter telefoons dat hebben, ms iets daarin verwisseld?
Nope, alleen een analoge ' normale mini plastic' stekker aansluiting met 4 draadjesmicha schreef op woensdag 15 december 2004 @ 16:24:
Heb je niet en een digitale uitgang en een normale hoornuitgang op die telefoon? Ik kan me namelijk vaag herinneren dat sommige callcenter telefoons dat hebben, ms iets daarin verwisseld?
Pagina: 1