Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Servowire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-08 15:56

Servowire

prutser:~#

Topicstarter
Ik heb een Bluetooth headsetje die goed werkt met mijn USB Dongle en met mn Nokia, maar nu wil ik mijn analoge telefoon aansluiten op mijn computer (verloopstekkertje van telefoonhoorn uitgang naar Mic/Speaker input) Maar dan komt er geen signaal door. Iemand een idee? Search resulteerde niets

met papier mache kun je alles maken!!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Hoor je andere geluiden (MP3'tje ofzo) dan wel goed door die BT headset? Zoja, dan ligt het probleem ws. bij de geluidskaartinstellingen en niet bij die headset...

• Servowire

Servowire

Topicstarter
Palomar schreef op woensdag 15 december 2004 @ 12:33:
Hoor je andere geluiden (MP3'tje ofzo) dan wel goed door die BT headset? Zoja, dan ligt het probleem ws. bij de geluidskaartinstellingen en niet bij die headset...
Ik kan MP3 streamen naar het headsetje, het probleem is dat de telefoon ( een callcenter telefoon) de geluidskaart niet detecteerd als headsetje.... aansluiting is zo'n kleine RJ45 variant (standaard telefoonstekkertje). de telefoon detecteerd niet dat er een headset inzit als ik hem aansluit op de computer

[ Voor 10% gewijzigd door Servowire op 15-12-2004 15:04 ]

• Servowire

Servowire

Topicstarter
*subtiele kick* :$

• sjaak
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:03

sjaak

un giorno credi

Heb je niet en een digitale uitgang en een normale hoornuitgang op die telefoon? Ik kan me namelijk vaag herinneren dat sommige callcenter telefoons dat hebben, ms iets daarin verwisseld?

• Servowire

Servowire

Topicstarter
micha schreef op woensdag 15 december 2004 @ 16:24:
Heb je niet en een digitale uitgang en een normale hoornuitgang op die telefoon? Ik kan me namelijk vaag herinneren dat sommige callcenter telefoons dat hebben, ms iets daarin verwisseld?
Nope, alleen een analoge ' normale mini plastic' stekker aansluiting met 4 draadjes :)

Pagina: 1