Coolermaster Centurion 5

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

• xelior
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-01 13:32
Ik ben op zoek naar de Coolermaster Centurion 5, maar deze blijkt nergens meer leverbaar te zijn voor het eind van dit jaar.

Weet iemand een winkel waar ze deze nog wel op voorraad hebben?

Alvast bedankt.

Xelior

Verwijderd

Met behulp van de Pricewatch moet je daar toch zelf wel uit kunnen komen? Het is maar net hoeveel jij bereid bent te betalen voor iets wat voor het einde van het jaar nog kan komen. Kijk gewoon in dit of dit lijstje en ga alles eens langs. Hij wordt bijvoorbeeld hier binnen 10 dagen verwacht. Dat zijn waarschijnlijk 10 werkdagen, wat neerkomt op 28 december. Aangezien ik nu meerdere bedrijven heb gezien die hem pas vanaf 28 december kunnen leveren, zal het moeilijk worden een bedrijf te vinden die hem op voorraad heeft. Deze shop heeft er nog wat staan met voeding. Ook hier is hij nog op voorraad. Het is dus gewoon even rondkijken naar bedrijven die hem op voorraad hebben. Als ik dat kan, kun jij dat ook. B)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2004 11:59 . Reden: Informatie toegevoegd ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:39

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Kan ik weinig aan toevoegen, behalve dan de GoT Huisreges - we vragen op z'n minst minimale inzet voor je een topic opent, het is anders oneerlijk als wat om zelf minder moeite te doen dan je van een ander vraagt :o

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.