activeren knop uitgezet door ieak

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• oNNoZeLe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 18:14
Ik heb een vraag 8)7 ..

Ik zit hier op een werkplek waar men IE uitgerold hebben. Deze IE is "getweaked" middels de IEAK.

Nu is het zo dat ik op deze pc de melding van:

Deze pagina geeft mogelijk onveilige informatie aan een ActiveX-besturingselement. Door uw huidige beveiligingsinstellingen kunnen besturingselementen zo niet worden uitgevoerd. Daardoor wordt deze pagina mogelijk niet juist weergegeven. [OK]

Bij het openen van een pdf vanaf het intranet.

Nou na lang zoeken e.d. vind je een aantal opties maar nu is het zo dat men dus met de IEAK de knop [Aangepast niveau] op het beveiligingstabblad in de instellingen van IE disabled is. En dit is voor iedereen :? . Dus ook lokaal beheerder of domein admin :( .

Dus is hier iemand die weet hoe ik deze knop middels registry o.i.d. kunnen activeren?

BVD

Koen B)

• oNNoZeLe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 18:14
opgelost:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows\Currentversion\Internet Settings\Security_options_edit key op 0 zetten.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Mooi; en fijn dat je de oplossing nog even hebt gepost; daar hebben anderen mogelijk ook nog wat aan. Dit is evenwel via Google oid niet erg lastig te vinden met de juiste keywords; deze gaat daarom alsnog dicht :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.