Toon posts:

[MySQL] Welk programma voor grafische weergave database? *

Pagina: 1
Acties:
  • 136 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een programma waarbij je door de mysql db bestanden te selecteren een mooi model maakt van de tabellen met FK, PK's en type's.... Ik had ooit zoiets, maar ben de naam kwijt.. .:(

• oNNoZeLe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 18:14
http://ems-hitech.com/mymanager/

EMS MySQL manager. Gebruik het zo nu en dan. best fijn progje.

Verwijderd

Topicstarter
hmm tis wel netjes, alleen niet helemaal wat ik zoek.. maakt beetje plat model..

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik gebruik zelf mysql-front om mysql te beheren. Vervolgens is het appeltje eitje om de data te exporteren. Bijvoorbeeld naar acces, en van daaruit kun je een mooi schema maken.

Het schijnt ook met Visio te kunnen:
[rml][ MySQL] Grafische printout Database model[/rml]
[rml][ MySql] diagram maken van bestaande database[/rml]

[ Voor 31% gewijzigd door Noork op 15-12-2004 17:02 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

En je bedoelt niet MySQL Administrator :? Wat heb je verder al geprobeerd? Heb je al eens op Google gezocht ofzo?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Wat is er mis met Visio, die kun je verbinding laten maken met je db ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• drienties
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:09
edit: laat maar verkeerd gelezen

[ Voor 84% gewijzigd door drienties op 15-12-2004 17:07 ]

• raoulduke
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

raoulduke

Get in!

Remember, if you have any trouble you can always send a telegram to the Right People.

Verwijderd

Topicstarter
Yes!! zoiets zoek ik ! Ik ga em proberen ! Kan die tabbelen genereren door rechtstreeks contact met mysql?

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 24-08 11:47
Je kan de sql instructies exporteren, en het dan gewoon in in je DB zetten :) . Volgens mij moet het ook mogelijk zijn om direct met je database verbinding te maken, maar dat is me alleen nog maar gelukt als ik het op de server zelf draai, dus niet extern.

Steam

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik pas alsnog je topictitel even aan :)

mysql data modelleer prog > [MySQL] Welk programma voor grafische weergave database? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Hoe geef ik in visio een FK weer?

• Vagabonding
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Spider.007 schreef op woensdag 15 december 2004 @ 17:02:
En je bedoelt niet MySQL Administrator :? Wat heb je verder al geprobeerd? Heb je al eens op Google gezocht ofzo?
Kun je met die programma ook de simpele klusjes zoals gewoon tabellen toevoegen en wijzigen?

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Pinata schreef op woensdag 15 december 2004 @ 21:01:
[...]

Kun je met die programma ook de simpele klusjes zoals gewoon tabellen toevoegen en wijzigen?
Volgens mij hoef je alleen maar op het linkje te klikken om daar achter te komen? :)

---

• oNNoZeLe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 18:14
sorry.. die ene die ik je gegeven had was niet de goeie.. ik bedoelde eigenlijk CaseStudio2.. die gebruik ik ervoor.

greets
Pagina: 1