Toon posts:

Customized painted laptops

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik ben op zoek naar een "gekleurde" laptop. dus een laptop die helemaal in een leuke kleur (anders dat het saaie grijs) is gespoten. Tot nu toe heb ik een aantal bedrijven kunnen vinden maar die zijn allemaal USA based. Dit zijn:

voodoopc
oxidenetworks
alienware
colorwarepc
hypersonic
PCTorque/Sager

Mijn vraag is of iemand ervaring heeft met het invoeren van een laptop uit amerika of dat er ook bedrijven in europa zijn die dit soort gekleurde laptops aanbieden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik heb een Acer Ferrari 3400 die is mooi rood :9

Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Invoeren uit Amerika kan. Maar in verband met garantie, zou ik het persoonlijk niet doen. Ook is de kans groot, dat je een adapter voor het Amerikaanse lichtnet erbij krijgt, waardoor je met een omvormer moet gaan werken. (110V - 60Hz tegen 230V - 50 Hz)

Maar zou het niet veel leuker zijn (ook duurder, dat is waar), om zo'n saaie standaard-laptop te kopen en door een pro- of goede hobby-painter er iets leuks van te laten maken? (Airbrush Henk op de achterkant van het scherm enzo...)

Dan heb je iets unieks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd
  • Niet online
Idd. Hier bij mij in de buurt zit iemand die dat doet www.soefkenijn.be de prijs is ongeveer 40 euro maar dan wel met een foto of logo erop VAK werk en idd iets unieks! :9 succes gegarandeerd op lans ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@Bazzh
De adapters zijn (als ik die websites mag geloven) auto switching en in andere gevallen is een "european cable" te koop.

@Langezwieper
Ik die soefkenijn gemailed met die airbrush vraag. eens kijken wat dat wordt. Ben je overigens tevreden over je Ferrari? Ik zat er namelijk ook aan te denken. Die laptop was de aanleiding dat ik naar gekleurde laptops ben gaan zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• machiel
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-06 10:29

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2004 @ 14:43:
@Bazzh
De adapters zijn (als ik die websites mag geloven) auto switching en in andere gevallen is een "european cable" te koop.

@Langezwieper
Ik die soefkenijn gemailed met die airbrush vraag. eens kijken wat dat wordt. Ben je overigens tevreden over je Ferrari? Ik zat er namelijk ook aan te denken. Die laptop was de aanleiding dat ik naar gekleurde laptops ben gaan zoeken.
Na heel wat problemen met mijn ferrari 3200 (de bekende problemen van uitvallen en BSOD's heb ik een ferrari 3400 gekregen en ben er uiterst tevreden over ook spelletjes draaien super! Niks geen problemen met dit type ;)
Laat weten wat soefkenijn antwoorde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bij soefkenijn doen ze zelf geen laptops spuiten maar ik werd doorverwezen naar www.ribbi.be, een airbrusher.

Bij hem nagevraagd en airbrushen van een laptop is mogelijk; moet ik de laptop alleen zelf wel uit elkaar halen. Prijsopgaaf hiervan heb ik nog niet ontvangen. Post ik als het binnen is :)

@mickgreen
Savrow werd mij ook aanbevolen op notebookforums.com. Maar een nederlands of belgisch bedrijf (makkelijk met de auto ff langsrijden) heb ik nog niet gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd
  • Niet online
Okej sry ik d8 dat soefkenijn het ook deed :?
Naja suc6 nog verder

Verwijderd

Topicstarter
Voor geinteresseerden heb ik hier de prijzen die www.ribbi.be hanteert voor het airbrushen van een laptop:

Als de laptop uit elkaar is gehaald en de kleur heeft ribbi op voorraad dan kost het spuiten 75 euro. Als de kleur nog moet worden gemaakt is dit 60 euro extra.

Verwijderd

Hoe haal je een laptop uit elkaar? En hoe krijg je het weer in elkaar? ;)

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
uit elkaar halen is niet zo moeilijk gewoon een paar schroevedraaiers ;) in elkaar zetten wordt lastiger inderdaad. Ik denk dat je van elke stap van het slopen foto's moet maken om zo het in elkaar zetten makkelijker te maken. En natuurlijk de schroeven archiveren 8)7

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

'k weet niet hoe het bij andere merken zit, maar bij Dell kan je een complete service manual downloaden waar exact instaat hoe je hem uit elkaar kan halen. Ook staat er bij welke schroefjes gebruikt worden. Ik zou alleen wel even navragen hoe het zit met garantie.
Pagina: 1