Kan er iemand NSReisplanner voor Palm maken?

Pagina: 1
Acties:
  • 165 views sinds 30-01-2008

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-05 13:16
Zoals mijn vraag als duidelijk maakt, lijkt het mij mogelijk om de NS Reisplanner (ik kan me herinneren dat ze die op een schijfje gegeven hebben) als een niet al te groot programmatje te maken... Zijn er hier palm programmers die dit aandurven?
Aristos
PS: Ik wil je er voor betalen en ik weet dat er op www.palmclub.nl er veel meer zijn....

Verwijderd

Dat zou een topper zijn al z'n programma d'r komt maar ik vindt dat wel iets voor de NS als ze de service toch willen verbeteren.

• Anders
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-05 10:33
Betaal je ook de kosten van de rechtzaak wegens copyrightschending?

Ik spoor veilig of ik spoor niet.

Verwijderd

daar om zeg ik laat de ns dit maar lekker doen!

Verwijderd

Anders: Betaal je ook de kosten van de rechtzaak wegens copyrightschending?

Ik zou wel eens willen zien hoe er copyrights op openbare vertrek en aankomsttijden zitten, maar het kan natuurlijk...

• Anders
  • Laatst online: 24-05 10:33
Zit daar ook niet op, maar wel op software. De NS Reisplanner-software mag niet zonder toestemming van de rechthebbenden aangepast worden. Dat iemand het toch doet zal mij aan m'n tushy oxideren, maar dan moet diegene niet gaan piepen als de NS hem voor de trein sleept.

Ik spoor veilig of ik spoor niet.

Verwijderd

Anders: Wel op software.

Maar ook op het idee van de software niet, dus ehmm... Ik zie geen probleem voor de lancering van een RIP (Reis-Informatie Planner) >:)

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Is er uberhaupt NS-software beschikbaar voor een pda??

Ik ga niet meer zoveel met de trein, maar ik kan mij herinneren dat conducteurs met "wannabee Psions" rondlopen en een programma waarmee alle tijden / treinen / perrons etc. etc. (oja dat is de Reisplanner *D) in staan.

Ik heb daar ook eens aan gedacht, maar NS moet gewoon eens een keer die software (of de sources) leveren. Moet je maar eens kijken hoeveel mensen dat zullen aanschaffen....

BtM909

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 26-05 08:15

Boss

+1 Overgewaardeerd

kijk, dat programma maken moet natuurlijk wel kunnen. Het probleem is dat je de gegevens van vertrek/aankomst tijden niet krijgt van de NS.
'k heb ze al een keertje gemaild, OVR ook, maar ze geven gewoon geen antwoord.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

• enter.nu
  • Laatst online: 28-05-2020

enter.nu

enterToys

Het bestaat al wel. Al het 'rijdend' personeel heeft al een hele tijd een HP PDA op zak, met o.a. de reistijden.

Zie ook: nu.nl/net | NS geven gehele treinpersoneel Pocket PC

~~ meesterprutser ~~

• didio
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-04 09:19

didio

didio.nl

Ik zoek nog steeds naar een reisplanner voor mijn smartphone.. Ik zag dat het nu wel voor imode is, maar wat zou het adres van die imode site zijn?

weinig tot niks..

• thomaske
  • Laatst online: 19-05 09:52

thomaske

» » » » » »

didio schreef op 13 april 2004 @ 14:37:
Ik zoek nog steeds naar een reisplanner voor mijn smartphone.. Ik zag dat het nu wel voor imode is, maar wat zou het adres van die imode site zijn?
zoekt en ge zult vinden ;)

[ Voor 20% gewijzigd door thomaske op 13-04-2004 14:44 ]

Brusselmans: "Continuïteit bestaat niet, tenzij in zinloze vorm. Iets wat continu is, is obsessief, dus ziekelijk, dus oninteressant, dus zinloos."

• whoami
  • Laatst online: 23:32
Dicht.
Niet nuttig om een oud topic hiervoor omhoog te schoppen. 't Heeft trouwens niets met p&w vandoen.

https://fgheysels.github.io/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.