Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Topicstarter
Ik heb zelf een palm Vx. Deze gebruik ik redelijk intensief o.a. op mijn werk. Nu zag ik bij de PDAshop een leuke aanbieding voor de Palm Tungsten W.

Hij heeft echter in mijn ogen 3 nadelen
- Geen WiFi of Bleutooth
- Geen MP3 ondersteuning
- Palm OS 4.1.1

De Tungsten C heeft het bovenstaande wel, maar is een stuk (lees 230 euro) duurder.

Opmerking vooraf. Nee, ik wil geen pocket PC. Mot palm zijn. Dus die discussie mag je ergens anders voeren.

Mijn vragen zijn nu:
Ik heb thuis een WiFi netwerk. Gebruikt iemand dat ook echt in combinatie met zijn palm (pocket-PC) voor mailen en dat soort zaken? Of is het leuk maar werkt het niet

Volgens mij kan ik in de Tungsten W toch ook een WiFi of Bluetooth kaartje steken. Maar ik heb ze niet gezien onder de 149 euro. Dus tja dan is het prijs verschil niet meer zo groot

Maar als je een dergelijk kaartje erin steekt (SD) dan ben je dus direct je extra geheugen kwijt omdat je die eruit moet halen?

Maakt het dan wat uit of je via Bleutooth of WiFi werkt?

Als je z'n wifi/bluetooth kaartje erinsteek, zou dat erg uitsteken. Iemand ervaring mee?

Zijn er nog andere nadelen aan die Tungsten W die ik over het hoofd zie?

P.s. kan het zijn dat de search eruit ligt.. Krijg elke keer een zero-sized relpy error.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......