Na langdurig beraad heb ik op dit moment 4 cases staat die allemaal eigenlijk een waardige opvolger kunnen vormen voor mijn huidige. Een no-name mycom model midi. die weg moet wegens een aantal hardware upgrades.
Kingwin KT-424-B-WM (108 euro)
Casetek CS-1018 (80 euro)
AOpen A600A (130 euro)
CoolerMaster Praetorian (125 euro)
Een tweetal zaken hebben bij mij de prioriteit
-veel ruimte voor hdd's (ik heb 2x 80gb sata in raid 0 staan voor programmas en 2x 120 gt ide als data opslag
-goede airflow ik heb aardig wat high end hardware componenten in me pc zitten
Ik vind alle kasten eigenijk supermooi en heb ondertussen al veel reviews gelezen over deze kasten. Ik kan echter nog steeds geen goede keuze maken. Iemand die een van deze kasten heeft? en iets kan vertellen over het dagelijks gebruik en dan met name de nadelen die je ondervond tijdens dit gebruik.Of eventueel nieuw ontdekte voordelen Het zou me erg helpen.
Het gaat me alleen om deze 4 kasten 1 ervan gaat het worden.
Kingwin KT-424-B-WM (108 euro)
Casetek CS-1018 (80 euro)
AOpen A600A (130 euro)
CoolerMaster Praetorian (125 euro)
Een tweetal zaken hebben bij mij de prioriteit
-veel ruimte voor hdd's (ik heb 2x 80gb sata in raid 0 staan voor programmas en 2x 120 gt ide als data opslag
-goede airflow ik heb aardig wat high end hardware componenten in me pc zitten
Ik vind alle kasten eigenijk supermooi en heb ondertussen al veel reviews gelezen over deze kasten. Ik kan echter nog steeds geen goede keuze maken. Iemand die een van deze kasten heeft? en iets kan vertellen over het dagelijks gebruik en dan met name de nadelen die je ondervond tijdens dit gebruik.Of eventueel nieuw ontdekte voordelen Het zou me erg helpen.
Het gaat me alleen om deze 4 kasten 1 ervan gaat het worden.
[ Voor 3% gewijzigd door fstieger99 op 15-12-2004 10:15 ]
The Sartorialist