[case] 4 opties, welke nemen?

Pagina: 1
Acties:

• fstieger99
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-02 16:43

fstieger99

www.Isaia.it

Topicstarter
Na langdurig beraad heb ik op dit moment 4 cases staat die allemaal eigenlijk een waardige opvolger kunnen vormen voor mijn huidige. Een no-name mycom model midi. die weg moet wegens een aantal hardware upgrades.

Kingwin KT-424-B-WM (108 euro)
Casetek CS-1018 (80 euro)
AOpen A600A (130 euro)
CoolerMaster Praetorian (125 euro)

Een tweetal zaken hebben bij mij de prioriteit

-veel ruimte voor hdd's (ik heb 2x 80gb sata in raid 0 staan voor programmas en 2x 120 gt ide als data opslag
-goede airflow ik heb aardig wat high end hardware componenten in me pc zitten

Ik vind alle kasten eigenijk supermooi en heb ondertussen al veel reviews gelezen over deze kasten. Ik kan echter nog steeds geen goede keuze maken. Iemand die een van deze kasten heeft? en iets kan vertellen over het dagelijks gebruik en dan met name de nadelen die je ondervond tijdens dit gebruik.Of eventueel nieuw ontdekte voordelen Het zou me erg helpen.
Het gaat me alleen om deze 4 kasten 1 ervan gaat het worden.

[ Voor 3% gewijzigd door fstieger99 op 15-12-2004 10:15 ]

The Sartorialist

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Topictitel aangepast :)

Verwijderd

Wat zijn de prijzen? En wat heb je er voor over?

• fstieger99
  • Laatst online: 15-02 16:43

fstieger99

www.Isaia.it

Topicstarter
tnx Pollewob, was idd wat vaag.
De prijzen liggen allemaal in de budgetreeks die ik wil uitgeven max 135 euro en dat is dan zonder voeding.
Ik wil dus 1 van deze 4, ik heb budget voor de aanschaf van elk dezer cases.

[ Voor 9% gewijzigd door fstieger99 op 15-12-2004 10:16 ]

The Sartorialist

• jealma
  • Niet online

jealma

Jesus is Lord!

(overleden)
Ik zou de Cooler Master Praetorian nemen. Dat is een mooie stevige aluminium kast.
Heb zelf ook een Coolermaster ATC201CSX2; die volgens mij hetzelfde is als een praetorian.
De kast gaat bij mij nu al drie computergeneraties mee. Veel ruimte voor hardeschijven (max 6) als je geen fdd en/of zip gebruikt. Gebruik je dat wel dan kun je die van de 6 afhalen. Verder ziet de kast er gewoon superstrak uit, is niet te beschadigen en heeft een goede lak. Alleen de ventilatoren maken een beetje herrie, dus die moet je op 6 volt laten lopen. Hoop dat je door deze post iets meer inzicht in deze kast hebt.

Avalon, Fireflight, Gaither, Point of Grace, Third Day
C2D E6400 @ 3GHz - Zalman CNPS8000 - GA-P35-DS3 - Corsair 2GB ram - Asus 9400GT - OCZ Vertex 30GB
Archlinux 64-bit + Awesome

Verwijderd

Ik neem aan dat al deze kasten aan je eisen voldoen? Persoonlijk zou ik dan voor de goedkoopste gaan, hou je nog geld over voor andere belangrijke zaken. Neem dan wel een kast waarmee je eventueel nog kan uitbreiden.

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23-02 19:36

Coldcat

HODL

Waar je ook rekening mee moet houden is het geluid. Sommige kasten laten al het geluid door zoals die van mij en dat is helemaal niet prettig

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Pagina: 1