Toon posts:

<excel>1 wordt 00,01

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een voglens mij heel simpel op te lossen probleem.. Maar zelf kom ik er niet uit.. :'(

Wanneer ik in een cel een heel getal inyp, bijvoorbeeld 6 en dan enter toets dan verschijnt het getal als 0,06.. Dus om het hele getal 6 te krijgen moet ik dus 6,00 inoetsen, dan werkt het wel..

Ik heb gekeken bij autopmaak en celeigenschappen enz. maar kon veel vinden wat in de buurt kwam maar niks loste mijn probleem op..

Edit: Excel 2002/Win2000

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2004 09:53 ]

Verwijderd

Wat zie je staan als je op die cel rechterknop->Format cells doet bij tabblad Nummer ?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2004 @ 09:55:
Wat zie je staan als je op die cel rechterknop->Format cells doet bij tabblad Nummer ?
Standaard

Verwijderd

Je moet bij de celeigenschappen naar het tabblad 'Getal' gaan (de eerste) en daar de notering op standaard zetten. Als dat niet lukt, dan moet je gewoon #.## in het veld zetten bij 'Aangepast' (van het tabblad 'Getal' nog steeds).

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Wellicht staat er een standaard instelling van Excel (Tools --> Options) ingesteld wat de default settings is.

Verwijderd

Het lijkt alsof het percentages zijn.

Ga eens op die cel staan, CTRL+1, en dan op het eerste tabblad kijken of het wel als getal of als percentage wordt gezien...

Aha, Eraser was mij voor...had niet goed gelezen.. :X

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2004 10:44 ]

Pagina: 1