Toon posts:

Sims 2 start niet op in beperkt windows xp account

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sims 2 geinstalleerd op een administrator acount, normaal moet je hem dan in ieder acount kunnen spelen. Dat is ook zo, zolang het geen beperkt acount is. Hij geeft dan de foutmelding: "ongespecificeerde fout". Zo gauw ik dit acount ook administrator rechten geef doet ie het wel.

Heeft iemand een oplossing om het toch te kunnen spelen in een beperkt acount?

Verwijderd

Volgens de EA site is het niet mogelijk. Je zou iets kunnen doen met de rechten die de gebruiker heeft in de registry. Daar kun je het misschien mee oplossen.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2004 @ 09:59:
Je zou iets kunnen doen met de rechten die de gebruiker heeft in de registry. Daar kun je het misschien mee oplossen.
Wat zou ik kwa rechten van deze gebruiker dan kunnen wijzigen om dit te laten werken?

• robertpNL
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Installeer de patch. Gebruikers met gelimiteerde gebruikers accounts hebben dan ook de mogelijkheid om het spel te spelen. .

De patch vind je hier: http://nl.sims.ea.phosworks.se/files.list.asp?id=179

[ Voor 66% gewijzigd door robertpNL op 15-12-2004 12:27 ]

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:36

mickjuh

Good news everyone!

robertpNL schreef op woensdag 15 december 2004 @ 12:24:
Installeer de patch. Gebruikers met gelimiteerde gebruikers accounts hebben dan ook de mogelijkheid om het spel te spelen. .

De patch vind je hier: http://nl.sims.ea.phosworks.se/files.list.asp?id=179
Grappig, dat ze daar nu mee zijn gekomen... Ik heb het handmatig aangepast in het register :) Ik zat eerst ook met die vraag, heb zelfs eerst een VBS script gebruikt om de game op te starten met administrator rights... Daarna aangepast in het register, wat veel beter werkte :) En nu hebben ze een patch :9 Zal wel door de vele aanvragen komen....

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2004 @ 12:20:Wat zou ik kwa rechten van deze gebruiker dan kunnen wijzigen om dit te laten werken?
De gewone gebruiker heeft waarschijnlijk geen rechten op bepaalde entry's in de registry. Ik weet dat bij bijv. programma's van adobe je dit probleem ook hebt. Maar van de sims weet ik niet welke entry's je dan moet hebben.

De patch lijkt me een veel beter idee, maar ik wist niet dat die bestond... :P

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu dus het register aangepast, ik heb de user waar het om gaat de voledige machtiging geven op HKEY_LOCAL_MACHINE maar nu doet ie het nog niet...
Pagina: 1