Ik ben bezig mijn pc stiller te maken, en ik kwam dus de Thermaltake Thunderblade 120mm fans tegen en deze lijkt bijna te goed om waar te zijn. 78CFM bij 21 dB(a).
Na gezocht te hebben voor reviews en ervaringen zowel hier op GOT als met behulp van google kom ik nog niet tot een conclusie.
De een zegt dat hij werkelijk zo stil is en hard blaast, de ander zegt dat ie dan wel 21 dB(a) haalt maar dan geen 78CFM en op een lager voltage werkt dan 12V
Nog een ander is sceptisch tegenover de geclaimde scores van TT.
Zijn er hier mensen die mij meer inzicht kunnen geven in de prestaties van deze fan, dan wel heel sterk een andere aanraden die en stil is en een redelijk grote airflow heeft.
Ik kwam ook nog de Revoltec 120MM tegen die bijna 50 cfm haalt bij 22.5 dB(a)
Ook de coolermaster TLF-S12 met 43 cfm bij 22 dB(a) ziet er ook wel leuk uit
De Sharkoon CaseFan Low Noise zou nog wel een optie zijn net als de nexus low noise
Of kan ik toch maar beter gaan voor de allom bekende en kwalitatief goede Papst.
misschien zijn er nog wel meer fans die ik niet gezien heb.....
Na gezocht te hebben voor reviews en ervaringen zowel hier op GOT als met behulp van google kom ik nog niet tot een conclusie.
De een zegt dat hij werkelijk zo stil is en hard blaast, de ander zegt dat ie dan wel 21 dB(a) haalt maar dan geen 78CFM en op een lager voltage werkt dan 12V
Nog een ander is sceptisch tegenover de geclaimde scores van TT.
Zijn er hier mensen die mij meer inzicht kunnen geven in de prestaties van deze fan, dan wel heel sterk een andere aanraden die en stil is en een redelijk grote airflow heeft.
Ik kwam ook nog de Revoltec 120MM tegen die bijna 50 cfm haalt bij 22.5 dB(a)
Ook de coolermaster TLF-S12 met 43 cfm bij 22 dB(a) ziet er ook wel leuk uit
De Sharkoon CaseFan Low Noise zou nog wel een optie zijn net als de nexus low noise
Of kan ik toch maar beter gaan voor de allom bekende en kwalitatief goede Papst.
misschien zijn er nog wel meer fans die ik niet gezien heb.....