Voor een foto site ben ik samen met een collega bezig om het huidige (redelijk werkende) upload systeem aan te passen.
In het huidige systeem worden de foto's dmv PHP bewerkt. (thumbnail etc).
Nou zat ik toevallig vanavond ff een btje rond te kijken naar scripts en classes die allemaal in PHP plaatjes kunnen bewerken etc. (Je moet toch ergens afkijken
) We hebben echter nooit gekeken naar de mogelijkheden van delphi mbt het bewerken van jpg /png / gif plaatjes.
Waar het mij voornamelijk om gaat is:
- Eenvoud. Is het in Delphi zonder allerlei custom dingen te bewerkstelligen?
- Snelheid? PHP is bij normaal formaat img nog redelijk snel. Grote foto's duren echter een stuk langer. (Is mijn persoonlijke ervaring). Hoe gaat delphi hier mee om?
De reden om het ook in het delphi appje te stoppen is meer vanwege het feit dat dat programma ook de mail ophaalt. (De foto's komen per mail binnen). Waarom dan niet gelijk resizen en klaar voor gebruik maken?
Wat zijn hier de gebruikerservaringen van Deplhi en het bewerken van kleine en soms zeer grote plaatjes?
In het huidige systeem worden de foto's dmv PHP bewerkt. (thumbnail etc).
Nou zat ik toevallig vanavond ff een btje rond te kijken naar scripts en classes die allemaal in PHP plaatjes kunnen bewerken etc. (Je moet toch ergens afkijken
Waar het mij voornamelijk om gaat is:
- Eenvoud. Is het in Delphi zonder allerlei custom dingen te bewerkstelligen?
- Snelheid? PHP is bij normaal formaat img nog redelijk snel. Grote foto's duren echter een stuk langer. (Is mijn persoonlijke ervaring). Hoe gaat delphi hier mee om?
De reden om het ook in het delphi appje te stoppen is meer vanwege het feit dat dat programma ook de mail ophaalt. (De foto's komen per mail binnen). Waarom dan niet gelijk resizen en klaar voor gebruik maken?
Wat zijn hier de gebruikerservaringen van Deplhi en het bewerken van kleine en soms zeer grote plaatjes?
Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!