Not all chemicals are bad. Without hydrogen or oxygen, for example, there would be no way to make water, a vital ingredient in beer.
zie ook hier: http://balusc.xs4all.nl/ned/har-cpu-amd-k8.html
[ Voor 31% gewijzigd door Palomar op 15-12-2004 00:19 ]
IIRC
[ Voor 14% gewijzigd door 418O2 op 15-12-2004 00:19 ]
Not all chemicals are bad. Without hydrogen or oxygen, for example, there would be no way to make water, a vital ingredient in beer.
nee , maar ze willen dus ook goedkopere alternatieven hebben voor de verschillende socketsNutcaze schreef op woensdag 15 december 2004 @ 00:19:
Wat ik niet snap is waarom dit ding dan in een socket voor een 64 bit processor zit? Die heeft toch veel meer pootjes nodig. Die Sempron heeft dat dan toch helemaal niet nodig?
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Verwijderd
De pinnetjes van een 64bit proc komen niet ten goede voor "64bit", maar in de hoofdlijn voor de on-die geheugencontroller. Je geheugenmodules zijn eigenlijk rechtstreeks aangesloten op de proc.
Kan deze CPU dus wel een 64 bit OS draaien?Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2004 @ 00:24:
Hij is in principe een Athlon 64, maar beperkt in de zin van cache, en AMD64 instructies, qua snelheid ongeveer vergelijkbaar met de Athlon 64 2800+.
Als je voor een a64 3400 hebt betaald zou ik die ook gewoon eisen.
[ Voor 116% gewijzigd door Palomar op 15-12-2004 00:33 ]
OK bedankt. Ik weet genoeg. Enne nee ik heb er niet voor betaald maar wilde eigenlijk wel een volwaardige 64 bit CPU hebben.Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2004 @ 00:30:
Nee, kan GEEN 64-bit OS draaien!
Die 1MB heb ik zo uit de pricewatch geplukt hoor. Zoiets heb ik in gedachten om er in te plaatsen.
[ Voor 16% gewijzigd door Nutcaze op 15-12-2004 00:33 ]
ja was mijn fout, ik dacht dat we het over een a64 3000 hadden (leesfoutjeNutcaze schreef op woensdag 15 december 2004 @ 00:32:
[...]
Die 1MB heb ik zo uit de pricewatch geplukt hoor. Zoiets heb ik in gedachten om er in te plaatsen.
Kennelijk bedoelde ie dus een "echte" nep-64.
Je kunt em dan ook beter zien als de opvolger van de AMD Duron.Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2004 @ 00:44:
Tis de celeron onder de athlons. Alleen dan wél de moeite waard in veel gevallen.
Tesla Model Y RWD (2024) ▪︎ Daikin Altherma 3 6kW (300L SWW) ▪︎ 20x AIKO NeoStar 2S+ 465Wp ▪︎ Sigenergy SigenStor EC 10+10 (12kW + Gateway HomePro TP)
Je kan voor de zekerheid de factuur opvragen.Nutcaze schreef op woensdag 15 december 2004 @ 00:32:
[...]
OK bedankt. Ik weet genoeg. Enne nee ik heb er niet voor betaald maar wilde eigenlijk wel een volwaardige 64 bit CPU hebben.
If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?