Toon posts:

Emule plus

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een klein probleempje met emule plus. ik heb emule op mijn c schijf staan. maar de temps en incomming mappen staan op mijn D. Nou heb ik dat even veranderd, dus alles op de c. alleen als ik nu opstart staan er geen bestanden in mijn overdrachten kollom.

Weet iemand hoe ik die temps in mijn emule kan krijgen. er staan voor zon 30 gig aan stuf in en al ik dat allemaal opnieuw moet gaan dowloade, gaat chello helemaal flippe.

Alvast bedankt,

Ghost

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Kan je niet in je Voorkeuren/Preferences aangeven waar de mappen Incoming en Downloaded staan? Dat is in ieder geval wel mogelijk in de gewone eMule.

• Shedman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-07 19:47

Shedman

Met het hart op de goede plek

eMule opensource eDonkey, deel 12 misschien een idee?

Hier stonden al heel lang linkjes naar sites die het allang niet meer deden ...

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties : :)

quote:

Kan je niet in je Voorkeuren/Preferences aangeven waar de mappen Incoming en Downloaded staan? Dat is in ieder geval wel mogelijk in de gewone eMule.

dan doet hij nog nix. wel maakt hij nieuwe temps aan(als ik dan wat ga downloade)

quote:

eMule opensource eDonkey, deel 12 misschien een idee?

nee, daar heb ik eerst gekeke, maar kon er niet achterkomen.

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09-2025
heb je de bestanden uit de oude temp-folder wel verplaatst naar de nieuwe tempfolder???

Verwijderd

Topicstarter
Het is nog steeds dezelfde folder, en jah ik heb gewoon de temps in de C: emule map gedonderd en daarna in emule ze daar aangeklikt. maar nix |:(
Pagina: 1