IronFist schreef op woensdag 15 december 2004 @ 21:49:
[...]
[Smartass mode]
een kans van 0.5 is best wel groot, aangezien kansen in een schaal van 0 tot 1 gaan...
Heb trouwens net een paper moeten schrijven over straling bij UMTS, schijnt dat die masten toch wel gezondheidsproblemen geven voor omwonenden. Het zijn echter klachten als duizeligheid hoofdpijn rusteloosheid, etc. Geen echte wetenschappelijk bewezen klachten dus, maar toch iets om rekening mee te houden. Ik denk dat WiFi vergeleken met UMTS wel stukken minder is en het dus geen kwaad zou moeten kunnen.
Die straling is fucking bullshit lijkt me, mensen moeten altijd iets hebben om af te zeiken.
Zo werd er 3 jaar geleden de plaatsing van een digitenne toren tijdelijk gestopt omdat er 4 zeikerds waren die bang waren voor eventuele schadelijke straling.
De aarde straalt uitzichzelf al wat uit, mensen zijn gewoon bijgelovig.
In japan heeft niemand last van wat dan ook, en die mensen worden overspoeld met die zooi.
Kijk maar eens naar hart van nederland, zie je wel eens van die malloten die hun hele kamer met folie onderplakken (maar dan wel ffies hart van nederland bellen, jaja ik geloof het direct dat je er last van hebt).
Maargoed B2T, lijkt me geen enkel probleem dat wlan, heb het inmiddels al weer een jaar aanstaan (vlak naast mijn nest).