Een kennis van me heeft SP2 op zijn notebook geïnstalleerd. Na het afronden van deze installatie, werkt het draadloos netwerk niet goed meer. Internetten of mail ophalen duurt gruwelijk lang om uiteindelijk in timeouts te eindigen. Het rare is dat ping naar diverse websites gewoon goed gaat (en snel), maar het browsen en mail ophalen geeft echter na 'tig' minuten wachten een timeout of blijft gewoon 'tot in den eeuwigheid' wachten. Uiteraard heb ik her-en-der gezocht, maar tot-nu-toe heb ik niets gevonden wat me helpt.
Ik heb geprobeerd om de MTU anders in te stellen (werd ergens geadviseerd), maar dat heeft niet mogen baten. Daarnaast heb ik een gepatchte tcpip.sys geprobeerd, om zodoende meer dan 10 connecties te kunnen hebben; ook dat mocht niet baten. De 'grap' kwam pas echt, toen ik SP2 ging de-installeren. Tijdens het de-installeren begon alles plots te werken (mail werd opgehaald en browsen werkte), maar na het afronden van de de-installatie kwam de ellende weer terug. Uiteraard heb ik gezocht naar rare firewalls of spyware, maar ook dat staat er niet op.
Iemand nog enig idee waar ik moet zoeken?
Ik heb geprobeerd om de MTU anders in te stellen (werd ergens geadviseerd), maar dat heeft niet mogen baten. Daarnaast heb ik een gepatchte tcpip.sys geprobeerd, om zodoende meer dan 10 connecties te kunnen hebben; ook dat mocht niet baten. De 'grap' kwam pas echt, toen ik SP2 ging de-installeren. Tijdens het de-installeren begon alles plots te werken (mail werd opgehaald en browsen werkte), maar na het afronden van de de-installatie kwam de ellende weer terug. Uiteraard heb ik gezocht naar rare firewalls of spyware, maar ook dat staat er niet op.
Iemand nog enig idee waar ik moet zoeken?
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||