Speedlinq nieuwsgroep server verwaaloost?

Pagina: 1
Acties:

• koekeeghan
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-08-2024
Ik lees hier en daar dat providers beginnen te minderen in de nieuwsgroep functionaliteit (met name wanadoo).
Maar nu valt me op dat Speedlinq mijn favo nieuwsgroep al eeuwen niet meer update en dat de threads die er staan incompleet zijn. Enig idee hoe dat kan?

A mind once stretched by a new idea never regains its original dimensions.

• koekeeghan
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-08-2024
Heeft niemand anders met Speedlinq problemen met de nieuwsgroepen? Met name de binaries met muziek.

A mind once stretched by a new idea never regains its original dimensions.

• Punica-
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-11-2023
Voor zover ik weet heeft speedlinq tijdelijk z'n oude newsserver neergeplant die dus niet zo goed werkt.

Naar het schijnt word in Januari een nieuw platform neer gezet.

Verwijderd

Na bijna een jaar een kickje.

Ik ben ook erg geinteresseerd in de nieuwgroepen die Speedlinq volgens zichzelf aanbied. Bij mij lijken ze op geen enkele wijze te werken. Na het lezen van vele verontrustende berichten op site's die ik vond op GoT of Google wordt ik er niet echt gelukkiger op. Zij melden dat de nieuwsgroepen in veel gevallen niet werken of zwaar verwaarloosd en niet gebruiksnuttig zijn.

Ik heb de volgende dingen geprobeerd.

news.domein.speedlinq.nl
news.domein@speedlinq.nl

Beide opties zowel zonder als met username en password die in de brief met abbonements gegevens staan.

Zodra ik zonder wachtwoord probeer te downloaden, krijg ik een onmogelijke downloadsnelheid en komt er niets anders binnen als nutteloze tekstfiles, en als ik met user/pass probeer krijg ik een 502 Authendication error.

Om te downloaden gebruik in GrabIt, en om te zoeken naar nzb files binsearch.net of FTD.

Mochten er mensen zijn met meer ervaring met speedlinq & nieuwsgroepen, laat van u horen!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2005 03:22 . Reden: Kleine toevoeging ]

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-02 14:58
Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 03:15:
Na bijna een jaar een kickje.

Ik ben ook erg geinteresseerd in de nieuwgroepen die Speedlinq volgens zichzelf aanbied. Bij mij lijken ze op geen enkele wijze te werken. Na het lezen van vele verontrustende berichten op site's die ik vond op GoT of Google wordt ik er niet echt gelukkiger op. Zij melden dat de nieuwsgroepen in veel gevallen niet werken of zwaar verwaarloosd en niet gebruiksnuttig zijn.

Ik heb de volgende dingen geprobeerd.

news.domein.speedlinq.nl
news.domein@speedlinq.nl

Beide opties zowel zonder als met username en password die in de brief met abbonements gegevens staan.

Zodra ik zonder wachtwoord probeer te downloaden, krijg ik een onmogelijke downloadsnelheid en komt er niets anders binnen als nutteloze tekstfiles, en als ik met user/pass probeer krijg ik een 502 Authendication error.

Om te downloaden gebruik in GrabIt, en om te zoeken naar nzb files binsearch.net of FTD.

Mochten er mensen zijn met meer ervaring met speedlinq & nieuwsgroepen, laat van u horen!
De binaries zijn inderdaad waardeloos bij speedlinq. heb zelf ook al tijden een payserver dus ik krijg alles wel compleet.
Ik laat alles wat via speedlinq kan worden gedownload ook downloaden en alles overige files laat ik dan van de payserver afkomen.
Het is helaas niet anders..
Je kunt contact maken met de nieuwsserver via news.domeinnaam.speedlinq.nl
(gewoon poort 119 zonder user of pass)

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-02 13:57
Nog even een schopje dan maar. Een vriend van mij heeft sinds kort ook een speedlinq adsl abonnement. Ik krijg het echter nieteens voorelkaar om in de nieuwsgroepen te komen. Ik ga naar news. speedlinq.nl gebruik poort 119 of geen poort en met of zonder naam en pass maakt niet uit, want hij kan nieteens verbinding maken. binairies.speedlinq.nl geeft wel gehoor, maar die roept dat de authentication niet klopt. Ik heb het geprobeerd met grabit en newsleacher.

Hallo met Tim

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-02 12:18
lees het bericht boven die van jou eens.
Er staat dat je verbinding maakt met news.domeinnaam.speedlinq.nl
ik heb zelf geen speedlinq dus weet niet of het klopt

PSN: djmurcielago

Pagina: 1