Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

vens

Pagina: 1
Acties:
  • 18 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een kast waar het venster aan de rechterkant zit.

Ik kom alleen maar kasten tegen die het links hebben, of waar je rechts niet uit kunt zagen omdat het moederboard er zit ;-)

Wie weet er iets te koop?

• Freddy_Fish
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-11 13:39

Freddy_Fish

de Verdwenen Zeewierzaadjes

Casemodding

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Of je schroeft je moederbord eruit, zaagt een gat, plakt er wat plexi tegen, en zet je moederbord er weer in. :)

• Acheron
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-11 23:36

Acheron

updatepack.nl

Gaat het om een ATX of een BTX kast? Bij een ATX kast zit rechts het moederbord, waardoor er daar meestal niets te zien is, behalve een metalen plaat. Anders toch echt zelf even aan de slag, met zaag, vijl en plexiglas :p

Zeg nee tegen bloatware. Download Nero Lite!

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:46
euh het likt me logisch dat je rechts geen venste maakt, omdat rechts nu eenlmaal het moederbord zit volgens de ATX standaard... Er zijn wel een paar BTX kasten op de markt (bij BTX zit het moderbord wel links), maar daar krijg je een ATX moedrebord weer niet in...

Daarnasst meen ik me iets te herinneren van een halve BTX kast (dus mobo links) waar ATX borden in passen, maar dan moet hij nog verkrijgbaar zijn ;)

ik vrees dat het dus wel eens zou kunnen tegenvallen als je niet zelf een kast wil gaan ombouwen...

edit: leve mijn geheugen ;) nieuws: SilverStone Temjin 6; ATX-kast in BTX-stijl , pricewatch: Lian Li PC-V1000 (No PSU)
is geen goedkoop dingetje B)

[ Voor 16% gewijzigd door the_stickie op 14-12-2004 23:13 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Koop een WTX kast :)
of bouw er zelf eentje

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Sorry, maar ook van een kersverse gebruiker verwachten we hier toch echt wel iets meer inzet.

Ten eerste lijkt een dergelijke kast mij weinig interessant, mijn mening doet er niet toe, maar ik denk dat de fabrikanten en de gemiddelde consument het met mij eens is, en dat zou wel eens vervelende consequenties kunnen hebben. (Lees: het zal vast niet bestaan, dus je zult zelf de dremel moeten hanteren)

Hoe dan ook, deze gaat dicht :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.