Toon posts:

Dyndns of zoiets

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik heb hier een apparaatje met een ip adres in de range van mijn router. Het is een SMC wireless router. Het apparaatje dient voor lampjes aan te steken.
Graag zou ik die lampjes van overal ter wereld willen aansteken.
Enige manier internet.
Weet iemand hoe ik dat kan doen?

|:(

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:59

Exirion

Gadgetfetisjist

Mjah, lekker duidelijk verhaal. Duidelijke topictitel ook :P

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben hier nog een groentje en moet nog van alles leren. (Sorry daarvoor)

• mjszwo
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 22:52:
Ik ben hier nog een groentje en moet nog van alles leren. (Sorry daarvoor)
Ik snap er echt helemaal niks van. Welke lampjes aansteken?

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:32

scorpie

Supra Addict

Dyndns dient om je IP bereikbaar te maken op een vast adres, bijvoorbeeld
blaat.ath.cx
Maar dat zoek jij niet, want je kunt je IP al van overal ter wereld bereiken. Wat jij zoekt is een poortmap functie voor je router, maar dan moet je dus wel eerst zoeken want het staat op heeeeeeel veel sites uitgelegd, zelfs in het boekje van je router zelf, succes ;)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Verwijderd

Topicstarter
Het apparaatje is een toestel die Uitgangen heeft. Dat wil zeggen dat ik bv de lamp van mijn slaapkamer er kan aanleggen.
Bv. op school of op werk kan ik dan kijken of mijn lamp brand. Als ze brand kan ik ze eventueel afleggen.

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Mij is altijd vertelt dat lampjes aan worden gestoken met een lucifer of aansteker, de naam aansteker verklapt dat ook wel een beetje. Eén of ander apparaat wat zelfs een IP kan krijgen die dit kan doen is bij mij onbekend?

🌞🍃

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan ik aan die poortmap geraken van buitenaf?

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

Korakal

Up up up!

Beter steek jij je licht op bij de Policy - Network Troubleshooting
Ik heb geen flauw idee wat je nou wilt, en ik ben vast niet de enige... Als je een topicstart maakt lijkt het me wel handig dat je duidelijk vertelt wat je nou wilt; als niemand je kan begrijpen dan kun je toch ook niet geholpen worden?
Verder mis ik je eigen input hierbij; ga eerst zelf op zoek naar een antwoord, als je er niet uitkomt geef je in ieder geval aan wat je hebt geprobeerd etc.

Deze gaat dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.