"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."
We hebben hier in elk geval 1 groot boeken topic lopen. Die kan je vast wel vinden met de search denk ik 
Daarnaast is het niet echt een programmeer probleem en stel je je vraag zo algemeen, daarom kunnen heel veel verschillende boeken voor je geschikt zijn. Ook is er een redelijke help voor VBA proggen in Excel en Acces. Ook denk ik niet dat er op deze manier veel discussie kan ontstaan over de boeken en ben ik bang dat dit teveel een opsomming van boeken gaat worden. Dus nogmaals: zoek het grote boeken topic eens op hier in P&W en spit dat eens door
Daarnaast is het niet echt een programmeer probleem en stel je je vraag zo algemeen, daarom kunnen heel veel verschillende boeken voor je geschikt zijn. Ook is er een redelijke help voor VBA proggen in Excel en Acces. Ook denk ik niet dat er op deze manier veel discussie kan ontstaan over de boeken en ben ik bang dat dit teveel een opsomming van boeken gaat worden. Dus nogmaals: zoek het grote boeken topic eens op hier in P&W en spit dat eens door
[ Voor 9% gewijzigd door Creepy op 14-12-2004 22:40 ]
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Dit topic is gesloten.
![]()