Toon posts:

HL2 Ik heb GEEN Internet

Pagina: 1
Acties:
  • 67 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Leuk dat valve er vanuit gaat dat ALLE moderne PC's een internet verbinding hebben, mijn thuis-PC dus niet, en ik woon op een plek waar dat ook nog niet mogelijk is.
Ik ben nu 50 euro lichter en kan nog steeds niet spelen, wat nu?

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10 08:18
je kan dit toch ook posten? zit je nu ergens anders ofzo?

wat je kan doen is even een modem pakken, en inbellen dmv een gratis account (zonnet ofzo)

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

Of je sleept je pc even mee naar een bekende, unlocked je HL2 files en gaat weer naar huis?

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Kijk eens op de achterkant van de doos. Daar staan ergens de 'Minimum Requirements'. Internet connection staat hier ook bij vermeld.

Misschien dat Valve een patch gaat uitbrengen voor pc's zonder internetverbinding? Wie weet is er nog hoop. :)

[ Voor 22% gewijzigd door PD2JK op 14-12-2004 22:27 ]

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

Verwijderd

Topicstarter
Even voor de duidelijkheid, ik heb ook geen telefoon op mijn kamer. Ik woon op een instelling waar maar 1 gemeenschappelijke gedeelde Internet-PC voor 19 man is (ja ik weet hoe armoedig het is, de zorg heeft geldgebrek dus geen bijdehante opmerkingen daarover AUB).

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 22:27:
Even voor de duidelijkheid, ik heb ook geen telefoon op mijn kamer. Ik woon op een instelling waar maar 1 gemeenschappelijke gedeelde Internet-PC voor 19 man is (ja ik weet hoe armoedig het is, de zorg heeft geldgebrek dus geen bijdehante opmerkingen daarover AUB).
Zonder internetverbinding zul je gewoon niet op een legale manier Half-Life 2 kunnen unlocken. Sluit anders je PC aan op die gezamelijke internetverbinding en unlock je HL2 en zet het zaakje daarna weer terug. Spelen kan wel gewoon offline.

Verwijderd

Topicstarter
Alle berichten over patches/cracks/tools zijn welkom, ik heb het spel netjes gekocht dus zo illegaal kan het niet zijn om de boel te kraken...

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10 08:18
om een legaal spel te kraken, heb je illigale zooi nodig, dit mag niet hier of ergens anders, en dit zal dan ook bestraft worden. (Dit weet je volgens mij ook wel)

wat ik je aanraad is om je pc mee te slepen naar die gezamelijke computer, en te praten met wie dat ding beheerd. dan eens samen aan de knutsel te gaan om (tijdelijk) internet te krijgen op die pc.
dan kan je unlocken, en spelen

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• TomSmit82
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06-11 21:26
Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 22:33:
Alle berichten over patches/cracks/tools zijn welkom, ik heb het spel netjes gekocht dus zo illegaal kan het niet zijn om de boel te kraken...
Heb je ook internet voor nodig... :P Gewoon installeren vervolgens ff aan het intertnet hangen bij iemand. Unlocken en vervolgens lekker in offline mode spelen.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:33

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Voor HL2 heb je een internet verbinding nodig, om het te spelen volgens de legale manier :)
Je kan hem dus niet spelen als je hem niet hebt geregistreerd.

Het zoeken van een internet verbinding is dus d:)b

Wil je het illegaal proberen (dus met patches / cracks) moet je hier niet wezen ivm. FAQ: Copyright

[ Voor 26% gewijzigd door Outerspace op 15-12-2004 09:50 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-12 22:37

Fuelke

Forza Ferrari

Nee, dergelijke info is niet welkom, want je helpt er ook mensen mee die niet het fatsoen hebben om hun games legaal te kopen.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.