ik probeer via buroblad dan eigenschappen,instellinge,dan probeer ik het secundaire beeldscherm aan te zetten, maar dat lukt niet, iedere keer als ik dan naar weergave ga, en klik dan op de tweede beeldscherm aan dan gaat het eerste beeldscherm uit,op het tabblad instellingen staat ook dat de primaire beeldscherm,dit apparaat als hoofdmonitor gebruiken,en daar onder staat het windows-buroblad uitbreiden naar deze monitor,volgens mij zit daar de fout,maar ik kan het niet uitschakelen,omdat het grijs van kleur is,heeft iemand enig idee.gerardina
ATI Radion 9800 pro,een medion comp. en een tft 17 inch beeldscherm,bedankt voor de snelle reactie.gerardina
Als de tweede monitor op de computer is aangesloten en aan staan, dan zou op dat scherm klikken (dus beeldscherm eigenschappen > instellingen > scherm met daarin een 2 aanklikken) en dan het vinkje bij "Windows bureaublad uitbreiden op deze monitor" (oid) moeten volstaan (natuurlijk netjes afsluiten met "toepassen". Als je inderdaad zegt "Dit apparaat als hoofdmonitor gebruiken" dan gaat het andere scherm uit.
I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."
Dude, jouw post is echt niet goed leesbaar. Neem de volgende keer even wat meer tijd om een fatsoenlijke post te maken.
Het volgende moet gewoon werken indien je drivers e.d. juist zijn geinstalleerd en de monitoren juist zijn aangesloten:
Monitor 1:
- Use thie device as the primary monitor - AAN
- Extend my Windows desktop onto this monitor - AAN
Monitor 2:
- Use thie device as the primary monitor - UIT
Het volgende moet gewoon werken indien je drivers e.d. juist zijn geinstalleerd en de monitoren juist zijn aangesloten:
Monitor 1:
- Use thie device as the primary monitor - AAN
Monitor 2:
- Use thie device as the primary monitor - UIT
🌞🍃
ik heb precies gedaan wat jij zei,dus bij het eerste,allebei aan toen bij de tweede,windows-buroblad uitbreiden naar deze monitor aangevinkt toen toepassen en dan is het vinkje weer uit ra ra hoe kan dit,ik heb de laatste driver van ati 9800 pro net gedownload en geinstalleerd.
Wat heb je verder allemaal al geprobeerd om dit op te lossen? Misschien al eens tvtool gebruikt? Ben je wel als administrator ingelogd? Wat is je OS? Dan kan ik dat nog even vooraan in de titel zetten, waar dit hoort, zoals je in Windows Operating Systems - Policy hebt gelezen 
Zou je, zoals DataBeest opmerkt hoofletters, leestekens en alineas willen gebruiken in je post? Dat leest wat makkelijker en vinden we wel het prettigst.. In Algemene gedragsregels (Netiquette) is alles hierover te vinden. Lees die ook nog even goed door
Zou je, zoals DataBeest opmerkt hoofletters, leestekens en alineas willen gebruiken in je post? Dat leest wat makkelijker en vinden we wel het prettigst.. In Algemene gedragsregels (Netiquette) is alles hierover te vinden. Lees die ook nog even goed door
Pagina: 1