Gister bij het opstarten had ik problemen. Windows startte wel gewoon op, maar er kwamen geen taakbalk en pictogrammen in beeld. Dit heb ik toen opgelost door mscsvs32.exe uit te schakelen. Vandaag startte mijn pc weer gewoon op. Maar nadat Norton liveupdate had uitgevoerd werd dit mscsvs32.exe als virus gevonden. Dus ik wil verwijderen, maar dat kan niet. Norton opstarten werkt niet meer. Dus ik heb mijn pc opnieuw opgestart, en nu doet haast geen enkel programma het meer, behalve internet explorer... en msn logt zichzelf in door hotmail te openen of zo?
Maar als ik een programma probeer op te starten krijg ik een schermpje met 'openen met'.
Ik kon over dit virus hier niets vinden. Maar goed, als dit zo doorgaat kan ik straks niet eens meer in windows komen...
Edit: het is mscsvc32.exe, maar ik kan er nog vrij weinig nuttigs over vinden...
Maar als ik een programma probeer op te starten krijg ik een schermpje met 'openen met'.
Ik kon over dit virus hier niets vinden. Maar goed, als dit zo doorgaat kan ik straks niet eens meer in windows komen...
Edit: het is mscsvc32.exe, maar ik kan er nog vrij weinig nuttigs over vinden...
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2004 22:13 ]