Toon posts:

[IE/OE] Invulboxen en opstarten applicaties traag*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn Outlook Express opstarten duurt tegenwoordig een minuut of 5 waarbij mijn computer niet actief is en invulvelden van webpagina's die ik met IE bekijk zijn ook zo traag, d.w.z. het duurt ook enkele minuten voordat deze reageren op een OK of of voordat ik er uberhaupt iets kan invullen.

Dit moet iets met elkaar te maken hebben. Het enige wat ik kan zeggen is dat de w2k AS waarbij dit gebeurt een paar weken niet gedraaid heeft. Ik had het direct na opstarten. Hierna alle updates gedraaid, memtest 24 uur gedraaid zonder errors, Ad-aware, Spybot S&D, etc., etc.. De hardware is goed, extreem stabiel onder w2k3 EE (waarmee ik de afgelopen weken gewerkt heb i.v.m. een modem-bug (error 797) in win2k).

Wie kan mij helpen?? (het gaat echt om de bovengenoemde combinatie's, traagheid van alleen OE wordt hier vaak genoemd maar kan ik met de genoemde suggesties ook niet oplossen).

• sjoerdb2
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-05-2025
De traagheid van de invulboxen kan te maken hebben met een niet goed functionerende auto complete van Internet Explorer. Misschien kun je eens proberen dit uit te zetten, of de auto complete waardes te verwijderen.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Titeledit conform Windows Operating Systems - Policy, zodat je OS vooraan in de titel staat. Zou je hier de volgende keer zelf op willen letten?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
sjoerdb schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 21:55:
De traagheid van de invulboxen kan te maken hebben met een niet goed functionerende auto complete van Internet Explorer. Misschien kun je eens proberen dit uit te zetten, of de auto complete waardes te verwijderen.
Heb ik geprobeerd, werkt niet.

Inmiddels heb ik ook een reinstall van w2k (upgrade) uitgevoerd (+ SP4 + alle updates). Ook dit heeft geen effect op de bovengenoemde problemen.
sanfranjake schreef op woensdag 15 december 2004 @ 06:20:
Titeledit conform Windows Operating Systems - Policy, zodat je OS vooraan in de titel staat. Zou je hier de volgende keer zelf op willen letten?
Dat wil ik en doe ik normaal ook, alleen als ik denk dat het niets met het OS te maken heeft zet ik het er niet bij. Misschien zou IE6 hier beter zijn.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2004 @ 09:33:
Dat wil ik en doe ik normaal ook, alleen als ik denk dat het niets met het OS te maken heeft zet ik het er niet bij. Misschien zou IE6 hier beter zijn.
Als je het vermoeden hebt dat het over IE gaat, dan hoort je topic in Software Algemeen :) In Windows Operating Systems is je OS vooraan in de titel verplicht ;) OE is overigens ook software, dus ik verplaats je topic even. Ook pas ik de titel even een beetje aan. Was dit een reinstall met format van alle schijven? Wellicht de netwerkdrivers eens updaten?

[ Voor 4% gewijzigd door sanfranjake op 15-12-2004 15:14 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
sanfranjake schreef op woensdag 15 december 2004 @ 15:13:
[...]

Was dit een reinstall met format van alle schijven? Wellicht de netwerkdrivers eens updaten?
Nee, het was geen schone reinstall. Uiteraard werkt e.e.a. dan wel weer, maar ik denk dat ik zeker 2 weken bezig ben voordat ik al m'n programma's weer geinstalleerd heb. Dit is dus eigenlijk niet de bedoeling, vandaar dit topic.

Ook de netwerkdrivers zijn gisteren nog geupdate via Windows Update.
Pagina: 1