Toon posts:

mx300 wegdoen??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig een link te leggen tussen mijn computer en dolby-digital versterker.Om lekker mp3tjes af te spelen! :9 Mijn Computer staat ver van mijn stereo en de lange kabel vangt veel storing op en dat is is errug irritant! Mijn Diamond MX300 (vortex 2) heeft geen digitale uitgang :( Weet iemand misschien een goede optie zoals welke geluidskaart dan wel of misschien twee geluidskaarten indien mogelijk. En zijn er beperkingen met kabellengten bijvoorbaat Dank!!

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-07 17:39
Ik geef je 25 gulden voor de mx300 :)

Geef mij maar een Warsteiner.

• Flotter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:35

Flotter

Pelipper!

Die MX300 zou ik niet zomaar wegdoen, dat ding is 1 van de weinige kaarten die hardwarematig A3D 2.0 ondersteunt. Een 2e soundcard naast die MX300 kan wel, zolang ie niet hetzelfde is.

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

Verwijderd

Topicstarter
Dus twee geluidskaarten kan wel. Dus gewoon eentje er bij prikken met digitale uitgang. Maar hoe weet dan bijvoorbeeld een spelletje welke kaart die moet gebruiken?

• Silver-Surfer
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-08 13:21
Er is nog een optie ipv nog een geluidskaartje erin prikken nl : een add on kaartje, vergt wel wat knutselwerk.
Check deze link maaris

http://www.algonet.se/~cyrano/mx2.html

Verwijderd

Topicstarter
Tsja ziet er wel errug space uit. Ik denk dat mijn soldeerbout daat ietsje te dik voor is.Maar leuk idee
Pagina: 1