Sony Ericsson K750i Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 20 Laatste
Acties:
  • 7.556 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Boeiend of je mp3's hardop kan beluisteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Geen matches
Kan wel joh! K700i kan 't toch ook, naja K750i dan ook heh

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
http://www.sonyericsson.com/limited/about_avkoppling.asp

Place the K750i on the table and let the music stream out of the speaker. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Hier een leuke site waar je de kwaliteit van foto's kunt zien... (misschiens al eerder langs gekomen..)..

http://www.gsmarena.com/sony_ericsson_k750-review-34.php

Als iemand van jullie nog meer foto testjes heeft, wil ik het graag weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:40
Geen matches
zal maandag eens vragen of ik hem nog een keer mag zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-09 17:11

Underworld

+1 Inzichtvol

Geen matches
Zijn erg mooie nieuwe toestellen die K750 / W800

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Geen matches
Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 17:32:Hier een leuke site waar je de kwaliteit van foto's kunt zien... (misschiens al eerder langs gekomen..)..

http://www.gsmarena.com/sony_ericsson_k750-review-34.php

Als iemand van jullie nog meer foto testjes heeft, wil ik het graag weten :)
erg mooie vergelijking die foto's op bovenstande link.

nog maar 196 194 berichten posten! 8)

@ Ginz, hoever ben je met het maken van de nieuwe DE startpost? _/-\o_

ff een polletje tussendoor... :9
Poll: heb jij al een k750i besteld?

ja, elders besteld
ja, bij www.gsm.nl
nee, wacht op betere aanbieding...
nee, ik heb hem al in bezit
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=61620&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier
toevoeging bij "ja, bij www.gsm.nl" ; het betreft hier de aanbieding met het 2 jarig contract van debitel_vodafone 150 voor €12.95 (p/mnd) met een gratis k750!
:D wie heeft hem al!?? :| (ik geloof er niets van, post maar ff een foto'tje, of was het een "misklik"?

en deze poll bestaat ook nog...

[ Voor 67% gewijzigd door willy1986 op 05-05-2005 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjek
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:28
Geen matches
Ik zie dat er hier word gepost over de k750i op GSM.nl voor een mooie prijs. dat is de telfoon los neem ik aan? Heeft iemand een link naar het toestel? Ik krijg alleen op aanvraag tezien.

ps. eerste post:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik heb nu een Orange free 20, kan hem verlengen naar een free 22,50 en dan kost de k750i nog maar 55 euro. als ik na een halfjaar downgrade naar 12,50 betaal ik in totaal dus 265 euro voor een k750 en 210 euro aan beltegoed! (voor condooms.. gokken en bellen in het buitenland)

Dit lijkt me pas een deal!

(bron: telecomvergelijker.nl , bestelmaar.nl)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2005 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Geen matches
:?
Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 18:39:
Ik heb nu een Orange free 20, kan hem verlengen naar een free 22,50 en dan kost de k750i nog maar 55 euro. als ik na een halfjaar downgrade naar 12,50 betaal ik in totaal dus 265 euro voor een k750 en 210 euro aan beltegoed! (voor condooms.. gokken en bellen in het buitenland)

Dit lijkt me pas een deal!

(bron: telecomvergelijker.nl , bestelmaar.nl)
1 of 2 jarige verlenging?

Ik zie dat echt nergens staan hoor. Dan betaal je nog minder dan de losse toestelprijs, kan nooit

[ Voor 10% gewijzigd door CLB op 05-05-2005 19:51 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-09 22:13
Geen matches
CLB schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 19:47:
:?
[...]

1 of 2 jarige verlenging?

Ik zie dat echt nergens staan hoor. Dan betaal je nog minder dan de losse toestelprijs, kan nooit
Kan prima hoor, omdat hij downgrade naar een lagere bundel. Maar wat ik iedereen aan wil raden, koop dat toestel gewoon ergens (goedkoop) los, en regel daarna een mooi abonnementje met goede cashback. Dan ben je waarschijnlijk goedkoper uit, en hoef je niet te wachten op een goede aanbieding van toestel én abonnement.

Verder kon ik op gsm.nl ook de prijs niet vinden, en zag bij de voorinschrijving juni 2005 staan. Maar ik hoop toch dat ie volgende week gereleased wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
Geen matches
ik heb het topic even doorgelezen en k heb een een opmerking:
Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2005 @ 23:28:
ik heb de telefoon bij gsm.nl besteld en hun zeggen mij dat hij op 04.05 bij hun geleverd wordt.
hoe staat het met jou bestelling?
hellboy123 schreef op maandag 18 april 2005 @ 20:21:
[...]

sorry typo :X |:( onder 350 (dat klopt wel dacht ik zo...)

bij gsm.nl is ie 326.00 :> (kan geen link geven, is nogal een kut site)

en weet iedereen t al? Silver of Zwart??
ik vind m in t zilver wel kinky :>
kan trouwens bevestigen dat de telefoon daadwerkelijk 326 euro kostte (gevonden in mijn aantekeningen) de actuele prijs weet ik niet. de prijs voor een los toestel zal rond de 330 liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-09 20:03
Geen matches
Rickbv schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 20:04:
[...]

Kan prima hoor, omdat hij downgrade naar een lagere bundel. Maar wat ik iedereen aan wil raden, koop dat toestel gewoon ergens (goedkoop) los, en regel daarna een mooi abonnementje met goede cashback. Dan ben je waarschijnlijk goedkoper uit, en hoef je niet te wachten op een goede aanbieding van toestel én abonnement.

Verder kon ik op gsm.nl ook de prijs niet vinden, en zag bij de voorinschrijving juni 2005 staan. Maar ik hoop toch dat ie volgende week gereleased wordt...
Denk dat ik dit ook maar ga doen. Een los toestel voor 340 euro en bijvoorbeeld een vodafone 150 abonnement voor 2,50 per maand. Als dit abonnement afloopt, dan ga ik dan wel weer op zoek naar een volgende aanbieding. Volgens mij is dit inderdaad altijd goedkoper dan een abonnement met korting op de telefoon. Bovendien heb je dan een simlock vrij toestel

[ Voor 3% gewijzigd door Brammel op 05-05-2005 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
[quote]willy1986 schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 20:34:
ik heb het topic even doorgelezen en k heb een een opmerking:

[...]
hoe staat het met jou bestelling?

De status is inmiddels veranderd in 13.05.05
was wel te verwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
wat is de lengte van het snoer van de headset?
'wil de k750/w800 gebruiken in de gym, zonder 'm aan een keycord om de nek te moeten hangen of met behulp van een band aan de bovenarm te moeten vast binden.' snoer moet eigenlijk gewoon lang genoeg zijn, zodat de k750 in mijn broekzak kan.

(3rd try) ondersteunt de k750, zoals iig bij de w800, flymode (telefoonfunctie is uitgeschakeld, overige functies wel actief)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Geen matches
Rickbv schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 20:04:
[...]

12 x 22,50 is nog altijd euro's goedkoper dan 350 euro
(met toestelprijs bij dat abbo erbij is 't ook nog maar 325)

[ Voor 6% gewijzigd door CLB op 05-05-2005 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Geen matches
Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 21:36:
'wil de k750/w800 gebruiken in de gym, zonder 'm aan een keycord om de nek te moeten hangen of met behulp van een band aan de bovenarm te moeten vast binden.' snoer moet eigenlijk gewoon lang genoeg zijn, zodat de k750 in mijn broekzak kan.

(3rd try) ondersteunt de k750, zoals iig bij de w800, flymode (telefoonfunctie is uitgeschakeld, overige functies wel actief)?
-Deze heeft gewoon normale lengte. Net als nu bij de SE K700i. Lengte is meer dan genoeg om de telefoon in je broekzak te dragen terwijl je je oordopjes inhebt.

-K750i ondersteund geen fly-mode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
Geen matches

voor alle specificaties:

klik

:9

overigens de nokia N70 is ook cker niet verkeerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-09 14:03

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Geen matches
@Willy

Met de startpost gaat het goed.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
ik volg dit topic al vanaf het begin en de K750i is gewoon een vreselijk mooie telefoon. hoop gelul over die camera, het valt me eerlijk gezegt nog aardig mee wat voor mooie foto's je kan maken met dat ding. en dat de radio het doet zonder de koptelefoon is ook wel een stoere optie(hoewel je er erg weinig aan heb, het idee is er) toch heb ik nog een vraag, ik ben van plan om er een 512MB kaart bij te kopen, is deze telefoon dan een goede vervanger voor mijn MP3 speler. ik luister best vaak MP3 en radio, anders wordt het misschien toch nog een twijfelgeval??!! ik hoop het niet. week 20 komt ie uit als het goed is volgens belcompany en dibitel hoort steeds vaker over de telefoon via vertegenwoordigers en SE dus hij kan daar ook elk moment binnenvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjek
Geen matches
Zal er nou een datakabel worden meegeleverd? K kan nergens vinden dat er nou daadwerkelijk staat: Datakabel meegeleverd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
Geen matches
koentjek schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 09:47:
Zal er nou een datakabel worden meegeleverd? K kan nergens vinden dat er nou daadwerkelijk staat: Datakabel meegeleverd...
Ja;
Package:

* Handset
* Battery
* Charger
* Manual
* USB-cable
* 64 MB memory card
* Stereo headset
* CD with softare
bron

2 sec zoeken op mobile review, beetje meer inzet koentjek aub...

overigens de vraag/opmerking over het instaleren van de driver om de foon als extern hdd te gebruiken:
Unfortunately, the hot USB connection is not ideal and greatly differs from the one in the Motorola E398. Installing drivers is always necessary; otherwise the device won't be identified. Also, we should mention, only memory card data is acceptable, access to the user data is denied. That is not a serious minus, since the same data is kept on the card and all the applications, photos, images are saved there by default. This allows keeping the device on when using a USB connection, which allows the device to serve as an external drive based on MS Duo cards in some way.

[ Voor 54% gewijzigd door willy1986 op 06-05-2005 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
weet niet of deze site al is gepost?? tis duits maar ze hebben video's van en met de k750i
gewoon naar de derde blz alle video's en de fotogalery

http://www.p800.info/index.php?s=126

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2005 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
zo! net ff langs T for telecom geweest en daar zeggen ze dat je beter week 25 kunt aanhouden eer ie in de winkel ligt. ze spreken over een vertraging. de k300 hebben ze wel uitgebracht. jammer. ik hoop niet dat ze gelijk hebben. belcompany is vaak wat eerder met nieuwe telefoons en zijn vaak daardoor ook duurder. ik ben benieuwd wanneer ik hem wel kan verwachten dan. is het trouwens echt zo dat je alleen foto's kan maken als de telefoon gekantelt is of niet? lijkt me niet maar als je alles naleest en foto's bekijkt geneurt het niet andersom.misschien dat iemand hier duidelijkheid in kan scheppen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-09 22:51
Geen matches
Kijk, dat is leuk om te lezen en te zien als videootje. Eindelijk eens een niet standaard piep-piep of tril-tril voor je SMSjes, maar zelf instelbaar (ev. MP3tje). Leuk en aardig natuurlijk, niet wereldschokkend, maar naar mijn weten (een van de) eerste telefoons die het ondersteunen.

Over de prijs dat ik heb gehoord van PhoneHouse... eigenaardig, alleen zij durfden mij prijzen te geven, vandaag langs de Belcompany geweest maar niks, noppes nada. Konden zij me nog niet geven, zouden nog niet bekend zijn ;).

Website, Flickr, FB, Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 14:38
Geen matches

Ik ben er ook niet meer zeker van dat de W800 Fly-mode ondersteunt, dit is namelijk van de specs pagina van S-E verwijderd (stond er eerst wel, nu niet meer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 16:22:
zo! net ff langs T for telecom geweest en daar zeggen ze dat je beter week 25 kunt aanhouden eer ie in de winkel ligt. ze spreken over een vertraging. de k300 hebben ze wel uitgebracht. jammer. ik hoop niet dat ze gelijk hebben. belcompany is vaak wat eerder met nieuwe telefoons en zijn vaak daardoor ook duurder. ik ben benieuwd wanneer ik hem wel kan verwachten dan. is het trouwens echt zo dat je alleen foto's kan maken als de telefoon gekantelt is of niet? lijkt me niet maar als je alles naleest en foto's bekijkt geneurt het niet andersom.misschien dat iemand hier duidelijkheid in kan scheppen??
Volgens mij zegt iedere winkel wat anders! Bij T-mobile komt hij in week 22 (ach das net de week dat ik mn abbo kan verlengen!!) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
ik heb een abonnement gevonden van debitel vodafone business en die kost:

12.5 euro p/m
150 euro p/j
totaal: 300 euro

deze heb ik gevonden op: http://www.gsmdealer.nl/i...csson&type=K750i&bestel=2

ik vraag me af of daar nog een addertje onder het gras zit, en of ik die dus wel kan bestellen en alleen die 12.5 p/m betaal en niks extra's ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Geen matches
Ik vind dat in heel veel telecom winkels vaak mensen staan die niet echt weten wanneer iets komt. Vaak merk ik dat ze weinig tot geen telecom kennis hebben en werken met de voorraad die ze op dat moment hebben. Ben zelf werkzaam in de telecom en ga vaak langs bij andere shops ( ik noem geen namen ;) ) maar die weten echt heeeeel vaak geen drol over wat er komt ( ja meneer de W800, u bedoelt zeker de V800? >:)
Niet eens weten dat naast memory stick duo ook Ms Duo pro bestaat ( ja meneer dat bestaat niet ) of dat ze niet eens weten dat je ook met Vodafone prepaid ook kan video telefoneren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Geen matches
Le0032 schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 21:02:
Ik vind dat in heel veel telecom winkels vaak mensen staan die niet echt weten wanneer iets komt. Vaak merk ik dat ze weinig tot geen telecom kennis hebben en werken met de voorraad die ze op dat moment hebben. Ben zelf werkzaam in de telecom en ga vaak langs bij andere shops ( ik noem geen namen ;) ) maar die weten echt heeeeel vaak geen drol over wat er komt ( ja meneer de W800, u bedoelt zeker de V800? >:)
Niet eens weten dat naast memory stick duo ook Ms Duo pro bestaat ( ja meneer dat bestaat niet ) of dat ze niet eens weten dat je ook met Vodafone prepaid ook kan video telefoneren ;)
Voor veel mensen is het gewoon een baan als verkoper. Wat ze verkopen maakt niet zoveel uit. Is op zich niet zo vreemd. Dat komt overal voor. Alleen omdat jij er wel veel vanaf weet merk je dat.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjek
Geen matches
Zo had ik dat 2 mei bij Ritell, ik vraag aan de mevrouw wanner de K750i uit komt zegt ze: Het eerste kwartaal. Ik dacht gelijk van hea dat is gister afgelopen... heb maar bedankt en besloten veder te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
Geen matches
Jongens,

schrijf je gewoon in bij Orange dan krijg je wel een mailtje van Orange als de K750 uit is.

https://shop.orange.nl/ontdek.asp

Ik ga mn abbo verlengen met 32,50 voor 1 jaar.

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Geen matches
vanpeltje schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 21:54:
Jongens,

schrijf je gewoon in bij Orange dan krijg je wel een mailtje van Orange als de K750 uit is.

https://shop.orange.nl/ontdek.asp

Ik ga mn abbo verlengen met 32,50 voor 1 jaar.
waarzo? (ik ben vandaag naar orange-shop gegaan en mocht niet verlengen met 32,50 1 jarig, mja dat was voor de SPV M500 en die is voor de rest nergens te krijgen. K750i kun je natuurlijk ook gewoon ff bij BC halen. Hmm dat is wel waar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ankhie
  • Laatst online: 11:25

ankhie

Co-founder bij Mobile2Morrow

Geen matches
Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 20:21:

12.5 euro p/m
150 euro p/j

ik vraag me af of daar nog een addertje onder het gras zit, en of ik die dus wel kan bestellen en alleen die 12.5 p/m betaal en niks extra's ofzo
Daar zit geen adder onder het gras, enige is : je moet een bedrijf hebben / gemachtigd zijn op op een bedrijfsnaam een abo af te sluiten. In-Business is niet voor particulieren namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
Geen matches
Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 20:21:

12.5 euro p/m
150 euro p/j

www.gsm.nl heeft een aanbieding op de voorpagina staan!
€12,95 x 24 maanden (€310,80)
elke maand 150 belminuten(en dat 24 maanden lang)

voor 5,50 heb je er 40 smsjes bij :9

maarjaa ik wacht rustig verder op een veel goedkopere :Y) aanbieding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
Geen matches
willy1986 schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 00:07:
[...]

www.gsm.nl heeft een aanbieding op de voorpagina staan!
€12,95 x 24 maanden (€310,80)
elke maand 150 belminuten(en dat 24 maanden lang)

voor 5,50 heb je er 40 smsjes bij :9

maarjaa ik wacht rustig verder op een veel goedkopere :Y) aanbieding!
Bovendien is de shopsurvey en www.telecomvergelijker.nl niet erg positief over gsm.nl. Als ik dan bij een webshop een telefoon koop dan wel een beetje een fatsoenlijke waar ook de ondersteuning een beetje goed is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
CLB schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 22:49:
waarzo? (ik ben vandaag naar orange-shop gegaan en mocht niet verlengen met 32,50 1 jarig, mja dat was voor de SPV M500 en die is voor de rest nergens te krijgen. K750i kun je natuurlijk ook gewoon ff bij BC halen. Hmm dat is wel waar)
Dat heeft niet met je soort abonnement te maken maar met je bel- en betaalgedrag in het verleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Er wordt een 2ehands k750i aangeboden op marktplaats.. incl. aankoopbon.

Dat kan toch niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-07 12:56
Geen matches
Verwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 14:27:

Dat kan toch niet ?
Nee lijkt me ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-09 19:28
Geen matches
Verwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 14:27:

Dat kan toch niet ?
zou wel een k700i zijn, je kan bij die koper zeker alleen vooruitbetalen, en niet meer terug sturen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
doe es een linkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
Geen matches
@ mensen die hierboven een K750i met Debitel willen kopen:

Waarom niet ( NOOIT ) Debitel nemen?
Alle nadelen nog eens op een rijtje:
• Hoge tarieven voor bellen binnen de bundel
• Hoge tarieven voor sms na en zonder bundel ( 0,23 ct per sms )
• Hoge tarieven voor bellen buiten de bundel
• Hoge tarieven voor bellen in het buitenland bv. (!)
• Abonnementkosten met toestel liggen hoger tov “echte” providers
• Slechte facturering ( te vaak vage facturering )
• Klantenservice is een 0900 nummer ( extra betalen voor weinig / niksa )
• Pioniers op het gebied van een slechte onvriendelijke klanten- en dealerservice, vaak onbereikbaar of onbeleefd te woord staan
Belminuten vervallen altijd na één maand als het niet wordt opgebruikt
• Duokaart Debitel Vodafone kost geld terwijl ECHTE Vodafone gratis is!
• Slechte kennis over netwerken omdat ze enkel het netwerk van KPN, Vodafone en Telfort “huren”

Laat het een weloverwogen keuze zijn mocht je voor de K750i met Debitel willen gaan en weet waar je aan begint met Debitel. Oké, er zijn hier en daar uitzonderingen ( mensen die wél blij zijn met Debitel ) maar het gros van mijn klantenkring kotst Debitel uit. Nu weer on-topic!

[ Voor 20% gewijzigd door Le0032 op 07-05-2005 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Geen matches
Ik kan het niet beter zegen....

Vodafone, KPN, Orange, T-Mobile en Telfort zijn stukken beter dan Debitel. Ja, ze hebben allemaal zo hun kleine probleempjes, maar die vallen in het niet als je dat met Debitel ga vergelijk.

Als je gewoon alles naast elkaar ga leggen, dan kan niemand een andere conclusie vormen dan dat Debitel de duurste is, en het minste service bied.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
Geen matches
Ginz schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 19:24:
Ik kan het niet beter zegen....

Vodafone, KPN, Orange, T-Mobile en Telfort zijn stukken beter dan Debitel. Ja, ze hebben allemaal zo hun kleine probleempjes, maar die vallen in het niet als je dat met Debitel ga vergelijk.

Als je gewoon alles naast elkaar ga leggen, dan kan niemand een andere conclusie vormen dan dat Debitel de duurste is, en het minste service bied.
edit: Nog meer nadelen ;):
• GPRS veel te duur
• MMS veel te duur
• Nieuwe diensten worden een stuk later geïntroduceerd dan andere providers

[ Voor 3% gewijzigd door Le0032 op 07-05-2005 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
Geen matches
Shiver23 schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 21:17:
[...]

Voor veel mensen is het gewoon een baan als verkoper. Wat ze verkopen maakt niet zoveel uit. Is op zich niet zo vreemd. Dat komt overal voor. Alleen omdat jij er wel veel vanaf weet merk je dat.
Oké ben ik het deels wel met je eens.
Ik vind wél dat je het verplicht bent aan jezelf en aan je klanten om zoveel mogelijk te weten te komen van jouw vak, ik vind 110% inzet, passie en keihard werken één van de belangrijkste dingen als je je wilt blijven onderscheiden en klanten wilt blijven trekken. Nu weer on-topic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Geen matches
Verwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 01:37:
[...]

Dat heeft niet met je soort abonnement te maken maar met je bel- en betaalgedrag in het verleden.
Ja dat vind ik echt weirde shit dan. Ben nu 3 jaar klant. 2 jaar met prepay en 1 jaar met abbo, (32,50 dus) die ik helemaal opbel per maand dus. Mja ik bel wel naar Relatiebeheer ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
nog heel even over Debitel.... volgens mij zijn het de grootste dieven van allemaal... het is abnormaal hoeveel je betaald voor de extra minuten die je buiten je bundel betaald.. en ik begrijp echt niet hoe ze altijd op die hoge rekeningen uitkomen.. rekeningen van 100+ is bij debitel de normaalste zaak ter wereld terwijl ik eerst met vodafone nooit hoger dan 40 euro uitkwam.. ik ben blij dat ik een 1 jarig abbo had afgesloten en de brief van opzegging gaat dan ook morgen de deur uit... Kut bedrijf

Maar verder ga ik zeker de K750 kopen.. ik heb nu de K700... koop meestal gewoon de telefoons los en abbo los.. maar moet nog even kijken wat ik ga doen met de k750... als er vodafone tekens op komen met abbo.. dan koop ik hem los en kijk ik wat voor leuke actoe vodafone voor me heeft :)

Edit:
GVD

zie net op mijn abbo dat ik 24 maanden abbo heb :( moet nu dus nog 5 maanden volhouden met debitel... wordt dus de K750i los kopen en rond september een nieuw abbo... denk er overigens wel aan op gewoon het contract te laten ontbinden... heb hier al vaker aangedacht maar was toen nog te duur... ik heb het namelijk helemaal gehad met die gasten.... hoeveel procent winstverlies rekenen ze meestal erbij wanneer ik hem laat afsluiten??

is dat ongeveer 5 x abbokosten + 10% ??? is dat redelijk??

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2005 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
Geen matches
kan iemand mij ff uitleggen wat die K750i Limited Edition inhoud?

Er staan dingen over Pre-order en special code.. hoe kan ik hier gebruik maken en wat maakt die limited zo super :P

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Geen matches
When you prebook a K750i, you get:
• Limited Edition VIP card
• Access to the VIP site
• 3 magazines of your choice (value incl. postage approx. SEK150/EUR 16)
• 50 pictures developed free at Fujidirekt.se (value incl. postage approx. SEK150/EUR 16)

When you purchase your prebooked K750i, you get:
• A specially made camera phone case (value approx. SEK 350/EUR 37,50)
• Unique content on the VIP site for downloading to the K750i
• Option of competing to win concert tickets.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
Geen matches
dus alleen dat?

Geen speciale uitvoering van de K750i ofzo

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
Geen matches
vanpeltje schreef op zondag 08 mei 2005 @ 10:14:
dus alleen dat?

nope, alleen die dingen. Maar volgens mij krijg je het ook als je pre-orderd. Dus zo vreemd is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
vanpeltje schreef op zondag 08 mei 2005 @ 10:14:
dus alleen dat?

blijkbaar..
Niet echt enorm toegevoegde waarde als je het mij vraagt!

Weet niet hoeveel het extra gaat kosten die limited edition en of hij wel in Nederland verkrijgbaar wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
Geen matches
Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2005 @ 11:07:
[...]

blijkbaar..

Weet niet hoeveel het extra gaat kosten die limited edition en of hij wel in Nederland verkrijgbaar wordt.
als ik het zo zie kost het niets, en krijgt alleen een geselecteerd aantal mensen dit pakket bij pre-orders van die website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
Geen matches
marktplaats advertentie 8)7

ik zag dat 2 tweakers de telefoon al in bezit hadden? plaats hier eens wat foto's, voordat je gaat patsen 8)

[ Voor 12% gewijzigd door willy1986 op 08-05-2005 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
ik lees hier een hoop geklaag over debitel, er zitten waarheden bij. bellen biten je bundel is gewoon heel duur maar als je alleen vodafone heb en je belt buiten de bndel is dat ook duur. ik heb nu debitel vodafone 300min per maand, 25EU. 100smsjes voor 8EU. prima abbonnementje en geen problemen mee. factuur komt idd 2 weken later dan datum. er zijn ook ms duo pro karten van scandisk zag ik in de folder van Mediamarkt. kan je die ook in de telefoon doen?? ik hoop het wel 512MB voor 75EU....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tato
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-09 18:26
Geen matches
Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2005 @ 11:07:
[...]

blijkbaar..

Volgens mij is dit alleen maar mogelijk in Scandinavië. Want er staat geen ander Europees land in de lijst bij de dealers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2005 @ 13:23:
ik lees hier een hoop geklaag over debitel, er zitten waarheden bij. bellen biten je bundel is gewoon heel duur maar als je alleen vodafone heb en je belt buiten de bndel is dat ook duur. ik heb nu debitel vodafone 300min per maand, 25EU. 100smsjes voor 8EU. prima abbonnementje en geen problemen mee. factuur komt idd 2 weken later dan datum. er zijn ook ms duo pro karten van scandisk zag ik in de folder van Mediamarkt. kan je die ook in de telefoon doen?? ik hoop het wel 512MB voor 75EU....
maar neem voor die prijs een ander abo en je kan veel meer smsen en bellen (en dan heb ik het dus nog niet eens over alle andere nadelen van debitel ;))

ben ook benieuwd hoe het precies met de kaarten zit die je erin kan stoppen...

# Geheugenkaart slot
* MSD geheugenkaart
* MSD pro geheugenkaart

Dus je kan ook gewoon kaarten van 512MB met zo'n slot erin pleuren? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
CLB schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 22:11:
[...]

Ja dat vind ik echt weirde shit dan. Ben nu 3 jaar klant. 2 jaar met prepay en 1 jaar met abbo, (32,50 dus) die ik helemaal opbel per maand dus. Mja ik bel wel naar Relatiebeheer ofzo
volgens mij is dat ook helemaal niet het geval toch? mij werd iig verteld via de klantenservice dat Orange zijn klanten voor een langere periode wil binden en daarom alleen nog maar 2-jarige verlengingen aanbiedt... (volgens mij raken ze zo alleen maar klanten kwijt maar goed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Dus je kan ook gewoon kaarten van 512MB met zo'n slot erin pleuren?

misschien een beetje rare vraag maar wat wordt er precies bedoeld met slot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2005 @ 15:58:

ben ook benieuwd hoe het precies met de kaarten zit die je erin kan stoppen...

# Geheugenkaart slot
* MSD geheugenkaart
* MSD pro geheugenkaart

Dus je kan ook gewoon kaarten van 512MB met zo'n slot erin pleuren? :o
Tot 4 gb (sommige reviews spreken over 2 gb maximaal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Kijk hier s, persoonlijk vind ik deze prijs (incl. btw) iets uit het lood liggen tegenover de andere shops.

http://c-device.com/Scripts/prodView.asp?idproduct=647

Mijn vraag,

heeft iemand ervaring met deze shop?

Teun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2005 @ 18:05:
Kijk hier s, persoonlijk vind ik deze prijs (incl. btw) iets uit het lood liggen tegenover de andere shops.

http://c-device.com/Scripts/prodView.asp?idproduct=647

Mijn vraag,

heeft iemand ervaring met deze shop?

Teun
uit het lood.. heb ik weer een nieuw spreekwoord bijgeleerd.
Maar ik vind zo'n lage prijs inderdaad ook frapant.. moet bijna kostprijs zijn voor zo'n nieuw toestel. maar ze zeggen veel kosten te besparen omdat ze inkopen voor de benelux en geen fysieke winkel hebben. en de site ziet er betrouwbaar uit. Onder rembours kan je het zowiezo proberen, erg goede prijs! vreemd dat ze niet bij pricewatch staan alleen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
Geen matches
Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2005 @ 18:16:
[...]

uit het lood.. heb ik weer een nieuw spreekwoord bijgeleerd.
Maar ik vind zo'n lage prijs inderdaad ook frapant.. moet bijna kostprijs zijn voor zo'n nieuw toestel. maar ze zeggen veel kosten te besparen omdat ze inkopen voor de benelux en geen fysieke winkel hebben. en de site ziet er betrouwbaar uit. Onder rembours kan je het zowiezo proberen, erg goede prijs! vreemd dat ze niet bij pricewatch staan alleen..
Het is wel opvallend dat dit nieuwe toestel daar zo goedkoop is. De overige sony ericssons die ze verkopen zijn niet zo extreem veel goedkoper in vergelijking met andere webshops. Onder rembours is toch ook niet helemaal zonder risico, je mag het pakketje toch niet open maken voordat je geld hebt gegeven? Voor het zelfde geld is het dus een doos met een baksteen er in, of werkt het zo niet?

[ Voor 14% gewijzigd door Brammel op 08-05-2005 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjek
Geen matches
Ziet er zeker goed uit! Die ga ik zeker onthouden, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ja, mooi heh...

maar heeft hier iemand ervaring met deze shop. Ik durf het niet aan om zomaar ergens te bestellen zonder dat hier onafhankelijke shopsurveys over bekend zijn.

Laat maar weten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjek
Geen matches
http://www.telecomvergeli...create_post&thread_id=648

Geen survery...

Edit:
postcode: 1064 BJ Amsterdam
telefoon: 020-4471467
link: http://www.101companies.com/Plaats/Amsterdam_1.html

[ Voor 43% gewijzigd door koentjek op 08-05-2005 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Geen matches
Nog geen ervaring met die shop, ook nog nooit van gehoord btw..

Ziet er wel verdacht goedkoop uit :P

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2005 @ 16:00:
volgens mij is dat ook helemaal niet het geval toch? mij werd iig verteld via de klantenservice dat Orange zijn klanten voor een langere periode wil binden en daarom alleen nog maar 2-jarige verlengingen aanbiedt... (volgens mij raken ze zo alleen maar klanten kwijt maar goed)
offtopic:
Sowieso hangt het van je bel- en betaalgedrag in het verleden af. Aan de hand daarvan krijg je een categorie toegewezen en die bepaalt hoeveel korting je krijgt en of je met 1 of 2 jaar kan verlengen.

Daarnaast zijn ze regelmatig zo asociaal om iedereen te verplichten met 2 jaar te verlengen. Dat is natuurlijk veel gunstiger voor ze maar veel klanten zeggen dan natuurlijk op, dus slim is het niet. Bij dealers als Belcompany en internetshops kijken daar niet naar, alleen naar je abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2005 @ 16:41:
[...]

Tot 4 gb (sommige reviews spreken over 2 gb maximaal)
nice 8)
maar kan je meerdere kaarten tegelijk erin stoppen dan? of heb je ook kaarten van 4 gb??

@ATB, thnx voor het antwoord, wist ik niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-09 22:51
Geen matches
Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2005 @ 18:57:
offtopic:
Sowieso hangt het van je bel- en betaalgedrag in het verleden af. Aan de hand daarvan krijg je een categorie toegewezen en die bepaalt hoeveel korting je krijgt en of je met 1 of 2 jaar kan verlengen.

Daarnaast zijn ze regelmatig zo asociaal om iedereen te verplichten met 2 jaar te verlengen. Dat is natuurlijk veel gunstiger voor ze maar veel klanten zeggen dan natuurlijk op, dus slim is het niet. Bij dealers als Belcompany en internetshops kijken daar niet naar, alleen naar je abonnement.
offtopic:
Om nog heel even off-topic te reageren: heeft iemand een idee of er zulke aanbiedingen ook bij KPN zelf zijn te regelen als je abonnement dreigt te verlopen? Ik hoorde en kreeg vaak brieven over zulke dingen bijv. bij T-Mobile, Telfort, Vodafoon (en dus hier te lezen Orange).

Of doet KPN hier stug niet aan mee, wat ook te zien in aan de toestelprijzen bij verlenging van een abonnement (aardig hoog altijd in vergelijking met andere providers). Om nu een duur telefoontje te gaan plegen naar KPN... ach dan loop ik volgende week wel naar de winkel toe. Ik vroeg het me af of er mensen hier ervaring mee hebben :).

Website, Flickr, FB, Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
Geen matches
Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2005 @ 20:56:
[...]

nice 8)
maar kan je meerdere kaarten tegelijk erin stoppen dan? of heb je ook kaarten van 4 gb??

@ATB, thnx voor het antwoord, wist ik niet :/
beetje rare vraag 8)7

meerdere kaarten? ik bedoel.. je kan gwn een kaart van 2 gb er in doen (of 4gb/ 512 mb weet ik t)
lees de whitepaper /op de se.site voor meer info)

mediamarkt heeft nu trouwen kaartjes in de aanbieding..maar ik wacht wel ff (mischien heb ik zoveel ruimte niet nodig, daarnaast errug duur! :r )

[ Voor 17% gewijzigd door willy1986 op 08-05-2005 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hershel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-09 17:54
Geen matches
Pagina's die linken naar dat c-device zijn er ook niet zoveel

Hier staan ze wel in een lijst van partners (?)

Ik zal ze voor de grap eens mailen of ze de K750i op voorraad hebben.

[ Voor 4% gewijzigd door hershel op 08-05-2005 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Dus vandaag over een week is het zover? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Dat is nog steeds de verwachting ja, maar ik heb alweer mijn twijfels, ik hoorde alweer geruchten van uitstel en ook de telefoonboer bij ons om de hoek heeft het over week 25...

Dat zou betekenen dat ik nog langer wachten moet...... ik heb al mjin hoop gezet op week 20, zoals in eerste instantie bekend.
Nog 5 weken daarna hou ik niet vol...... :'( :'( :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Week 25? dat zou wel erg zuur zijn .. zit ook al eff op deze phone te wachten!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racingboy
  • Laatst online: 13-09 11:38
Geen matches
Hier kan je een review vinden over de K750, foto's staan in de foto-gallerij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
De prijs is bij moment van schrijven nog niet gekend, maar de vele functies en mogelijkheden laten vermoeden dat het niet weinig zal zijn. De K700i had vorig jaar een introductieprijs van 459 euro.

Staat letterlijk in de vergelijking, duhh, zoek eens op een willekeurig forum, of een webshop en voila een gemiddelde prijsindicatie moet niet moeilijk zijn denk ik.

Verder kan deze review niet tippen aan die van mobile-review. Maar bevestigd wel weer dat ie het wachten waard is.
Ik wil wel de zwarte uitvoering hebben, de zilveren lijkt me niet zo geweldig, maar dat is een kwestie van smaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Geen matches
Ik vind het een beetje een vreemde review. De score komt niet echt overeen met de tekst.
Ze kunnen eigenlijk geen nadelen vinden, maar geven het toestel toch een vrij lage score.
En over belkwaliteit spreken ze met geen woord. Erg kort door de bocht. Bluetooth is bluetooth volgens hun. De RDS op de radio wordt niet genoemd.

Lijkt erop of dat ze het toestel 10 minuutjes vast hebben mogen houden en aan de hand daarvan een review hebben geschreven.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ze mogen uiterlijk de telefoon van mij de 22ste week leveren en anders kunnen ze me wegbrengen naar t gekkenhuis, cebit 2005 (toen had ik m in mn handen) lijkt al weer eeuwen geleden en die k700i heb ik ook wel weer gezien inmiddels!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hershel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-09 17:54
Geen matches
Week 25? Ik zou haast een 6230i halen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik ken het gevoel, de 6230i was mijn andere optie.
Heb toch wel redelijk in dubio gezeten tussen de beide toestellen, maar ben uiteindelijk voor de k750i gegaan, omdat ie gewoon meer heeft, mooier is en de meerwaarde van de 6230i ten opzichte van de 6230 niet echt boeiend was.

Maar nou moet ie dus niet uitgesteld worden naar week 25, want dan ga ik mijn keuze wellicht toch nog maar eens overwegen ;)

Nee, zonder dollen, ik wil gewoon de K750i hebben, maar ik wil niet nog eens 5 weken wachten en domme reviews lezen, ik wil gewoon het toestel hebben !!!
:9~ :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
er loopt al een inkoopactie van op www.inkoopactie.net, hier kun je je inschrijven voor dit toestel en hem voordelig aanschaffen met kwantumkorting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
als het nog 5 weken gaat duren, wordt het toch serieus overwegen om de w800i aan te schaffen, want die staat omstreeks september gepland.... met meer geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
Geen matches
Heb een bericht van c-device gehad:

Hartelijk dank voor uw interesse in de K750i.
Door een vergissing hebben wij een fout gemaakt met de prijs van de
Sony-Ericsson K750i. De prijs op onze site www.c-device.com was
exclusief 19% BTW. Inmiddels is de prijs op de website gewijzigd en
bieden wij de K750i aan voor EUR. 329,- incl. BTW.

Als u vandaag nog bestelt, leveren wij dit eind volgende week uit.
Onze excuses voor het ongemak.

Voor vragen kunt u altijd contact met ons opnemen.
Ook als u specifieke producten zoekt, denk dan gerust aan ons.

Met vriendelijke groet,
C-DEVICE

Prijs is dus ongeveer hetzelfde als andere webshops. Wel zeggen ze dat hij vanaf eind volgende week geleverd kan worden. Toch zoek ik nog even verder naar een webshop waar de prijs ongeveer hetzelfde is, maar waar meer informatie over de kwaliteit van de winkel van te vinden is

[ Voor 19% gewijzigd door Brammel op 09-05-2005 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijssie909
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-03 09:33
Geen matches
Via www.gsmhuis.nl kun je hem kopen voor 322 euro, de zwarte uitvoering dan...

Zilver 328 euro.

gsmhuis komt wel goed uit de vergelijkingen...

STAY AWAKE!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2005 @ 09:08:
Dat is nog steeds de verwachting ja, maar ik heb alweer mijn twijfels, ik hoorde alweer geruchten van uitstel en ook de telefoonboer bij ons om de hoek heeft het over week 25...

Dat zou betekenen dat ik nog langer wachten moet...... ik heb al mjin hoop gezet op week 20, zoals in eerste instantie bekend.
Nog 5 weken daarna hou ik niet vol...... :'( :'( :'( :'(
Stel je niet zo aan zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjek
Geen matches
Brammel schreef op maandag 09 mei 2005 @ 13:08:
Prijs is dus ongeveer hetzelfde als andere webshops. Wel zeggen ze dat hij vanaf eind volgende week geleverd kan worden. Toch zoek ik nog even verder naar een webshop waar de prijs ongeveer hetzelfde is, maar waar meer informatie over de kwaliteit van de winkel van te vinden is
Wil je dat ook hier laten weten? Ik ben ook van plan de k750i los te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvanhoesel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-03-2024
Geen matches
er loopt al een inkoopactie van op www.inkoopactie.net, hier kun je je inschrijven voor dit toestel en hem voordelig aanschaffen met kwantumkorting.
Kan niks vinden op http://www.inkoopactie.net/search?w=p&q=k750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Geen matches

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
Geen matches
Thijssie909 schreef op maandag 09 mei 2005 @ 13:29:
Via www.gsmhuis.nl kun je hem kopen voor 322 euro, de zwarte uitvoering dan...

Zilver 328 euro.

gsmhuis komt wel goed uit de vergelijkingen...
In de tweakers shopsurvey zijn er nog vrij veel niet tevreden over gsmhuis. Denk dat ik nog ff 1 of 2 weken wacht met bestellen, dan zullen wel meer shops hem op internet hebben staan.
Hier staat die:
http://www.inkoopactie.net/ia/5fdtw2nw
edit: damn, net te laat...

[ Voor 3% gewijzigd door Brammel op 09-05-2005 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Mocht het zo zijn dat de plaatselijke telefoonboer week 25 aangeeft, dan zal dat wel net zoiets zijn als bij de V800. Had het ook ff bij de BC paar km hier vandaan gevraagd, zeiden daar dat-ie week 22 zou komen. Dacht dat ze 't over de Z800i hadden, maarnee, ze beweerden dat de V800 week 22 zou komen....en ja hoor, hij is er allang.....

Volgens mij schreeuwen die gasten allemaal maar wat omdat ze gewoon zelf niet eerder aan 't ding kunnen komen... :-\

Btw, ik moet 'm echt volgende week hebben....kan niet meer wachten 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2005 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Brammel schreef op maandag 09 mei 2005 @ 13:08:
Heb een bericht van c-device gehad:
Ik heb echt precies hetzelfde bericht ook gekregen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
weet iemand een antwoord op mijn vraag wat het ongeveer kost om een abbo op te zeggen??

is dat ongeveer aantal maanden nog te gaan + klein percentage wat erbij wordt gedaan voor winstbederf?? en is het mogelijk om nummerbehoud te doen wanneer je je abbo opzegt??

zou graag alvast wat antwoorden willen voor ik met debitel ga bellen.. wil wel duidelijkheid voor ik met zo`n dom wicht aan het praten ben.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Geen matches
Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2005 @ 20:28:
weet iemand een antwoord op mijn vraag wat het ongeveer kost om een abbo op te zeggen??

is dat ongeveer aantal maanden nog te gaan + klein percentage wat erbij wordt gedaan voor winstbederf?? en is het mogelijk om nummerbehoud te doen wanneer je je abbo opzegt??

zou graag alvast wat antwoorden willen voor ik met debitel ga bellen.. wil wel duidelijkheid voor ik met zo`n dom wicht aan het praten ben.....
Idd weet iemand dit? Ik wil m'n orange abbo (eventueel) opzeggen. Ik moet nog tot 24 augustus, (heb 30 euro / maand) Wat zou me dat gaan kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
damn die gasten zijn gek :P ze rekenen 20% winstderving over het gemiddelde van je facturen. ik zit gemiddeld op 100 euro terwijl ik een 26 euro abbo heb.. dus dat wordt dan 15Euro MISTENS per maand bijbetalen... dus 5 x 15 = 75 euro aan niets uitgeven :P.... Mafketels.. maar aangezien ik ze alleen maar rijker maak door door te bellen... kan het me geen reet schelen.. als ze maar niet komen met een 50% ofzo... ik heb het gehad met deze gasten.. vorige keer gewoon zonder reden 2 dagen afgesloten geweest... toen ik belde bleek er een foutje zijn gemaakt en zou worden onderzocht... 2 dagen later ik maar weer bellen omdat er niks gebeurd is.. zegt ze jah ik zie het.. ik activeer hem wel weer voor je... binnen 5 minuten kon ik weer bellen.. maar dat deed de emmer overstromen.. NOOIT meer debitel...ik ben liever 250 euro kwijt aan niks dan dat ik nog blijf doorbellen met ze.. misschien maar zo`n Simonly abbo van Vodafone afsluiten.. die zien er wel grappig uit.. gaan ze me trouwens nog wel helpen wanneer ik mijn nummer mee wil nemen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
Geen matches
Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2005 @ 20:38:
gaan ze me trouwens nog wel helpen wanneer ik mijn nummer mee wil nemen???
Weet niet welke winkel je op het oog hebt, maar bij www.gsm.nl kun je bij het aanvraagformulier aangeven of je je oude nummer mee wilt nemen of niet. Ook bij sim-only, alleen ben je aardig wat centjes daarvoor kwijt |:(

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priet
  • Laatst online: 06:59

Priet

To boldly do what no one has..

Geen matches
Ben ooit overgestapt van Debitel naar T-Mobile... het nummerbehoud heeft me drie maanden geduurd omdat de communicatie tussen de beide providers niet helemaal soepeltjes verliep. Ze liepen elkaar de schuld te geven van de fouten die er gemaakt werden :(

De K750i is eigenlijk de K700i maar dan zonder alle nadelen (zoals ontbreken van geheugenslot) ervan. Wat mist er dan eigenlijk nog op de K750i :?

"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Geen matches
Een directe hoofdtelefoon aansluiting zou erg fijn geweest zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
en hele goede software om aan je pc te koppelen!!! Die brakke shit die er nu is echt een schande!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Geen matches
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 08:44:
en hele goede software om aan je pc te koppelen!!! Die brakke shit die er nu is echt een schande!
Gewoon FMA gebruiken!
Maar dat mist er niet aan de telefoon (hardware) heh, dat is de software die ontbreekt B)

Pagina: 1 ... 9 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.