"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Je WEET toch wel dat Sony met deze nieuwe phones de NADRUK ligt op Multimedia?vanpeltje schreef op donderdag 21 april 2005 @ 20:10:
weet je wat ik niet snap?
deze mensen:
[...]
[...]
[...]
Anders koop je toch gewoon een mp3speler!
De oordopjes is ook een handfree-set! dat wil zeggen: Er zit ook een knop op om een een oproep aan te nemen, als je muziek aan het luisteren ben.. dan hoef je niet zo in je zak te graaien als iemand je belt.
Btw, die connector is volgens mij wel handig want ik hoop dat ie oordopjes dan beter in de telefoon blijven zitten en nu er makkelijk uitschieten..
Dus Foto's nemen, MUZIEK afspelen, etc...
Misschien begrijp je ons nu?
Is te hopen dat ze dit ook door gaan voeren hier.
Bij mijn S700 zit ook een headset en die dopjes doen na een half uur pijn in je oren, terwijl ik dure sonydoppen heb liggen die ik niet kan gebruiken. MP3 luister ik wel op mijn iPod maar soms een filmpje kijken is toch wel fijn met goed geluid en fijne doppen.
PSN: Shiver23
Verwijderd
Dan alsnog, je gaat je er dan aan ergeren als je gebeld wordt en eerst je telfoon moet pakken voordat je op kan nemen. Het gaat gewoon niet werken als je je eigen oordopjes erin wilt steken, omdat de head-set functie dan wegvalt en daarbij dus een functionaliteit die voor velen wel handig is.
@ shiver23:
da's een mooie oplossing, alleen krijg je dan wel erg veel overtollig draad. Ik neem aan dat je de afstandsbediening vrij hoog hebt wegens de mic. wat doe je dan met de rest van de kabel van je oordoppies? MAarja dat valt te bezien. Nogmaals mooie oplossing, mogen ze doorvoeren van mij. ook naar andere merken
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2005 10:47 ]
Foto van japanse model.Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 10:44:
Dan alsnog, je gaat je er dan aan ergeren als je gebeld wordt en eerst je telfoon moet pakken voordat je op kan nemen. Het gaat gewoon niet werken als je je eigen oordopjes erin wilt steken, omdat de head-set functie dan wegvalt en daarbij dus een functionaliteit die voor velen wel handig is.
Zoals je ziet kan je je eigen dopjes erin steken én blijft het werken als headset omdat de microfoon dus nog steeds in het draad zit.

Zoiets bijvoorbeeld.
HIER staan nog meer foto's ervan. (Trage link)Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 10:55:
wow, die is mooi!
Waarom issie alleen in japan uit gekomen?
Verwijderd
Maar dit is wel een oplossing voor het oordopjesprobleem.. Ben benieuwd of andere merken dit ook in ontwikkeling hebben.
heb totaal geen verstand met die abbo's. Ik ga me er wel een keer in verdiepen, maar hoe t nu nog ff bij het prepay, bel toch niet zoveel.willy1986 schreef op donderdag 21 april 2005 @ 20:21:
[...]
bestel je toch ff dat "24-maanden-lang-150-min-gratis-bellen -sim-kaartje daaro? kost je alleen maar 19.95 aan verzendkosten. en ben je stukke goedkoper uit dan prepaid
* willy1986 heeft al een simkaartje besteld
huh ?? ik heb lopen zoeken, maar niet gevondenwilly1986 schreef op donderdag 21 april 2005 @ 17:32:
www.gsm.nl heeft wel lekkere aanbieding...
paar weken terug nog was het 20 euro per maand(24 mnd lang)
NU €12.95 24 maanden lang , 150 belminuten met GRATIS k750!![]()
je kan natuurlijk ook dat toestel los kopen en je bestelt daaro die sim only abbo met een cashback van 480 !!![]()
. maarjaa dan ben je even duur uit...
ik ga rustig langer wachten voor nog betere aanbieding!
| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |
Je mag mijn bril wel lenen....-8/-8whitehouse schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 13:52:
[...]
huh ?? ik heb lopen zoeken, maar niet gevonden
staat pontificaal voor je neus bij openen van de pagina
waar lees je dat als ik vragen magVerwijderd schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 16:20:
Als ik het dus goed lees is hij er vanaf week 18 al bij BC?
Verwijderd
Ah jij behoort dan tot de ik-krijg-woensdag-uitbetaald-werknemersVerwijderd schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 19:10:
Van mij mag het nog 3 woensdagen duren, dan kan ik hem pas betalen
[ Voor 15% gewijzigd door CLB op 23-04-2005 22:05 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
hehe, ik ben blij dat ik elke laatste vrijdag van de week mn geld krijg, dus dat is volgende week al. Laat dit foontje maar lekker snel komen!CLB schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 22:04:
[...]
Ah jij behoort dan tot de ik-krijg-woensdag-uitbetaald-werknemers
Verwijderd
Verwijderd
http://www.belcompany.nl/et/hah8blz4.htm
Onderaan van Orange
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2005 10:53 ]
There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi
Werkt alleen maar in het voordeel van de mensen die nog niet besteld hebben.trimakassi schreef op zondag 24 april 2005 @ 12:29:
Hehe, lekker ongeduldig iedereen hier...Het is al vaker gezegd dat het toch echt (vanaf) week 20 gaat worden. Bij BC gaven ze toe dat ze erg vroeg met de vermelding in het krantje waren. Er was al wel een medewerker van SE geweest om eea uit te leggen. Gewoon nog heel even wachten dus.
komen nl. alleen maar betere aanbiedingen
TK - Invisible Shield voor Macbook Pro 15'' Unibody in V&A
Ik weet nu al zeker dat ik hem ga haler, stijlvoller en technisch interessanter dan die Nokia meuk (stiekem twijfelde ik wel tussen de K750i en de 6230i
sjakietrekhakie schreef op maandag 25 april 2005 @ 12:22:
Vanaf week 20 pas... jammer
Ik weet nu al zeker dat ik hem ga haler, stijlvoller en technisch interessanter dan die Nokia meuk (stiekem twijfelde ik wel tussen de K750i en de 6230i).
There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Ik heb een K700i op dit moment en ik vind zilver dus erg mooi, straks zit toch iedereen met die zwarte...
maar.. die zwarte rand is zo lelijk bij de zilvere-versie..
wat moet ik doen? (dilemma!)
vanpeltje
ik zou wachten tot je ze beide een keer in de handen gehad hebt. kan altijd mee of tegen vallen.vanpeltje schreef op maandag 25 april 2005 @ 19:12:
Ik weet niet of ik nou voor die zwarte of voor die zilvere moet gaan...
Ik heb een K700i op dit moment en ik vind zilver dus erg mooi, straks zit toch iedereen met die zwarte...
maar.. die zwarte rand is zo lelijk bij de zilvere-versie..
wat moet ik doen? (dilemma!)
ma ik zit ook te wachten tot deze mob er is
Yes werkt wel hoor! Er zit 512 MB bijgeleverd dat is denk wat je gelezen hebtLordLynx schreef op maandag 25 april 2005 @ 19:09:
Ik zit te denken om op inkoopacties.net mee te doen met die IA voor de 1 gig memory stick pro duo, zou dat sticky werken in deze telefoon (omdat er eerst max 512 in de pressreleases stond)
EDIT: sorry dacht dat ik in 't W800 topic postte
[ Voor 10% gewijzigd door CLB op 25-04-2005 21:39 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
ik wil gewoon max 20 euro per maand betalen voor 2 jaar en dan gratiz de K750i hebben ..
dat zal moeilijk gaan worden, meestal zie je het pas bij abbo's van 25+ 2jr en dan gratis toestel.whitehouse schreef op maandag 25 april 2005 @ 23:56:
mmm.. bij Vodafone kun je niet zo'n goedkoop abo krijgen met deze telefoon..
ik wil gewoon max 20 euro per maand betalen voor 2 jaar en dan gratiz de K750i hebben ..
Verwijderd

Na lang twijfelen tussen de 6230i en de K750i heb ik gekozen voor de K750i en ik ga wachten.... tot ongeveer week 20, zal wel iets uitlopen, maar het is het wachten waard.
Waarom de K750i tegenover de 6230i?
De K750i heeft een beter kleurenscherm (262k ipv 65k).
Design is mooier dan de 6230(i) vind ik.
Beltonen zijn net wat beter dan de standaard nokia shit, met MP3 maakt dit niet meer uit.
2.0 megapixel is beter dan 1.3, flits(je) aanwezig, nokia heeft dat allemaal niet.
6230i is een telefoon als 13 in een dozijn, half nederland loopt al met de 6230. Vind ik het leuker om een beetje origineel te zijn.
Nadelen van de SE ten opzichte van de 6230i
Accu van de nokia zal in de praktijk langer meegaan, in theorie zijn ze hetzelfde ongeveer, maar ik ben benieuwd.
Ik heb een car-kit HF-91 in de auto voor 6310i, met connectortje kun je deze ombouwen zodat ook 6230i erin past en goed werkt.
Indeling van SE is beetje omslachtig als je een nokia gewend bent.
ik ga me 6310i karkit ook maar verkopen (6310i zelf is stuk -> geeft melding "contact service" en vaak zelfs niets ..)
[ Voor 36% gewijzigd door PhuSioN op 26-04-2005 10:10 ]
Verwijderd
Je gaat niet wachten op de w800i? en waarom niet.Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 08:56:
Ik ben eruit!!!![]()
![]()
Na lang twijfelen tussen de 6230i en de K750i heb ik gekozen voor de K750i en ik ga wachten.... tot ongeveer week 20, zal wel iets uitlopen, maar het is het wachten waard.
Waarom de K750i tegenover de 6230i?
De K750i heeft een beter kleurenscherm (262k ipv 65k).
Design is mooier dan de 6230(i) vind ik.
Beltonen zijn net wat beter dan de standaard nokia shit, met MP3 maakt dit niet meer uit.
2.0 megapixel is beter dan 1.3, flits(je) aanwezig, nokia heeft dat allemaal niet.
6230i is een telefoon als 13 in een dozijn, half nederland loopt al met de 6230. Vind ik het leuker om een beetje origineel te zijn.
Nadelen van de SE ten opzichte van de 6230i
Accu van de nokia zal in de praktijk langer meegaan, in theorie zijn ze hetzelfde ongeveer, maar ik ben benieuwd.
Ik heb een car-kit HF-91 in de auto voor 6310i, met connectortje kun je deze ombouwen zodat ook 6230i erin past en goed werkt.
Indeling van SE is beetje omslachtig als je een nokia gewend bent.
want zelf zit ik te twijfelen tussen de w800i en k750i...
Verwijderd
ja maar de belcompany kan hem niet leveren en hebben hem op de voorpagina gezet om mensen zoals jouw en mij te lokken naar een telefoon die er niet is.whitehouse schreef op maandag 25 april 2005 @ 11:03:
mm..apart..op www.gsm.nl kan dit al wel-> zie op de voorpagina de belcompany - aanbieding
maar ze geven wel de mogelijkheid hem te reseveren beetje vaag van ze maarja
En jij verwacht dat slechts enkelen de K750i gaan aanschaffen?Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 08:56:
[ Voor 3% gewijzigd door bitpixl op 26-04-2005 11:42 ]
Ik heb hem daar ook besteld! nog 3 weken, SIM is al binnen, Heb FutureGSM ook al laten toevoegen in de shop surveypatryk schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 10:08:
Bij futuregsm hebben ze een 2jarig vodafone 100 abo met de k750i met 25 euro cashback. Dus het is zeker mogelijk. Plus dat je belminuten nog gratis verdubbeld worden naar 200 minuten. En nog een 1 euro korting per maand hebt op het abo.
zieJig schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 10:22:
Kan er een nieuwe openings post worden gemaakt, met alle info etc op een rijtje? Evt nieuwe thread?
Ginz schreef op maandag 18 april 2005 @ 22:48:
[...]
Knuppeltjes
Ik heb al in een eerder stadium gemeld dat ik graag een nieuwe startpost maak, zoals ik die ook samen met andere gemaakt het voor alle andere SonyEricsson telefoons.
Maar aangezien dit topic nog niet bij de 1000 posts beland is, komt er nu gewoon nog geen nieuw topic. En ja, ik zal alle informatie die reeds vermeld is (ik volg dit topic vanaf dag 1) zal ik in de startpost verwerken.
Voor mij eerdere werken kan er naar de startposts van het T610, T630 en K700 topic gekeken worden. (Maar helaas wordt die te vaak gewoon overgeslagen
Volgens hun was de prijs nog niet bekend. Wel beetje vreemd dat bij gsm.nl er al wel een prijs bekend lijkt te zijn. (13 euro p/m 2 jaar lang).
Sim only + toestel=
€3,49 x 12 = €41,88
+ €326,- = €367,88
Of de combinatie van Telfort/toestel 200min:
€649,-
bron: gsm.nl
[ Voor 25% gewijzigd door Empulse op 26-04-2005 14:29 ]
Dan kan deze startpost toch gewoon aangepast worden?
nickdekruijk.nl Websites & Fotografie
Het duurt niet lang of deel 2 is er al (we zitten al op pagina 27). Denk niet dat Barca zin heeft om de topicstart te veranderen als Ginz die van deel 2 maakt en er verder niks van deze topicstart over blijft... Gewoon allemaal lekker veel posten zodat deel 2 er snel isAmphora schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 14:23:
[...]
Dan kan deze startpost toch gewoon aangepast worden?
SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment
Ayofe Theme for Symbian S60
Ok bedankt voor de uitleg, ook de andere dudeEggy schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 15:22:
[...]
Het duurt niet lang of deel 2 is er al (we zitten al op pagina 27). Denk niet dat Barca zin heeft om de topicstart te veranderen als Ginz die van deel 2 maakt en er verder niks van deze topicstart over blijft... Gewoon allemaal lekker veel posten zodat deel 2 er snel is
Kan Barca dan niet gewoon de topicstart van Ginz posten?Eggy schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 15:22:
[...]
Het duurt niet lang of deel 2 is er al (we zitten al op pagina 27). Denk niet dat Barca zin heeft om de topicstart te veranderen als Ginz die van deel 2 maakt en er verder niks van deze topicstart over blijft... Gewoon allemaal lekker veel posten zodat deel 2 er snel is
oke deels off-topicEggy schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 15:22:
[...]
welke bluetooth headset of carkit is nu voor type het beste in prijs/kwaliteits verhouding?
Zit vaak in de auto
Ben zelf erg tevreden met de Parrot 3100. De 3000 lijkt me ook uitstekend. (Is weer wat goedkoper)jefjef schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 16:29:
[...]
oke deels off-topic
welke bluetooth headset of carkit is nu voor type het beste in prijs/kwaliteits verhouding?
Zit vaak in de auto
De 2MP camera is de komende maanden het beste wat er op een telefoon te krijgen is.whitehouse schreef op maandag 25 april 2005 @ 12:31:
wat heeft jou doen kiezen voor de K750i ?
Menu structuur van de telefoon vind ik prettig, voor alles wat ik met een telefoon wil zit er wel software op. Het uiterlijk is aardig en niet te vergeten, dit alles is voor een redelijke prijs.
En dan is het ook nog een Sony Ericsson waar waarschijnlijk over een paar maanden niet half Nederland mee rondloopt. Wat wel het geval is bij de 6230i en de Samsung D500.
Genoeg redenen dus
En verwacht niet dat heel nederland er mee loopt, de meeste zullen toch voor nokia kiezen, omdat ze dat menu kennen.
Maar heb nu 2 jaar T610 gehad en heb zelf liever SE dan Nokia
Barca heeft daar niet zoveel tijd voor.Amphora schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 16:28:
[...]
Kan Barca dan niet gewoon de topicstart van Ginz posten?
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Hij hoeft em toch ook niet te maken? Kan gewoon jou post knippen/plakken toch? Jij hebt em toch al?
Verwijderd
Toch had hij in hun folder gestaan. http://www.belcompany.nl/et/hah8blz4.htmVerwijderd schreef op woensdag 27 april 2005 @ 10:37:
kon me ook al niet voorstellen dat het week 18 is, want bij de meeste belcompany's weten we er nog niks van!
Wel apart reclame er voor maken terwijl ze hem nog niet kunnen leveren
Edit:
Zojuist een mail naar Belcompany gestuurd met de vraag dat het toestel in die folder staat en wanneer hij opvoorraad is, en binnen 5 min een mail terug, erg goede service!
Hierop kunnen wij u het volgende antwoorden:
Dit toestel wordt in week 20 verwacht. Helaas zijn de prijzen nog niet
bekend.
[ Voor 31% gewijzigd door NielsHarley op 27-04-2005 11:58 ]
Verwijderd
Weet iemand hier al iets meer over????? Kan er namelijk op internet nog weinig over vinden!
Hmm ugly NoTia. Vind je dat echt mooi design?Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2005 @ 18:56:
Ik zag net op www.nieuwemobiel.nl dat er ook nog een leuke Nokia aan komt. De N90, deze heeft ook zeer veel belovende spec's! Alleen jammer genoeg staat er niet bij welke camera erin zit.
Weet iemand hier al iets meer over????? Kan er namelijk op internet nog weinig over vinden!
Lijkt net op 'n opklapbare campingstoel met geintergreerde koelbox
waarom post je dit hier?Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2005 @ 18:56:
Ik zag net op www.nieuwemobiel.nl dat er ook nog een leuke Nokia aan komt. De N90, deze heeft ook zeer veel belovende spec's! Alleen jammer genoeg staat er niet bij welke camera erin zit.
Tsjaa okee daar heb je wel gelijk in, mja waar moet 't anders?
Je kan moeilijk der ook moeilijk een heeel nieuw topic voor gaan openen

kan bestCLB schreef op woensdag 27 april 2005 @ 19:51:
[...]
Tsjaa okee daar heb je wel gelijk in, mja waar moet 't anders?
Je kan moeilijk der ook moeilijk een heeel nieuw topic voor gaan openen
Verwijderd
Nu nog even de juiste plek vinden om hem te kopen. Denk dat ik een los toestel koop (+/- 340 euro) en dan een vodafone simonly 1 jarig 150 abonnement van 2,50 per maand er bij neem. Dit is dan volgens mij altijd goedkoper dan zo'n abonnement met een gratis telefoon. Totale kosten voor 1 jaar: 370 euro, terwijl je met hetzelfde abonnement met de k750 er bij (voor 190 euro) maar liefst 465 euro kwijt bent: klik.
[ Voor 37% gewijzigd door Brammel op 28-04-2005 00:17 ]
Vergeet de Samsung D600 niet die ergens in Aug/Sept. in de verkoop gaat...Brammel schreef op donderdag 28 april 2005 @ 00:09:
Heb vandaag eens ff een aantal telefoons die voor mij in aanmerking zouden komen uitgezocht (samsung d500, nokia 6230i, SE w800), en ben uiteindelijk bij de k750i gekomen. Lijkt me een geweldig toestel.
Nu nog even de juiste plek vinden om hem te kopen. Denk dat ik een los toestel koop (+/- 340 euro) en dan een vodafone simonly 1 jarig 150 abonnement van 2,50 per maand er bij neem. Dit is dan volgens mij altijd goedkoper dan zo'n abonnement met een gratis telefoon. Totale kosten voor 1 jaar: 370 euro, terwijl je met hetzelfde abonnement met de k750 er bij (voor 190 euro) maar liefst 465 euro kwijt bent: klik.
Ik ga nog steeds voor de K750i, maar de D600 komt erg in de buurt qua specs
Ik heb net de N91 van Nokia gezien en....damn.... 4gb hd voor muziek, ultraslick design en 2mp cam.
Het wordt nu wel heel erg moeilijk met kiezen...
[ Voor 9% gewijzigd door bitpixl op 28-04-2005 09:02 ]
Verwijderd
Verwijderd
De K750i is hier een goed voorbeeld van, vele malen beter dan de 6230i.
Enige wat ik nog mis bij SE is een stootvast, stofdicht, waterdicht toestel.
Siemens, en Nokia hebben deze wel, siemens heeft de M35, ME45, M55 en de M65, eerdaags komt de M75 uit.
Nokia heeft de 5210, 5100, 5140 en eerdaags de 5140i (met MP3 speler met 3,5 mb geheugen
Dat heeft SE nog helemaal niet lijkt het wel, misschien toch wel handig voor SE om zich ook hiermee bezig te gaan houden.
Of het Debitel Vodafone 150 abbo 2 jarig + K750i voor slechts 12,95 pm.Empulse schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 13:56:
Telfort 200min.
Sim only + toestel=
€3,49 x 12 = €41,88
+ €326,- = €367,88
Of de combinatie van Telfort/toestel 200min:
€649,-
bron: gsm.nl
12.95 * 24 = €310.80
Hoe kan dit zo goedkoop?

tja je betaalt nog altijd 300 euri voor een telefoon, wat ik nogal duur vind. Want je kan een 2jarig debitel 150 abonnement ook voor 0 euro krijgen.pieter87 schreef op donderdag 28 april 2005 @ 11:30:
[...]
Of het Debitel Vodafone 150 abbo 2 jarig + K750i voor slechts 12,95 pm.
12.95 * 24 = €310.80
Hoe kan dit zo goedkoop?
Toch zal mij dat er niet van weerhouden om deze telefoon te halen
edit: vind zonder t, uh
[ Voor 3% gewijzigd door Whiskeyjack op 28-04-2005 11:36 ]
Ik ben zelf ook absoluut geen fan meer van Nokia met hun vreemde designs, maar kijk hier maar eens even hoe de N91 eruit ziet. EN er zit daar wel standaard een normale headphone plug op.sjakietrekhakie schreef op donderdag 28 april 2005 @ 09:59:
Die N91 zal nog wel even duren en zal wel weer lomp groot zijn met een lelijk design.
Maar goed, genoeg offtopic geluld, ik wilde alleen maar zeggen dat het voor mij nog een lastige keuze gaat worden
Ja maar dit is toch wel de beste aanbieding die ik tot dit moment gezien heb.Whiskeyjack schreef op donderdag 28 april 2005 @ 11:34:
[...]
tja je betaalt nog altijd 300 euri voor een telefoon, wat ik nogal duur vind. Want je kan een 2jarig debitel 150 abonnement ook voor 0 euro krijgen.
Zit er geen addertje onder het gras ofzo?
Verwijderd
En de prijs, hallo, 650,- euro of meer, wat denkt nokia wel dat ze zijn.
goed, nu back-on topic.
de K750i lijkt wel weer overschaduwd te gaan worden door de andere fabrikanten die met een massa nieuwe toestellen de markt willen veroveren?
Verwijderd
mmm misschien het tarief van 0,29 ct / min voor bellen buiten je bundel, met een starttarief van 0,07 ct?pieter87 schreef op donderdag 28 april 2005 @ 11:51:
[...]
Ja maar dit is toch wel de beste aanbieding die ik tot dit moment gezien heb.
Zit er geen addertje onder het gras ofzo?
so what, als je meer dan 150 minuten belt, moet je een ander abonnement nemen. Bellen buiten de bundel is altijd onvoordeligVerwijderd schreef op donderdag 28 april 2005 @ 12:49:
[...]
mmm misschien het tarief van 0,29 ct / min voor bellen buiten je bundel, met een starttarief van 0,07 ct?
Verwijderd
Dat valt nog wel mee. Bijvoorbeeld bij Telfort is bellen buiten je bundel net zo duur als binnen je bundel.Whiskeyjack schreef op donderdag 28 april 2005 @ 12:50:
[...]
so what, als je meer dan 150 minuten belt, moet je een ander abonnement nemen. Bellen buiten de bundel is altijd onvoordelig
En wie belt er nou niet meer dan 150 min??
dat lijkt me sterk. Maar goed, bij debitel kost een 150 minuten abo dus 0 euro, dus het verschil met buiten de bundel bellen is dus 29 cent per minuut.Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2005 @ 13:15:
[...]
Dat valt nog wel mee. Bijvoorbeeld bij Telfort is bellen buiten je bundel net zo duur als binnen je bundel.
En wie belt er nou niet meer dan 150 min??
Kijk, dat is interessant leesvoer.... Nu weet ik zeker dat het deze wordt. Nog even geduld.
Waar zie je dat dan staan?pieter87 schreef op donderdag 28 april 2005 @ 11:30:
[...]
12.95 * 24 = €310.80
Hoe kan dit zo goedkoop?
GSM.nl zijn trouwens niet al te positieve berichten van te vinden in de shop survey en op andere plaatsen op internet.
[ Voor 19% gewijzigd door Brammel op 28-04-2005 16:17 ]
Daar hebben we wat aan, ik ben nu ook helemaal overtuigd. Ik zat net nog te twijfelen over de Nokia N90 maar ik wil niet nog langer wachten en bovendien, die N90 ziet er eigenlijk niet uit (vooral dichtgeklapt).
edit: Ik zal dat document even opsommen.
Belangrijkste features:
-2MP camera (aardige foto's maken op 1632x1224)
-MP3 speler (AAC, MIDI, AMR en WAV ook supported)
-FM tuner met RDS
-voice recording (in AMR formaat)
-1.8" 262k TFT scherm
-Sony Memory Stick (PRO) Duo = betaalbaar
-Bluetooth
-Infrarood
-DRM media support
-XHTML browser
-E-mail (GPRS)
-MP3 ringtones
-mediaplayer, MusicDJ, VideoDJ
-stijlvol uiterlijk
Wat willen we nog meer?
[ Voor 4% gewijzigd door hershel op 28-04-2005 17:37 ]
Dat hij heel snel uit komt
Over stereo bluetooth kon ik niets vinden.
Ja maar... Ja maar... Vodafonepieter87 schreef op donderdag 28 april 2005 @ 11:30:
[...]
12.95 * 24 = €310.80
Hoe kan dit zo goedkoop?

Maar ik kon hem wel reserveren (was de eerste
Ik vind dit acceptabele service van belcompany. Ze waren ook de enige die wisten wanneer ze hem hebben. Andere zaken wisten vaak niet eens dat ie uit zou komen. En als dan wanneer was helemaal een raadsel.
Wat is er mis met vodafone? wat raad je dan aan?
[ Voor 5% gewijzigd door Brammel op 28-04-2005 18:51 ]
In het document staat zelfs Bluetooth v2.0!Shiver23 schreef op donderdag 28 april 2005 @ 18:29:
Bluetooth v1.2 - met meerdere connecties tegelijk.
Over stereo bluetooth kon ik niets vinden.
Dit beantwoorde gelijk m'n eerdere vraag in dit topic.The Bluetooth profile lets the user connect to several
units simultaneously. For example, the user can talk on the phone using a Bluetooth headset and send an image to another phone at the same time. It is also possible to let several players join a Bluetooth supported game. The K750i supports Bluetooth specification 2.0.
[ Voor 45% gewijzigd door amphora op 28-04-2005 19:02 ]
Verwijderd
Dit topic is gesloten.