Oh, ik dacht je dat het retorisch bedoelde en dat je hem niet interessant vond.CLB schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 14:24:
[...]
Ik geef niks toe. K wilde alleen weten wat men nou zo speciaal aan deze phone vond en dat weet ik nu. Dat jij nu de hele tijd doorgaat met je blabla
bla
dat is jou probleem en niet die van mij. Ik heb nooit gezegd dat ik 'm niet speciaal vond, maar ik wilde gewoon de functies weten waar men hier op deze site echt helemaal wild van wordt
eehh zullen we weer een beetje over de k750 blijven lullen en niet over die k*t megapixels en al die andere onzin
, niet zoveel zin in als dit topic wordt gesloten door deze onzin
Noopz your wrongTMC schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 18:24:
[...]
Oh, ik dacht je dat het retorisch bedoelde en dat je hem niet interessant vond.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Peace man!hellboy123 schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 18:36:
eehh zullen we weer een beetje over de k750 blijven lullen en niet over die k*t megapixels en al die andere onzin, niet zoveel zin in als dit topic wordt gesloten door deze onzin

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik vind het wel een erg lage prijs voor zo een telefoon, hier is sprake van een penetratieprijsstrategie of van een trading-down?
vanpeltje
niet echt al te serieus bedoeld
En nu voor de niet-economen?vanpeltje schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 20:38:
Ik vind het wel een erg lage prijs voor zo een telefoon, hier is sprake van een penetratieprijsstrategie of van een trading-down?
Hier is gewoon spraken van een (waarschijnlijk) goed product in de markt zetten tegen een redelijke prijs, waardoor SE een kaskraker in wording heeft, en dus mischien met een lagere winstmarge per product toch veel winst kan maken. Kijk anders even naar de review op http://www.mobile-review.com/review/sonyericsson-k750-en.shtml
Daar staat ook een stukje over prijs/hardware verhouding.
Maar dan loopt straks wel iedereen die hip wil zijn met zo'n mooie mobiel (net als vroeger Nokia 3310, Samsung E800, SE T610 en tegenwoordig Nokia 6230 en Samsung D500) Dat is wel jammerjaguarxj16 schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 22:02:
Hier is gewoon spraken van een (waarschijnlijk) goed product in de markt zetten tegen een redelijke prijs, waardoor SE een kaskraker in wording heeft, en dus mischien met een lagere winstmarge per product toch veel winst kan maken. Kijk anders even naar de review op http://www.mobile-review.com/review/sonyericsson-k750-en.shtml
Van Mobile-reviewjaguarxj16 schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 22:02:
This company leader is more then an interesting offer by Sony Ericsson, but also the strongest model in this class on the market. At least for half a year this model will dominate on the market, other manufacturers will have to attain to its level, determine their price policy from the fact of the Sony Ericsson K750i's existence. Samsung D600 and Nokia 6230i are the main rivals, or more precisely, the models compared with the K750 even today. As for Samsung's product, the functionality is comparable, but the point is another form-factor. In general, they may be put on the same level, since the models are much alike, though Samsung looses in camera possibilities. Nokia 6230i belongs to a lower class with a worse screen, camera and mp3 player. In general the device is evidently intended for another market segment, and only EDGE may be mentioned of possible advantages. The delay of Nokia 6230i's launch won't allow the model to prevail over the Sony Ericsson solution; they should be expected on the market at the same time.
PSN: Shiver23
Verwijderd
Geen matches
• Als je 1MP hebt hoef je deze echt niet te kopen voor de 2MP.
• Als je MP3-speler op je mobiel hebt met geheugenuitbreiding hoef je deze echt niet te kopen.
• Als je Radio op je telefoon hebt hoef je deze echt niet te kopen.
• Als je Navigatie op je telefoon wil moet je deze niet kopen.
• Als je Gameboy,NES,SNES en SMS-spellen op je mobiel wil spelen moet je deze niet kopen. (Maar een symbian.)
• Als je UMTS wil hebben moet je deze niet kopen.
• Als je een lelijke telefoon (of clamshell
) hebt is dit een mooie vervanger.
• Als je +- 380 euro voor je mobiel wil betalen moet je deze zeker kopen.
• Als je abbo afloopt en een nieuwe telefoon wil kopen; ga goed bij je zelf na wat je nou eigenlijk wilt.
• Als je MP3-speler op je mobiel hebt met geheugenuitbreiding hoef je deze echt niet te kopen.
• Als je Gameboy,NES,SNES en SMS-spellen op je mobiel wil spelen moet je deze niet kopen. (Maar een symbian.)
• Als je een lelijke telefoon (of clamshell
• Als je abbo afloopt en een nieuwe telefoon wil kopen; ga goed bij je zelf na wat je nou eigenlijk wilt.
En kom dan tot de conclusie dat deze telefoon eigenlijk alles heeft wat je nodig hebt op een telefoon voor een leuke prijs (en bijna als enige in zijn klasse). Tenzij je natuurlijk veel geld wilt spenderen aan veel te dure kb's via umts/edge zonder daar echt interressante diensten voor terug te krijgen.Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 22:59:
• Als je 1MP hebt hoef je deze echt niet te kopen voor de 2MP.
• Als je een lelijke telefoon (of clamshell) hebt is dit een mooie vervanger.
Zoals hiervoor al gezegd is is de camera gewoon een extratje wat niemand echt serieus als vervanging voor digicam zal gebruiken, hier is geen enkele telefoon geschikt voor dus om deze reden de K750 afkraken slaat nergens op.
Verwijderd
Geen matches
Ik begrijp de fysieke beperkingen, en dat er op lange na geen EOS 1Ds technology inpast, maar ik snap niet dat mensen zo lopen te soppen op die 2mpix, wat dus niks voorstelt.reizende o Roel schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 18:16:
hmm heb zo het gevoel dat sommige mensen van deze telefoon verwachten dat er een Canon EOS 1Ds in zit. Voor een telefoon maakt hij best toffe plaatjes voor huis tuin en keuken gebruik. Daar gebruik je immers de camera op je telefoon voor, niet om trouwfoto's mee te maken. Daar huur je maar een fotograaf met een echte Canon EOS 1Ds voor in
En 380 euro, man, daar koop je een MDA-Compact voor! Beetje duur

Verwijderd
Geen matches
Als je af en toe is een fotootje wilt maken als er iets voor valt en je hebt je 5+ MP camera niet bij je..
Als je af en toe is een mp3-tje af wilt spelen of radio wilt luisteren...
Als je al jaren een tevreden SE gebruiker bent en hun menu's en sneltoetsen en handelingen uit je hoofd kent...
Als omstreeks deze tijd je abbo afloopt...
Hé. it's me
Kopen dit toestel. Voor het geld hoef je het niet te laten.
Had de prijs veel hoger verwacht toen ik maanden gelden de specs zag en bekend ben met de prijzen van andere toestellen.
Voor alle anderen: koop 'm maar niet. Blijft het een beetje exclusief.
Als je af en toe is een mp3-tje af wilt spelen of radio wilt luisteren...
Als je al jaren een tevreden SE gebruiker bent en hun menu's en sneltoetsen en handelingen uit je hoofd kent...
Als omstreeks deze tijd je abbo afloopt...
Hé. it's me
Kopen dit toestel. Voor het geld hoef je het niet te laten.
Had de prijs veel hoger verwacht toen ik maanden gelden de specs zag en bekend ben met de prijzen van andere toestellen.
Voor alle anderen: koop 'm maar niet. Blijft het een beetje exclusief.
Mag ik jou er op wijzen dat de qtek s100/i-mate jam simlock vrij minimaal 530 euro kost! dus dat scheelt nog steeds 150 euro. Daarbij is de mda-compact geen echte lekkere bel telefoon, en meer een pda. Niet iedereen zit op pda functies in zijn telefoon te wachten!Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 23:31:
[...]
Ik begrijp de fysieke beperkingen, en dat er op lange na geen EOS 1Ds technology inpast, maar ik snap niet dat mensen zo lopen te soppen op die 2mpix, wat dus niks voorstelt.
Ik ben er sinds gister achter dat de K750 een ingeboude radio antenna heeft. Dus je kunt radio luisteren zonder headset. Ik was het nog nergens tegen gekomen....
kijk dat is weer eens een leuk nieuwtjeSur_G schreef op woensdag 06 april 2005 @ 09:15:
Ik ben er sinds gister achter dat de K750 een ingeboude radio antenna heeft. Dus je kunt radio luisteren zonder headset. Ik was het nog nergens tegen gekomen....
Verwijderd
Geen matches
Wat dacht je dan, dat er zo een jaren '80 antenne uit kwam schuivenSur_G schreef op woensdag 06 april 2005 @ 09:15:

Beetje bassie en adriaan style he
En het gekke is dat de W800, de "Walkman" geen ingebouwde antenna heeft. Daar kijk je nog eens van op he?
[ Voor 96% gewijzigd door Sur_G op 06-04-2005 10:19 ]
Verwijderd
Geen matches
Ik bedoel meer dat 380 euro sick veel is voor een middelklas telefoontjejaguarxj16 schreef op woensdag 06 april 2005 @ 08:43:
[...]
Mag ik jou er op wijzen dat de qtek s100/i-mate jam simlock vrij minimaal 530 euro kost! dus dat scheelt nog steeds 150 euro. Daarbij is de mda-compact geen echte lekkere bel telefoon, en meer een pda. Niet iedereen zit op pda functies in zijn telefoon te wachten!
Je hebt echt geen idee waar je het over hebt, hè?Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2005 @ 09:50:
[...]
Wat dacht je dan, dat er zo een jaren '80 antenne uit kwam schuiven![]()
Beetje bassie en adriaan style he
Mobieltjes met radio gebruiken het draad van de handsfree-set als antenne.
Dus het is absoluut bijzonder dat er een antenne in zit. (weet je dit zeker? In reviews werd het niet genoemd.)
Jah ik heb radio met het beestje geluisterd zonder dat de headset erin zat, dus ik weet het vrij zeker
Maar geloof me ik was net zo verbaasd als jullie.
Maar geloof me ik was net zo verbaasd als jullie.
Hij geeft wel een melding als je de radio zonder headset aanzet: "Please insert handsfree for better reception. The cord works as a radio antenna"
Verwijderd
Geen matches
Jongens wat een gezeik allemaal op de K750i! Voor iemand die enkel is mp3 luisterd en voor de gein een paar foto's maakt, daarvoor is deze phone uitermate geschikt en niet te duur! En hij heeft een super mooi scherm. Wanneer je meer wilt moet je met tien toestellen om je nek gaan lopen zodat je tegelijk top kwali foto's kunt schieten, super scherpe films kunt maken en een iPOD voor je muziek, een telefoon om te bellen en een pda voor je agenda SUC6!
HET IS MAAR EEN TELEFOON! En wat hij nu meer kan is alleen maar mooi meegenomen!
Ik ga hem zeker kopen!
HET IS MAAR EEN TELEFOON! En wat hij nu meer kan is alleen maar mooi meegenomen!
Ik ga hem zeker kopen!
Verwijderd
Geen matches
Aha, slim
Want ik dacht al, zo een klein draadje kan nooit goed zijn 
Maar als de koptelefoon dus een antenne heeft ingebouwd, moet hij wel via een aparte connector gaan. Ik kan er dus geen sennheiser in stoppen?
Maar als de koptelefoon dus een antenne heeft ingebouwd, moet hij wel via een aparte connector gaan. Ik kan er dus geen sennheiser in stoppen?
wat een geblaat...
voor degene die niet kunnen wachten klik
ik vind het een relaxed telefoontje! een goede opvolger!

voor degene die niet kunnen wachten klik
ik vind het een relaxed telefoontje! een goede opvolger!
Verwijderd
Geen matches
Wat mij opviel is dat deze telefoon zo goedkoop in de lijsten staat...?
Als ik mijn T-mobile 300 abo verleng voor een jaar met deze telefoon betaal ik een kleine 50 e bij, voor de 6680 (die ik eerst wilde gaan kopen..) zou ik 200 euro kwijt zijn, wat natuurlijk belachelijk is!
mis ik iets volledig of..?
Als ik mijn T-mobile 300 abo verleng voor een jaar met deze telefoon betaal ik een kleine 50 e bij, voor de 6680 (die ik eerst wilde gaan kopen..) zou ik 200 euro kwijt zijn, wat natuurlijk belachelijk is!
mis ik iets volledig of..?
Ja maar dat mag je hier niet zeggen van sommige mensen. Want de MDA-compact is een smartphone en dat is natuuuuuuurlijk niet te vergelijken hehVerwijderd schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 23:31:
[...]
Ik begrijp de fysieke beperkingen, en dat er op lange na geen EOS 1Ds technology inpast, maar ik snap niet dat mensen zo lopen te soppen op die 2mpix, wat dus niks voorstelt.

MDA-compact is al telefoon een stuk minder, maar voor extra applicaties veelzijdiger.CLB schreef op woensdag 06 april 2005 @ 13:41:
[...]
Ja maar dat mag je hier niet zeggen van sommige mensen. Want de MDA-compact is een smartphone en dat is natuuuuuuurlijk niet te vergelijken heh![]()
MDA-compact kost zonder simlock bijna 200 euro meer.
MDA-compact heeft geen eens toetsen en is daarom totaal niet interessant voor mensen die een telefoon willen.
Je mag van mij alles zeggen, maar het moet wel ergens op slaan. Jullie zijn met z'n 2tjes lekker bezig om vooral hele domme reacties te plaatsten alleen om een beetje te provoceren.
Probeer je eerst eens een beetje te verdiepen voordat je allerlei domme uitspraken doet.
K750 wordt in het populaire middensegment geplaatst (300-400 euro) als een telefoon enorm veel functionaliteiten, die hierdoor een aantal stappen voor is op de concurrentie.
Jij bent gewoon een fucking-nort! Net als met je lompe reacties op het W800 topic! 'geen nieuws heh' Nee huhuhhh dweeze-fucker! 'MDA-compact heeft geen eens toetsen en is daarom totaal niet interessant voor mensen die een telefoon willen' Het is toch in hemelsnaam een telefoon. Zeg je tegen mij dat ik domme reacties plaats komt Mr. Master Lompheid himself.Shiver23 schreef op woensdag 06 april 2005 @ 15:19:
[...]
MDA-compact is al telefoon een stuk minder, maar voor extra applicaties veelzijdiger.
MDA-compact kost zonder simlock bijna 200 euro meer.
MDA-compact heeft geen eens toetsen en is daarom totaal niet interessant voor mensen die een telefoon willen.
Je mag van mij alles zeggen, maar het moet wel ergens op slaan. Jullie zijn met z'n 2tjes lekker bezig om vooral hele domme reacties te plaatsten alleen om een beetje te provoceren.
Probeer je eerst eens een beetje te verdiepen voordat je allerlei domme uitspraken doet.
K750 wordt in het populaire middensegment geplaatst (300-400 euro) als een telefoon enorm veel functionaliteiten, die hierdoor een aantal stappen voor is op de concurrentie.
Laatste reactie op iets wat jij post.CLB schreef op woensdag 06 april 2005 @ 16:17:
[...]
Jij bent gewoon een fucking-nort! Net als met je lompe reacties op het W800 topic! 'geen nieuws heh' Nee huhuhhh dweeze-fucker! 'MDA-compact heeft geen eens toetsen en is daarom totaal niet interessant voor mensen die een telefoon willen' Het is toch in hemelsnaam een telefoon. Zeg je tegen mij dat ik domme reacties plaats komt Mr. Master Lompheid himself.
Die MDA-compact van je totaal niet boeiend voor een grote doelgroep omdat er geen toetsen opzitten, maar alleen een touchscreen.
Het is een telefoon waar de "smart"-functies belangrijk zijn dan de telefoonfuncties, en daarom vooral geschikt voor een beperkte doelgroep.
Je hebt het over "mijn lompe reacties" en je noemt er maar ééntje. Waarschijnlijk omdat je er niet meer kan vinden. En als we gaan schelden houdt het natuurlijk heel snel op.
Moet ik er meer zoeken? Is goed hoor! Doe ik zo wel.Shiver23 schreef op woensdag 06 april 2005 @ 16:22:
[...]
Je hebt het over "mijn lompe reacties" en je noemt er maar ééntje. Waarschijnlijk omdat je er niet meer kan vinden. En als we gaan schelden houdt het natuurlijk heel snel op.
Maar ik ga eerst met mijn telefoon (ja die heeft KNOPJES) even een belletje plegen
Succes, ik lees het wel.CLB schreef op woensdag 06 april 2005 @ 16:28:
[...]
Moet ik er meer zoeken? Is goed hoor! Doe ik zo wel.
Maar ik ga eerst met mijn telefoon (ja die heeft KNOPJES) even een belletje plegen
Weet iemand wat ik nog kan vragen voor een S700 van 2 maanden oud? Zouder er gekken die zoiets willen ruilen voor een K750i?
ik stel voor dat we vanaf nu alleen nuttige en positieve berichten posten,
dat geblaat doe je maar via email.
dat geblaat doe je maar via email.
Ik VIND het echt vervelend worden. zometeen word dit topic gesloten!
ieder heeft zijn eigen voorkeur voor telefoon.
als je met een mening komt onderbouw die dan ook
zoals: die camara is slecht... slecht plastic lensje...blabla, laat dan ook fotoos zien! dan kan je daarover discussieren.
ik vind het een mooie telefoon met vele handige functies die je naast het bellen kunt gebruiken. natuurlijk ga je met deze telefoon geen fotoos maken van bijvoorbeeld je trouwerij oid.
maar voor de fotoos tijdens grote feesten is ie erg handig. daar ga ik niet lopen met al mijn high tech dure apperatuur. daarnaast heeft hij mp3 afspeelmogelijkheden, dit betekent voormij dat ik geen aparte mp3 speler hoef te kopen. op het moment heb ik een net-MD speler.
het alles in een spreekt mij erg aan. ik vind het gewoon een prachtige opvolger voor mijn Sony J7.
Verwijderd
Geen matches
O sorry, ik zal in dit land waar vrijheid van meningsuiting een recht is maar lekker mijn mond houden

Jij hebt echt geen idee hoe de prijzen liggen. Noem eens telefoon op die volgens jou wél een goede prijs heeft, in plaats van onzin de wereld in te sturen.Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2005 @ 09:51:
[...]
Ik bedoel meer dat 380 euro sick veel is voor een middelklas telefoontje
€380,- is een supernette prijs voor een telefoon van deze orde. En het is niet 'maar' een middenklassertje. Hij heeft zo'n beetje elke functie die je maar kan bedenken, op Symbian/Smartphone-achtige functies na dan. Maarja, een smartphone met specs gelijk aan deze is al gauw €200 duurder. Deze telefoon heeft echt een hele goed prijs/kwaliteitverhouding.
[ Voor 38% gewijzigd door TMC op 06-04-2005 17:19 ]
Kijk jij snapt het. Het is gewoon een mooi toestel met veel functies, maar ga nou niet verwachten dat deze telefoon alle andere aparaten overbodig maakt, hij maakt ze gewoon minder onmisbaarVerwijderd schreef op woensdag 06 april 2005 @ 11:02:
Jongens wat een gezeik allemaal op de K750i! Voor iemand die enkel is mp3 luisterd en voor de gein een paar foto's maakt, daarvoor is deze phone uitermate geschikt en niet te duur! En hij heeft een super mooi scherm. Wanneer je meer wilt moet je met tien toestellen om je nek gaan lopen zodat je tegelijk top kwali foto's kunt schieten, super scherpe films kunt maken en een iPOD voor je muziek, een telefoon om te bellen en een pda voor je agenda SUC6!
Ik ga hem zeker kopen!
T-mobile SDA is opzeker geen 200 euro duurder, maar ja dat mag je niet zeggen hierzoTMC schreef op woensdag 06 april 2005 @ 17:13:
[...]
Jij hebt echt geen idee hoe de prijzen liggen. Noem eens telefoon op die volgens jou wél een goede prijs heeft, in plaats van onzin de wereld in te sturen.
€380,- is een supernette prijs voor een telefoon van deze orde. En het is niet 'maar' een middenklassertje. Hij heeft zo'n beetje elke functie die je maar kan bedenken, op Symbian/Smartphone-achtige functies na dan. Maarja, een smartphone met specs gelijk aan deze is al gauw €200 duurder. Deze telefoon heeft echt een hele goed prijs/kwaliteitverhouding.
EDIT: ohnee heeft natuurlijk niet dezelfde specs als deze telefoon! mijn fout
[ Voor 7% gewijzigd door CLB op 06-04-2005 17:37 ]
Wat is de prijs van de SDA dan zonder abbonement? En voor de rest is dat idd wel een goede telefoon, maar opzich niet beter dan de K750i. Minder scherm bijvoorbeeld. Maar SD geheugen en Windows Mobile is wel oké.CLB schreef op woensdag 06 april 2005 @ 17:36:
[...]
T-mobile SDA is opzeker geen 200 euro duurder, maar ja dat mag je niet zeggen hierzo
Edit: 't Is deze. Wist niet dat ie zo goedkoop was.
[ Voor 14% gewijzigd door TMC op 06-04-2005 17:49 ]
Ik zei ook al niet dezelfde specificaties (bedoelend met scherm) en 't is die jaTMC schreef op woensdag 06 april 2005 @ 17:42:
[...]
Wat is de prijs van de SDA dan zonder abbonement? En voor de rest is dat idd wel een goede telefoon, maar opzich niet beter dan de K750i. Minder scherm bijvoorbeeld. Maar SD geheugen en Windows Mobile is wel oké.
Edit: 't Is deze. Wist niet dat ie zo goedkoop was.Daar gaat m'n pleidooi.
dag pleidooi.....
(T-mobile editie kost los 319, maar ja weer back on K750i topic)
[ Voor 9% gewijzigd door CLB op 06-04-2005 18:01 ]
VGA-camera. Model is al een tijd uit en inderdaad niet goed te vergelijken.CLB schreef op woensdag 06 april 2005 @ 17:36:
[...]
T-mobile SDA is opzeker geen 200 euro duurder, maar ja dat mag je niet zeggen hierzo
Eerder de C550 (de opvolger hiervan).
Verwijderd
Geen matches
Motorola MPX200. 119 euro, en kan al sick veel (mist alleen maar bluetooth / camera, voor de rest op gelijk niveauTMC schreef op woensdag 06 april 2005 @ 17:13:
[...]
Jij hebt echt geen idee hoe de prijzen liggen. Noem eens telefoon op die volgens jou wél een goede prijs heeft, in plaats van onzin de wereld in te sturen.
Gsus ik word echt para van jou manShiver23 schreef op woensdag 06 april 2005 @ 19:31:
[...]
VGA-camera. Model is al een tijd uit en inderdaad niet goed te vergelijken.
Eerder de C550 (de opvolger hiervan).

Nou deze is wel heel wat minder dan de K750 hoor, mist ook FM radio, heeft een minder scherm en geen bluetooth is een TE groot gemis. Evenals een (video)camera. Ook is de UI van dat ding veel minder dan van K750 (voor de meeste mensen).Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2005 @ 19:35:
[...]
Motorola MPX200. 119 euro, en kan al sick veel (mist alleen maar bluetooth / camera, voor de rest op gelijk niveau)
Twee grote missers zijn dat jaVerwijderd schreef op woensdag 06 april 2005 @ 19:35:
[...]
Motorola MPX200. 119 euro, en kan al sick veel (mist alleen maar bluetooth / camera, voor de rest op gelijk niveau)
Nou, zullen we nu even over alle andere telefoontjes kappen, en on-topic gaan?
Denk je dat de K750 een top toestel is, blijf.....
Is de K750 volgens jou niks, ga lekker naar een ander topic...
Moet toch niet zo moeilijk zijn....
On-topic:
Ik betwijfel of de K750 zo goedkoop zal gaan worden. Ik denk toch echt wel dat hij even iets duurder zal gaan worden dan de hierboven vermelde bedragen. Ik schat zo'n € 480.
On-topic:
Ik betwijfel of de K750 zo goedkoop zal gaan worden. Ik denk toch echt wel dat hij even iets duurder zal gaan worden dan de hierboven vermelde bedragen. Ik schat zo'n € 480.
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Prijs valt mij 100% mee, nu nog een beetje vlot in de winkel dat dingetje.
Ik betwijfel het ook maar ik schat de prijs niet op €480 wordt maar denk dat het begint met €540 ~ €550. Ik hoop dat SE niet de prijs zo hoog stelt zoals toen bij de intro van de S700 gebeurde, releaseprijs was €749, nog duurder dan de P910 (!) toenertijd en die prijs bleef lange tijd zoGinz schreef op woensdag 06 april 2005 @ 21:59:
[...]
On-topic:

Verwijderd
Geen matches
Goed, ik hou op. Ik ben wel weg, ik ga ff "The Ring" en misschien nog wel een andere film op mijn gsm kijkenjap85 schreef op woensdag 06 april 2005 @ 20:25:
[...]
Nou deze is wel heel wat minder dan de K750 hoor, mist ook FM radio, heeft een minder scherm en geen bluetooth is een TE groot gemis. Evenals een (video)camera. Ook is de UI van dat ding veel minder dan van K750 (voor de meeste mensen).
Hij staat al op diverse webwinkels voor rond de 380€ in pre order hoor...
Verwijderd
Geen matches
Ja dat lijkt mij ook.Ginz schreef op woensdag 06 april 2005 @ 21:59:
Nou, zullen we nu even over alle andere telefoontjes kappen, en on-topic gaan?
On-topic:
Het zou wel vreemd zijn als hij zo goedkoop wordt aangezien meestal de markt afgeroomd wordt (beginnen met hogere prijs en langzaam dalen).
Zeker gezien de directe concurrentie (ik denk dan aan een Samsung D500) toch een stukje duurder is nog en qua specs zelfs minder.
Ik schat dat ie iets over de 500 zal gaan, zo rond de 530 ofzo? 529 is een mooie prijs
Verwijderd
Geen matches
Belcompany heeft hem week 20, deze middag door de voornaamste leverancier bevestigd..
Okee dan, dat klinkt goed! Alleen van die prijzen van boven de 500 euri word ik minder vrolijk...Dat eerdere SE foons (veel te) hoog waren ingezet was al niet leuk, hoop wel dat ze daar van geleerd hebben.
There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi
20 pasVerwijderd schreef op woensdag 06 april 2005 @ 23:12:
Belcompany heeft hem week 20, deze middag door de voornaamste leverancier bevestigd..
En zal belcompany de eerste zijn die dit toestel krijgt?
Verwijderd
Geen matches
Heb m net gekocht en meegenomen bij belcompany erg vet!!!

Heel wat beter als mn huidige k700i, nu weer ff verder pielen met mn vette foontje!!!

Heel wat beter als mn huidige k700i, nu weer ff verder pielen met mn vette foontje!!!
eehhh, heb je m echt?Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 12:51:
[afbeelding]
Heb je die foto genomen bij jou thuis? Zitten al je mobieltjes vast aan een alarmsysteem?Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 12:51:
[afbeelding]
edit: op Expansys is ie nog niet verkrijgbaar, maar als Belco 'm heeft dan zou het super zijn!
edit: Uitzonderlijk zeg Mad Scientist, Belcompany hoofdkantoor zegt dat ze hem nog nooit gehad hebben in de winkels. Heb net met BC Deventer gebeld en die heeft hem ook nog niet. Volgens mij heb je een dummy gekocht
[ Voor 34% gewijzigd door Le0032 op 07-04-2005 13:33 ]
Idd, nu al? 
Dan ga ik m'n P900 eens snel tekoop aanbieden
Dan ga ik m'n P900 eens snel tekoop aanbieden
Het zou natuurlijk super cool zijn als het waar is.. maar ik kan het gewoon niet geloven 
Kan je misschien pics maken van je eigen toestel?
Kan je misschien pics maken van je eigen toestel?
SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment
Ayofe Theme for Symbian S60
Volgens mij heeft die gozer gewoon de K750i in z'n handen die vastzit aan een demo-pod
Lijkt me sterk dat ie dat witte demo kastje erbij krijgt opd eachtergrond. Die foto is gewoon in een winkel gemaakt.
| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |
Verwijderd
Geen matches
hahahah, had ik jullie toch even lekker gemaakt met mn cebit foto!!! Enne, Le0032 gelijk naar deventer bellen, jij wil die telefoon ook wel graag! Allemaal dus nog ff lekker wachten!!
hehe, thanx voor de info Le0032,
BC Deventer moet ik ook hebben
BC Deventer moet ik ook hebben
vanpeltje
Ik kon 't ook niet geloven 
Als je nou een beetje overtuigende foto had dan wilde ik 't nog wel geloven
Ik heb m'n P900 iig wel al tekoop aangeboden, want die zal toch wel niet binnen 'n dag verkocht zijn.
Ik heb m'n P900 iig wel al tekoop aangeboden, want die zal toch wel niet binnen 'n dag verkocht zijn.
Verwijderd
Geen matches
ja ik heb helaas geen beter foto want t was een beetje chaos op cebit bij de k750i iedereen wou ermee spelen!Flint schreef op donderdag 07 april 2005 @ 14:10:
Ik kon 't ook niet geloven
hmm maandag nieuwa abo, deze foon er maar bijnemen, zonodig krijg ik de foon wat later ofzo 
hij is echt super strak qua design, vind het er veel meer solide uitzien dan meeste Nokia's.
verder is het jammer dat ie niet zonder camera te koop is (kon het wat goedkoper denk ik...)
hij is echt super strak qua design, vind het er veel meer solide uitzien dan meeste Nokia's.
verder is het jammer dat ie niet zonder camera te koop is (kon het wat goedkoper denk ik...)
[ Voor 51% gewijzigd door Arnold op 07-04-2005 14:42 ]
Ik heb ongeveer 25 foto's van de K750i op de CeBit. Ik weet niet of jij ze nog wilt hebben aangezien jij er maar een hebt? Kan je lekker even g*lenVerwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 14:36:
[...]
ja ik heb helaas geen beter foto want t was een beetje chaos op cebit bij de k750i iedereen wou ermee spelen!
[ Voor 10% gewijzigd door Le0032 op 07-04-2005 17:47 ]
Verwijderd
Geen matches
Wel raar dat hij breder en dikker is dan de T610, die al fors is. Is de rage van kleine gsm's soms voorbij?
Ja, al een tijdje.Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 17:34:
Wel raar dat hij breder en dikker is dan de T610, die al fors is. Is de rage van kleine gsm's soms voorbij?
tegenwoordig gaat gebruiks gemak meer de boventoon voeren, en zo hoort het ook(zo lang het geen koelkastan worden
)
Jij? Wie heeft ze gemaakt?Le0032 schreef op donderdag 07 april 2005 @ 17:30:
[...]
Ik heb ongeveer 25 foto's van de K750i op de CeBit. Ik weet niet of jij ze nog wilt hebben aangezien jij er maar een hebt? Kan je lekker even g*len
Ik heb nog van iemand anders een bevestiging gekregen:
K750i = € 375,00 = Week 20
-
Jongens niet lullen->maar posten!!!
Wat is er nou mis met fotos? Iedereen wil dat wel zien joh!
Ik zal de mijne ff posten:
Foto's:
Video's:
• Video - K750 A
• Video - K750 B
Let op de snelheid van het menu, echt snel zo hoort het ook!
Excuses voor de slechte video kwaliteit, ik kwam er later pas achter dat er ook een macro modus voor het opnemen van videos op de camera zat.
Wat is er nou mis met fotos? Iedereen wil dat wel zien joh!
Ik zal de mijne ff posten:
Foto's:
Video's:
• Video - K750 A
• Video - K750 B
Let op de snelheid van het menu, echt snel zo hoort het ook!
Excuses voor de slechte video kwaliteit, ik kwam er later pas achter dat er ook een macro modus voor het opnemen van videos op de camera zat.

leuk filmpje, idd jammer van de kwaliteit.
Verwijderd
Geen matches
Wel jammer dat het menu moet "unfolden", gaat weer ten koste van de snelheid van het menu. Zo snel is hij dus helaas niet.
mooie filmpjes!
ik vind dat menu wel style hebben.
beter dan dat menutje van nokia 3310
ik vind dat menu wel style hebben.
beter dan dat menutje van nokia 3310
Er zijn al verschillende websites die de telefoon in pre-order aanbieden. Daar kun je ook een beetje de prijzen zien.
Zie bijvoorbeeld www.gsm.nl of www.futuregsm.nl .
1 jaar Orange 32,50 --> €80,- voor de foon, niet duur, en maar 1 jaartje abo, kan ik over een jaar weer een nieuwe kopen... En dan die 32,50 gewoon na een half jaartje omzetten naar een 22,50. Dat wordt em!
1 jaar Orange 32,50 --> €80,- voor de foon, niet duur, en maar 1 jaartje abo, kan ik over een jaar weer een nieuwe kopen... En dan die 32,50 gewoon na een half jaartje omzetten naar een 22,50. Dat wordt em!
Niet alleen de lens. Ook de CCD. Die van een telefoon is veel kleiner en heeft dus veel meer pixels per vierkante millimeter en dat komt de kwaliteit niet ten goeden.Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 15:55:
Hopelijk heeft zijn opvolger wel een goede lens
Dit is een voorbeeld van een 2mpix camera mét goede lens met mét optische zoom
[afbeelding]
Véél mooier dan deze 2mpix, en dat heeft denk ik wel te maken met de lens
nickdekruijk.nl Websites & Fotografie
Verwijderd
Geen matches
maarja en daarom is het denk ik ook een telefoon en geen camera nietwaar? Het is leuk dat je vlug een fototje kan nemen maar dan meot je de kwaliteit niet gaan vergelijken met de kwaliteit van een normale camera met hetzelfde aantal mp. Dat is gewoon niet te vergelijken omdat het gewoon een compleet andere aparaten zijn. Het is gewoon hetzelfde als dat je een droger met een magnetron gaat vergelijken dat doe je toch ook niet?
Op de cebit was toch al een 7megapixel camere gepresenteerd die ook kon bellen, misschien is dat iets voor jou..
Beetje nutteloze opmerking, want als je zelf logisch gaat redeneren heb je wanneer je optische zoom in je telefoon goot, vanzelf te maken met een lens die zichzelf moet kunnen afstellen, en waar laat je die tuut dan? Juist in de telefoon waardoor de dikte/grootte van de telefoon weer toeneemd en hij niet meer aantrekkelijk is.
Op de cebit was toch al een 7megapixel camere gepresenteerd die ook kon bellen, misschien is dat iets voor jou..
Beetje nutteloze opmerking, want als je zelf logisch gaat redeneren heb je wanneer je optische zoom in je telefoon goot, vanzelf te maken met een lens die zichzelf moet kunnen afstellen, en waar laat je die tuut dan? Juist in de telefoon waardoor de dikte/grootte van de telefoon weer toeneemd en hij niet meer aantrekkelijk is.
Verwijderd
Geen matches
idd, dan zeg mn huidige t-mobile gedagDirtbiter schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 13:14:
Er zijn al verschillende websites die de telefoon in pre-order aanbieden. Daar kun je ook een beetje de prijzen zien.
Verwijderd
Geen matches
even een berichtje achterlaten om t topic te volgen
ik gaat um iig ckerz kopen
(in week 20 dus pas

ik gaat um iig ckerz kopen
Wanneer komt Belcompany weer met zo Orange 30 euro(nu dan 32,50Dirtbiter schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 13:14:
vanpeltje
Verwijderd
Geen matches
Deze moet ik ook hebben. Ergens in december mag ik me T-Mobile 150 weer verlengen, dan maar kijken wat ie gaat kosten met 2 jaar. Even in me agenda schrijven... eerste kerstdag ofzo
K750i
Verwijderd
Geen matches
Wie vindt wat de mooiste kleur dan? Ik denk dat ik voor zilver ga. Ziet er net wat luxer uit maar ik hoop niet dat ie zo'n plastic look als de D500 heeft!
Verder super coole spec's en DE telefoon deze zomer!!!
Abo loopt 1 juli af dus kan nu al nieuwe afsluiten, we gaan zekers wachten op de K750i!!!
Verder super coole spec's en DE telefoon deze zomer!!!
Abo loopt 1 juli af dus kan nu al nieuwe afsluiten, we gaan zekers wachten op de K750i!!!
om de mooieste kleur te kiezen wil ik ze eerst allebei in het echt zien, een plaatje kan soms bedriegelijk zijn
Verwijderd
Geen matches
Ik vind zwart het mooist, al mijn apparatuur is zwart
. Maar idd eerst in het echt bekijken.

Verwijderd
Geen matches
Zekers neem ik ook de beslissing wanneer ik ze allebei heb gezien maar nu ik ze zo op foto heb gezien ga ik voor de zilveren!!
Wordt het zeker week 20 of toch nog eerder? Kben benieuwd, mij hebben ze gezegt dat hij de laatste week van april uitkwam! Kvind €379,- een zeer nette prijs voor die spec's!
Niet iemand hier wie bij een telecom winkel werkt en wie dat voor ons kan uitzoeken?
Wordt het zeker week 20 of toch nog eerder? Kben benieuwd, mij hebben ze gezegt dat hij de laatste week van april uitkwam! Kvind €379,- een zeer nette prijs voor die spec's!
Niet iemand hier wie bij een telecom winkel werkt en wie dat voor ons kan uitzoeken?
Dat is dus al gedaan....
K750i = week 20 = Ca. € 375
K750i = week 20 = Ca. € 375
-
Verwijderd
Geen matches
Voor alle mensen die lopen te zeiken over de camera, terwijl er nog nauwelijks foto's zijn, voila!
Lijkt me een top toestel voor, zoals al eerder gezegd, een redelijke prijs. Ik moet hem nog even in mijn handen houden , maar ben er vrij zeker van dat dit mijn volgende telefoon wordt.
Lijkt me een top toestel voor, zoals al eerder gezegd, een redelijke prijs. Ik moet hem nog even in mijn handen houden , maar ben er vrij zeker van dat dit mijn volgende telefoon wordt.
Verwijderd
Geen matches
Nu al -€85,- met een 2-jarig T-Molibe 150 verlenging. Voor dat geld heb je weer een leuke MSD.
Verwijderd
Geen matches
no way dat ik ook nog orange neem, ook al is het telfoontje daarbij nog zo goedkoop.
mee eens, heb nu orange met prepaid. maar dat ding is alleen maar zbezig met zoeken naar netwerk, voor de rest kan ik nietsVerwijderd schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 14:55:
no way dat ik ook nog orange neem, ook al is het telfoontje daarbij nog zo goedkoop.

Idd, Orange is hier in Zwolle ook brak...stond ik buiten gewoon op een grasveld gaf mijn T630 aan: Zoekt netwerk... T-Mobile doet het hier toch stukken better, zelfs binnenshuis.
GrandMasterYu: op welke site zie je die prijzen die je noemt?
| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |
Inderdaad! Dat was 'n toppertje met m'n K700ivanpeltje schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 22:05:
[...]
Wanneer komt Belcompany weer met zo Orange 30 euro(nu dan 32,50) actie voor 1 jaar (met een gratis telefoon naar keuze?)
Verwijderd
Geen matches
Op www.belnu.nlck2000nl schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 16:20:
Idd, Orange is hier in Zwolle ook brak...stond ik buiten gewoon op een grasveld gaf mijn T630 aan: Zoekt netwerk... T-Mobile doet het hier toch stukken better, zelfs binnenshuis.
Moet je even met IE doen, werkt alleen niet helemaal 100% met FF.
goeie website! veel toestellen en volgens mij wel redelijk goedkoopVerwijderd schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 17:07:
[...]
Op www.belnu.nl
Moet je even met IE doen, werkt alleen niet helemaal 100% met FF.
(op welke datum begint week 20 eigenlijk?)
Verwijderd
Geen matches
Volgens mij is dat 15 of 16 mei! Wil graag 2 jaar HI 30 maar is ie niet eens gratis bij! Toch maar is bij the phonehouse langsgaan.
Kijken wat ze daar zeggen.
ik wil m wel met Vodafone 200 voor € 26,50 permaand en dat voor 1jaar!(kost ie wel € 136,85, maar tegen die tijd wil ik toch wel weer een andere, weet ik nu alVerwijderd schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 19:35:
Volgens mij is dat 15 of 16 mei! Wil graag 2 jaar HI 30 maar is ie niet eens gratis bij! Toch maar is bij the phonehouse langsgaan.
Haha kicke heh dat zo'n telefoon zoveel teweeg kan brengen!
"ik wil 'm met Orange"
"Nee orange is niet goed! Ik wil 'm met T-mobile"
en dat om de felbegeerde SE K750i
"ik wil 'm met Orange"
"Nee orange is niet goed! Ik wil 'm met T-mobile"
en dat om de felbegeerde SE K750i
Dit topic is gesloten.